Lies: spannend hoor. Sterkte in ieder geval. Ik zag wat nieuwe zwangeren voorbij komen, gefeliciteerd! Hier: het begint wel een beetje spannend te worden. Vorige week echt een goed gevoel erover, maar de klachtjes verdwenen. Donderdag begon de typische menstruatiepijn (deze buikpijn heb ik bij beide zwangerschappen niet gehad), dus ik was er van overtuigd dat mijn menstruatie eraan kwam. Vrijdag en vandaag heb ik er geen last van. Ik heb nooit dat die pijn stopt. Mijn buik borrelt wat, verder geen krampen, af en toe licht steekje. Vanmorgen misselijk van de trek wakker. Morgen is NOD, maandag testen als ik niet op ongi ben geworden. Ik weet ook niet of mijn cyclus al wel weer op.orde is, dus ben nieg zeker van NOD. Vandaag komen vrienden over naar ons vakantieadres en zij blijven een nachtje. Dat zal wel lekker afleiden. Zo, dat was een heel relaas, maar ik ben het weer even kwijt.
Net te horen gekregen dat mijn zus die vorige week positief getest had en waarbij de testen lichter werden, nu bloed is gaan verliezen, dus waarschijnlijk een vroege miskraam vind het zo verdrietig.. Ben er zelf ook op deze manier wel klaar mee, zwanger worden is toch niet leuk meer als het eerst mis gaat en je vervolgens zo onzeker moet zijn.. Tuurlijk moeten we positief denken, maar dat valt soms niet mee..
Kim, wat een rotsituatie zo zeg. Bleg. Kan me goed voorstellen dat je er even klaar meer bent zo. Sterkte, ook voor je zus.
Hier vandaag NOD en nog geen menstruatie klachten. Ik ben er ondertussen niet zeker van of ik morgen al ga testen. Op de een of andere manier durf ik niet zo goed. Aan de ene kant ben ik bang dat het negatief zal zijn, aan de andere kant ook angst voor een positieve en hoe daarna. Klinkt misschien een beetje raar, maar ik word nerveus van welke uitslag het zal zijn. ...
Kim veel sterkte! Bah heel rot Lief lief, ik snap wat je bedoelt. Mensen zeiden tegen mij vorige maand, doe gewoon een test, ik wilde wel een test doen. Maar zo bang voor een positieve test... Maargoed het hoort erbij.
Dankjulliewel allemaal.. Volgens mij heb ik dan eindelijk vandaag mijn positieve ovu test Word dus wel weer een lange cyclus, maar ben benieuwd..
Wachten duurt lang he....Cindy.. Hier gisteren testen besteld, had er nog een liggen dus gedaan. Maar helaas omo wit. Woensdag de volgende als ongi er nog niet is.
Vanmorgen toch maar getest. Na ongeveer 5 minuten een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje. Nu bij wat meer op begint te doen is het een heeeeeeeeeel vaag streeepje. Echt grrrr. Test ik een keer na NOD heb ik dit. Maar ws was mijn cyclus Nog niet op orde. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben, test ik vrijdag.Ik dacht, als ik dan niet zwanger ben in mijn vakantie heb ik nog 2 weken om lekker voor zwangeren verkeerde dingen te eten en drinken.... Dat stellen weer nog maar even uit, of liever nog af.
morgen dames, Ziet er naar uit dat na 13 dagen bloeden + 12 dagen wachten na de MA, mn ei er nu ongeveer aan komt, mn ovutesten worden donkerder sinds vrijdag. Zit vandaag op dag 25 dus ben zo'n 10-12 dagen later dan normaal maar dat lijkt me normaal na zo'n heftige bloeding en nasleep. Hoop dat mn test vandaag knalt! Kunnen we weer fijn dat wachtbankje op... *nagels bijten* Alle dames die nog niet ongi zijn succes!!! Wachten duurt zo lang he X Joyce
@lies, succes vandaag @lieflief, een lichte streep is het begin ik zou over 2 dagen al testen maar als je het geduld heb tot vrijdag kan ook @kim, balen van je zus zelf nog wel goed geklust ?? @floor, ga voor je duimen dat je te vroeg was en hij woensdag knalt @joyce, oehhh spannend hopelijk meteen raak en een plakbeeb @chantal, heb je nog een keer getest ? Je kan vorige keer te vroeg zijn. @hier, aan het wachten en wachten ga op me verjaardag pas testen (A) als ik nog niet ongesteld ben dan
Dat mag duidelijk zijn Wij gaan er weer voor! T kon ook niet missen, heb weer rugpijn.. blijkt dat ik het toch lichamelijk voel als mn ei komt X Joyce
Hey dames had donderdag nog nega getest hebben nu gewacht morgen vroeg maar weer testje merk weinig heb al paar dagen ongi kramp dan denk ik het komt nee toch niet. Dus afwachten tot morgen vroeg