@ jufke thx!!! We zijn zoooo blij maar ook bang tegelijk! Ik ga maandag bellen voor een afspraak!! Ik durf het eindelijk Ff tussendoor, ik hebeen uitje gepland naar de efteling, maar de meeste attravties mag je niet in als jezwanger bent toch? Iemand een idee?
Jufkee: Fijn dat je geen curretage hoeft te ondergaan! Sunflower: Ik zou het voor de zekerheid niet doen, maar ik weet niet hoe dat zit met attracties ed. Hier: Dames help, ik voel allerlei dingetjes die ik alleen nog maar heb gevoeld als ik zwanger was, maar ik moet nog een dikke week. Ik wil me niet gek laten maken, maar door die klachtjes wordt dat niet makkelijker, ik ben er weer te veel mee bezig en dat wil ik helemaal niet. Hoe houd ik mijn hoofd koel???
thnx, Ik wil gewoon niet dat ik dingen voel die er niet zijn, of dat het bij mijn cyclus horen. Om sommige dingen kan ik gewoon niet heen. Ik ben vooral heel erg bang voor de teleurstelling. Ik wil ook pas echt na een aantal dagen na NOD testen, als ik niet ongesteld word, om eventueel als het heel pril misgaat er nog niet teveel aan gebonden te zijn, klinkt dat logisch? Ooohhh, pffffff. Ik wou dat het moment daar was dat we daadwerkelijk een kleintje hebben en dit allemaal achter ons ligt.... Maar ook dat zal wel een bekend gevoel zijn.
@jufkee wij denken ook 3x is scheepsrecht Hier nu z.n zere borsten net als bij mijn vorige zwangerschap
Die onzekerheden... Ze komen idd bekend voor lief lief... Hier voel ik nog niets, geen idee hoe het zit. We wachten af geduldig
Lief lief komt zeker bekend voor! Zal pas rust hebben als er een kleintje in mijn armen ligt denk ik!
Het is echt fijn dat jullie gewoon snappen wat ik voel. Echt prettig. Ik heb gisteren bij ML aangegeven dat ik dingen voel eind die passen bij zwangerschap. Zoiets dacht hij al. Ik voel het flink trekken onderin mijn buik, soms is het echt even pijnlijk. Vannacht ook weer lekker over gedroomd, ehum. Verder houdt het me niet bezig hoor, haha. Hoe gaat het met de andere dames hier?
@lief lief, duim voor je dat het zo is! Hier alles nog rustig, erg druk in m'n hoofd wel, wil zo graag weer zwanger worden.. Ovu testen blijven nog hetzelfde, inmiddels al op dag 18 maar nog geen ei.. We wachten rustig af..
Dag meiden! Na twee miskramen vond ik het tijd worden om het forum te lezen en ben blij dat er ook nog zo veel goed nieuws is! Houd de moed er toch nog een beetje in he..
Hier is het rustig, voel nog niets eigenlijk. beetje rare buikpijnen af en toe. Als mijn cyclus normaal weer is, moet ik volgende week ongi worden. dus duurt nog even.
@lies1611, welkom.. 2 miskramen vond 1 al heftig.. Maar er is nog hoop ik vind het ook fijn om hier te lezen en vooral als ik hoor dat er weer 1 van ons zwanger is
@floor32, spannend. Voel je je al anders ?? @joyce, fijn dat je weer verder kunt @lieflief, spannendddd hoop echt dat je lichaam je niet voor de gek houd en je het goed voelt @kim, gefeliciteerd met je zus herken je gevoel maar wel leuk om weer tante te worden toch ? @chantal, spannend hoor zou echt geweldig zijn als al die meiden die wat voelen het goed voelen @jufkee, altijd fijn als je lichaam het allemaal zelf doet inderdaad 3 keer scheepsrecht (betekent dat het dan de 3e keer goed moet zitten of pas de 4e keer ) Als het de 3e keer goed moet zitten dan is het bij mij ook nu 3x scheepsrecht @lies, welkom en balen dat je 2 miskramen heb gehad. @sunflower, ennn al een afspraak voor de echo ??? @hier, nou sinds gister weer begonnen met klussen dus hopelijk is me ei niet in de afgelopen drie dagen geweest. Als me banner klopt dan moet ik morgen en overmorgen en die dag erna maar even goed klussen
@ lies welkom hier, hoop dat je er wat aan hebt! Ik inieder geval heel veel!! @mounia. Jaaaa ik geb gebrld 17 juni 12.30 enals er eerder iets is mag ik altijd bellen! Vandaag voordat ik gebeld heb eerst nog maar een testje gedaan en dit is het resultaat! Gek dat ie 3+ aangeeft toch?
@ mounia, zeker leuk om weer tante te worden! Hopen dat je eitje nu komt en dat je hem niet gemist hebt! @ Chantal, op dag 21 al een licht streepje, wel vroeg, maar ga voor je duimen @sunflower, 17 juni, spannend hoor, duim voor je! Had je een foto erbij gedaan? Want die zie ik niet