Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Nicci: ook als je nog maar kort zwanger was mag je verdrietig zijn. Jouw wens leek in vervulling te gaan nu is dat weer weg. Je bent een stukje van jezelf kwijt. Neem alle tijd die je nodig hebt. Hier kan een mag je je hart luchten. Liefs Lieflief.

2. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Je zit op dit moment in dezelfde situatie als mijn zus :(
    Zij had een positieve test, maar was wat aan de lichte kant, 2 dagen later nieuwe test en was iets donkerder.. Ze hoopte na paar dagen een knal test te hebben, maar in plaats daarvan was die weer lichter en inmiddels is ze bloed gaan verliezen.. Ze moet ook nog naar de vk, maar zij is de hoop ook wel verloren..

Hoe dan ook is het inderdaad erg verdrietig :( of het nu al vroeg mis gaat of later :(

3. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag was mijn ovu test weer een stuk lichter, dus nu maar afwachten of het gelukt is deze ronde :) hoop het zo! :D

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    duim voor je mee kim!!!

Idd maakt niet uit hoelang, alles na een positieve test is moeilijk... helaas weten we daar alles vanaf. Al ging het bij mij na 14 weken pas mis

Hier vandaag geen bloedverlies gehad meer, alleen in de ochtend. Maar vorige maand hadik ook eerst vier dagen licht rose en daarna rood.

5. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel floor ;)
    Volgens de pendel van Chantal word de komende ronde jouw ronde! Dus daar gaan we voor duimen!
    Voor mij was de pendel juni meisje, dus ben benieuwd ;)

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Nou dat zou mooi zijn! Hoop het.

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Donderdag weer bloedprikken en een echo..
    Zou nu 5weken zijn dus valt nog niet veel te zeggen over de levensvatbaarheid..

8. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Morgen dames,

Ben benieuwd of mn ovutest vandaag lichter wordt, heb gister ook een positieve ovulatietest gehad en voor de MA had ik altijd 1 positieve test en meteen daling en zelfde of volgende dag was ei gesprongen en temp omhoog.
    Nu nog niet omhoog en 2 dagen positieve test, strakjes nog een test doen, hopelijk al wat minder zodat t eitje los komt :D

Lijkt dus wel ietwat verandering in te zitten sinds MA, maar al lang blij met een eisprong meteen!

@Niicci, helaas welkom hier meid :(
    @Lies dat zou mooi zijn! Ik duim hard met je mee!
    @ Pendels Heb er twee voor deze ronde! Hoop dat ze gelijk hebben.. Chantallcindy heeft er wel een boel goed de laatste tijd!
    @wachtende dames.. ik wacht meeeeee!

X Joyce

9. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    :) dank je pharilla

Hier gister avond wat roze slijm denk word ongi nu weer niks:(

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @chantallcindy nou spannend hoor meis!!! hopelijk blijft die ongi mooi weg en straks die mooie test!!! wanneer ga je testen?!

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Balen cc, hier ook nog steeds rose slijm geen rood. Ik had dat voor de bevalling nooit. Altijd meteen rood. Hoop dat het nu niet weer vijf dagen duurt net als vorige maand.
    Laat nu dag 1 maar komen.

12. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @rabia. Wacht nu weer weekje had gister weer nega dus

13. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@kim, is inderdaad wel fijn als je vriend er bij is :)

@niicci, welkom en veel sterkte. Het maakt inderdaad niet uit hoe ver je bent, vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent voelt het al als jou kind

@chantal, vervelend zeg dat in onzekerheid blijven zitten

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hier nog steeds niet ongesteld en heb ik ook nog niet weer getest. Ik weet niet of ik het tot vrijdag vol kan houden, misschien morgen weer testen. Ik heb steeds meer het gevoel dat het raak kan zijn. Af en toe wat menstruatiepijn, maar dat zakt dan weer weg. Als het raak is, voelt het zo anders dan de andere keren, dat vind ik wel een prettig idee. Verder houd ik er wel rekening mee dat in alsnog ongesteld word, elke keer bij het toiletbezoek bekijk ik het wcpapier uitgebreid, maar geen bloed te vinden. Alleen afscheiding.
    Wordt vervolgd.....

15. mounia05

@lieflief, spannend hoor. Ga voor je duimen

16. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hier geregeld een drukkend gevoel in m'n baarmoeder, beetje lastig te omschrijven, maar als ik plas en wat druk zet dan voel ik dat goed bij mijn baarmoeder.. Sinds de miskraam weet ik wel precies te voelen waar m'n baarmoeder zit, eerder nooit op gelet..
    Vind het wel een spannende ronde omdat we in ieder geval op het juiste moment geklust hebben, maar het blijft afwachten en hou niet van wachten haha..
    Zit nu in de wachtkamer bij de tandarts en daar hou ik ook al niet van! Hahaha

17. mounia05

@kim, het kan een teken zijn :D voelt het als een soort trekkerig gevoel?? Je baarmoeder gaat namelijk groeien als je zwanger bent. Spannenddddd :D

18. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Ja zo voelt het wel mounia, maar durf niks te hopen en net pas m'n ei gehad, maar ga gewoon braaf afwachten.. Wel spannend hihi

19. mounia05

Owww net pas je ei gehad?? dan kan het zelfs de innesteling zijn. Dat voelde ik de vorige keer namelijk ook.

20. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    He meiden

Vorige maand ghad ik 3 testen met een Licht streepje en wilde ter bevestiging een cb doen met indicator die zei 1-2 weken zwanger. Ik was zo blij even later zelfde dag getest en negatief en dag er op op mijn nod ongesteld .... Wel anders dan normaal die week veel pijn in me rug gehad en bij eerste hulp terecht gekomen. Omdat ik was flauw gevallen. Daar dachten ze vmk maar wat ik niet begrijp is dat die 2e test paar uur later negatief was en 5 dagen laten me bloedtest ook normaal hcg was dus negatief . Snap me lichaam niet meer . Begin de hoop te verliezen

Deel Deze Pagina