Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Mijn ovu test was gisteren zo licht dat ik bijna zou denken dat m'n ei al geweest is, maar heb geen donkere gehad daarvoor..
    Benieuwd wat die vanavond doet.. We klussen zoiezo regelmatig, dus hopelijk wel een kans deze maand!
    Fijn hè dit weer, word er een stuk vrolijker van :D

2. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@lies, vervelend allemaal. Hopelijk is het snel voorbij en kan je weer door naar een nieuwe ronde

@kim, als je banner klopt dan is je eisprong pas over 6 dagen en zal denk ik je ovu test pas over 4 dagen donkerder beginnen te worden :p maar met regelmatig klussen moet het wel goed komen toch :D

@hier, nou gister goed geklust :p dus hopelijk ook raak deze ronde :D

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    @mounia05 ; dankje! Ik ben benieuwd wat de gyn. zegt. hopelijk is het geen kanker en ben ik snel weer de oude. Eng is het wel zeg!
    Hopelijk gaat het bij jou allemaal goed?

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Toch weer spannend iedere ronde! Haha

Ook hier goed geklusd. Vanmorgen een paar felle steken in mijn onderbuik.. we wacchten weer af. Eind volgende week nog geen bloed dan testen. Nog een weekje wachten!

5. mounia05

@lies, hebben ze een vermoeden dat het kanker kan zijn :$ ? Ga voor je duimen dat het niets ergs is.

Bij mij gaat alles goed. Nu in spanning afwachten of het deze ronde weer eens een keer raak is en als het raak is dan afwachten of het blijft zitten ;)

@floor, hahaha ja echt he :p je lichaam houd je ook snel voor de gek heel irritant :p ik ga op me verjaardag pas testen :p (25 juni) dan ben ik een week over tijd:p

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    @Mounia05
    Ja mijn tweede zwangerschap was een partiele mola (komt 1 op 20,000 voor) en dat zorgt er voor dat na de curretage de cellen eventueel door kunnen groeien en kunnen verspreiden naar andere organen en zich dan 'gaan gedragen als kanker'.
    Dus zit al weken iedere week in het ziekenhuis om mijn HCG te meten. En iedere week daalde het behalve deze en vorige week, toen steeg het. Dat kan betekenen dat die cellen terug zijn maar kan ook een nieuwe zwangerschap zijn (ik slik wel netjes de pil, maar ben al 1x door de pil heen zwanger geraakt). Dus nu is het afwachten en hopen dat de dokter meer nieuws heeft vanmiddag..

Wat goed om te horen dat het bij jou allemaal goed gaat! Is het vaak fout gegaan? :(
    Ik duim ook voor jou!

7. mounia05

@lies, heftig zeg. Kan er niet gewoon nog een restje zitten van de vorige zwangerschap ? Zou natuurlijk fijn zijn als het gewoon een nieuwe zwangerschap is en er verder niks aan de hand is :)

2x, de eerste keer was maart 2012 en waarschijnlijk was ik nog maar 4 weken ofzo.. ik was ongeveer een week over tijd en toen was de test positief en 2 dagen erna ging het mis. En afgelopen januari bij 8,5 weken. Bij 6 weken mooie echo gehad met een kloppend hartje en helaas toch niet goed gegaan

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    Mounia,
    De kans dat het een restje is is minimaal doordat die HCG al een tijd lang daalde.. Dus hoop inderdaad maar op een nieuwe, maar ook die kans is klein..

Maar rot dat het ook al twee keer fout is gegaan bij je! De eerste keer heb ik inderdaad ook geen kloppend hartje gezien, de tweede keer wel en dat maakt het altijd weer nét wat erger doordat je juist denkt als je een kloppend hartje hebt gezien dat het wel goed zal gaan.. heb je in de tussentijd geprobeerd of rust genomen?

9. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ mounia, ja volgens de banner heb ik inderdaad nog even voor m'n eisprong, maar de heb ik aangehouden op mijn laatste cyclus van 39 dagen en daarvoor was mijn cyclus wel wat korter.. Maar we klussen hier allemaal vrolijk verder lees ik, dus er moet toch wel iemand van ons deze ronde geluk hebben :D

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

TJa het is weer die spannende wachtweken... hopelijk brengt juni ons geluk!

11. mounia05

@lies, het hoeft niets te betekenen. Bij mijn eerste miskraam daalde mijn hcg eerst ook netjes en daarna 2 weken lang bleef het stegen. Ze konden niks vinden en op het moment dat ze medicijnen gingen bestellen om voor de zekerheid een schoonmaak te doen toen ging me hcg in een keer heel hard omlaag. Laat je weten als je uitslag heb ?

Ik ben meteen doorgegaan. Ik had iets van het is gebeurd en heb gewoon 2 keer pech gehad en ga gewoon door en zie wel wanneer het weer gebeurd.

@kim, hahaha ja en fijner zou zijn als het bij ons allemaal raak is :p

@yuna, wie weet ;) als je in die pendels gelooft dan zou het jou maand moeten zijn :p

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik hoop ook op veel geluk...... had me voorgenomen om deze maand zwanger te raken dus veel te klussen (check gedaan) en dan op 14-2-2014 te bevallen hahaha leek me wel lekker op valantijnsdag hahaha Nou het klussen is in ieder geval gelukt, nu de rest nog hihihi
    Nee wachten af. Had mijn banner op 28 dagen gezet, maar als ik na mijn cuclus kijk voor de geboorte, had ik het beter op 32 kunnen zetten. Daarom ga ik volgende week vrijdag ook pas testen, tenzij ik gewoon ongesteld wordt natuurlijk

13. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    pff flooor duurt nog lang! maar wie weet word wachten beloond ;)

14. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

wie weet hebben ze allemaal gelijk :)
    Dames ik duim voor jullie!
    Zaterdag weer testen..

Bijgevoegde bestanden:

15. mounia05

@yuna, is dat een zwangerschapstest ?? En zie ik dan een hele maar echt een hele lichte streep of verbeelden mijn ogen dat?

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ja is een zwangerschapstest...en ik zag ook een streepje :)

17. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hij is wel heel licht yuna, maar als ik goed kijk zie ik hem wel..
    Op de hoeveelste dag van de cyclus zit je nu? Of weet je wanneer je je ei hebt gehad?

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

zit 10dpo

19. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Spannend hoor yuna! Hopen dat het streepje zaterdag donkerder is!! Ga voor je duimen..

Had gisteren een witte ovu test, niks te zien en vandaag weer een heel licht streepje, hopelijk gaat die nu eindelijk donkerder worden ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31 KB
      Weergaven:
      20
  20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ziet er gped uit.. zo loopt die van mij ook altijd op :)

Deel Deze Pagina