@joyce, fijn dat je je ei voelt en nu goed klussen @chantal, spannend.. laat je weten wat het is geworden hoop zo een posi test
Zeker maar word wel pas na half twee moet meteen werken dus. Word nu weer misselijk word er nerveus van
@ lief lief, spannend hoor, hopelijk later deze week een knaltest! Ga duimen voor je dat je zwanger bent! @ floor, jammer van de witte test, hopen dat je gewoon te vroeg was.. @ Joyce, we kunnen samen klussen! Hahaha dat klinkt raar, maar we hebben allebei positieve ovulatie testen, ga zo nog eentje doen om te kijken of die nog donkerder dan gisteren is. @ mounia, we hadden zaterdag nog geklust en gisteren was de ovulatie test positief, was gisteren heel moe, had ruim 10 uur gewerkt en m'n vriend ook.. Als de test zo nog donker is dan klussen we vanavond nog wel wat Je test pas met je verjaardag, maar wanneer is dat? Ben je niet bang om negatief te testen en dan je dag te verpesten? Ga in ieder geval voor je duimen! @chantal, vervelend een witte test, je had toch vorige week een licht streepje? Hopelijk snel een positieve test of dat je ongi doorzet, want dan kan je in ieder geval verder.. Benieuwd wat de ovulatie test zo aan gaat geven
hehe Kim gelijktijdig aan de sex Je hebt dan wel een lange cyclus dit keer he? Ik zit ook op dag 25 maar is na MA. We gaan wel helemaal gelijk op zo! Hopelijk ook gelijktijdig en samen een positieve zwangerschapstest deze ronde!! Net nog even een 2e ovutest gedaan.. die is heeeeel iets donkerder nog als vanmorgen en urine minder geconcentreerd dus piek komt wel vannacht.. vaak is mijn ei er best snel achteraan.. We gaan t vanavond nog ff gezellig maken hier... maar doen we de hele tijd al eigenlijk hihi. Plezier vanavond Kim! X Joyce
Dames succes met klussen en wachten. Hier vandaag ook meer slijm.... Meestal heb ik dat voor ongi. Ben blij als deze week voorbij is.... bah
@ joyce, mijn laatste cyclus was ook al 39 dagen dus was er al bang voor dat het weer lang zou zijn.. Hoop ook dat wij samen positief gaan testen deze ronde Zal even foto toevoegen van de test van gisteren en vandaag, volgens mij vandaag iets lichter dan gisteren, maar ook positief toch? Eerste keer in m'n leven dat ik ovu testen gebruik, dus ben er niet heel erg bekend mee @ floor, dankjewel.. Afwachten is nooit leuk! Hoop dat deze week snel voor je gaat..
@kim, dan heb je goed op tijd geklust hopen dat het raak is deze ronde. Ben 25 juni jarig en zou dan als me cyclus weer net als vorige 2 keer is bijna week over tijd zijn. Ik vier me verjaardag niet moet gewoon werken die dag dus ookal is de test negatief het verpest niks. Ik denk gewoon het heeft dan zo moeten zijn @floor, jammer @chantal, balen zeg maar als je cyclus dus nu langer is kan het ook zijn dat je ei nog moet komen positief blijven denken tot je geen bloed ziet kan het nog allemaal
@ mounia, als ik niet ongesteld word dan kunnen we ongeveer tegelijk testen @floor, jammer, maar wel fijn dat je cyclus normaal is weer, hopelijk volgende ronde meer geluk!
Dag meiden! Een kleine update, de dokter zegt het het toch meer lijkt op een beginnende zwangerschap. Spannend!!
Floor.. jammer zeg maar wel fijn dat je een normale cyclus heb toch? @chantalldindy ook balen zeg.. is je cyclus veel langer dit keer? @Mounia.. hier alles goed.. tot gisteravond.. harstikke ziek.. maar goed ik heb het er allemaal voor over hoor ik klaag niet! alles wat ik eet komt er direct weer uit.. moet wel in e gaten houden dat ik wel iets binnen houd anders krijg je de gevaren van uitdroging enzo. Maar goed ik ben blij zolang ik geen bloed verlies loop ik met een glimlach hoor dames!! hoop zo dat jullie mij snel volgen!
@kim, haha wanneer wil jij gaan testen ?? @lies, oehh spannend wanneer hoor je meer ?? @sunflower, mooi zo bijna je echo, spannend hoor
@ lies, spannend hoor! @ mounia, weet het nog niet, op z'n vroegst het weekend voor jou verjaardag, maar denk dat ik tot maandag wacht, dan ben ik vrij die dag dinsdag zou leuk zijn, maar dan moet ik ook werken.. Zondagochtend is m'n vriend er ook gewoon en dat is wel leuk mocht het positief zijn
Hoi dames, Hier helaas nog iemand die kan mee kletsen.. Gister wat licht bloedverlies gehad, en dat heeft vannacht flink door gezet. Tot nu toe nog zonder krampen en zonder stolsels, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat het foute boel is.. Zodra het bloeden gestopt is moet ik langs de vk voor controle.
@ niicci, welkom Verdrietig hè als je je er zo op verheugd en dat het dan misgaat.. Hoever was je als ik vragen mag? In ieder geval heel veel sterkte en je bent welkom om met ons mee te kletsen! Liefs Kim
Ik zat ook flink in tranen, maar dat zal iedereen wel hebben denk ik? Sommige proberen nog een beetje hoop te geven, maar ik verwacht geen kloppend hartje als ik heen moet voor controle. Ik was (nog maar) 4 weken en 5 dagen zwanger, maar toch voelde ik me er verschrikkelijk onder. Dankjewel Liefs