@ Liza, mijn zus heeft deze week ook een vmk gehad en haar test was ook al meteen weer negatief. Kan dus blijkbaar snel gaan en misschien was bij je 2e test ook nog de urine minder geconcentreerd, hoe dan ook erg jammer.. Ons lichaam begrijpen doen er wel meer niet hier, vaak veel onduidelijkheden, maar geef de hoop niet op..
Vandaag vakantie geboekt We gaan in augustus 2 weken naar San Marino! Heb er nu al zin in en moet nog 2 maanden wachten haha
Oh heerlijk San Marino! Veel voorpret alvast! Hier dag drie van licht rose.... Waarom ze het niet in een keer door Grrr. Vorige maand vijf dagen licht rose gehad en daarna toen ik dacht nu ga ik testen kopen viola rood! Dus nog even geduld voor mij..
Wel vervelend hoor floor! Als t dan moet, dan liever maar meteen goed ongesteld, hier heb je ook niks aan hè.. Ja ga zeker genieten van de voorpret haha, ben je er toevallig ooit geweest? Ik namelijk nog nooit en ben erg benieuwd of het goed gaat bevallen daar
Hier vanmorgen een witte test gehad. Ben er echt ff stuk van. Ik had echt goede hoop. Morgen voor de zekerheid een digitale. Voor mijn eigen gemoedsrust. Waarom word ik niet gewoon ongesteld? Waarop reageerde die kv test van maandag. Zou ik toen pas mijn ei hebben gehad ofzo? sorry dames, ben echt ff de kluts kwijt.
@kim, lekker vakantie ik ga pas in september maar kan ook niet wachten verlang er echt naar @floor, lekker irritant :S hopelijk zet het snel door @lieflief, logisch dat je kluts kwijt bent het is raak dat er eerst een lichte streep is en dan helemaal niks. Ik heb gehoord dat de laatste tijd de kruidvat testen slechter zijn geworden maar zelf heb ik er nooit slechte ervaringen mee gehad.
Nee ben er nog nooit geweest helaas! Lijkt me erg mooi. Lief lief, dat is irritant! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Hier krampen van ongi, maar echt doorbreken doet het niet. Hoop vandaag wel. Tijd voor een dagje niksen
Lieflief wat vervelend. heb je wel met dezelfde soort test getest vandaag? want kan zijn dat een andere test niet hetzelfde reageerd natuurlijk he! @Floor... vervelend dat het dan niet gewoon doorzet idd. .maar wie weet bij mij begon het ook zo
Het was een andere test. Ze hebben die testen hier niet. Ik ben op vakantie, vandaar dat het een andere was. Morgen doe ik een digitale. Die vertrouw ik meer, maar de hoop is wel weg.
Sun flower die hoop is wel weg. Mocht het wel zo zijn is het niet goed met deze krampen. Met een bloeding erbij vervalt die hoop natuurlijk snel.
He meiden, Hoe is het hier? Zag weer een aantal nieuwe meiden. Sterkte allemaal!! Eens komt het goed ook al denken jullie nu van niet. Ik heb dat ook gedacht en nu is het gewoon gelukt. Het blijft nog wel onzeker allemaal maar het begin is er. Jee wat kl#te idd als je ongi niet gewoon doorzet. Had dit ook na mijn MK. Hoop voor jullie voor meer duidelijkheid en voor positieve testen!!! En dan echte en geen vals positieve. Kop op meiden!!! Hier gaat het allemaal goed. Echo was goed. Het was actief aan het springen. Gek dat dan toch die onzekerheid blijft maar ja. Dat krijg je wel na 2 MK. Meiden, duim voor jullie allemaal dat jullie snel een posi test in handen hebben!!! Blijf ondertussen gewoon meelezen al zal ik niet zo veel reageren!! Sterkte allemaal!!
@ loontje, fijn dat het allemaal zo goed gaat, ben echt blij voor je en die onzekerheid is ook niet gek.. @lieflief, wat vervelend allemaal, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, maar wel raar dat je eerst een lichte streep hebt en dan weer niet @floor, vandaag moet het maar gewoon eens gaan doorzetten vind ik! Dat wachten is ook niet wat.. @mounia, ja heerlijk is dat iets om naar uit te kijken
Kim u vraagd wij draaien.... Doorgebroken .. vandaag dus weer dag 1 van de cyclus. Op naar een nieuwe ronde, al wordt ik er een beetje moe van. Bah
Tot overmaat van ramp krijg ik net een pakket thuis... Felicitas doos... Grrrr bah kan het nog broerder vandaag! Heb een week na de bevalling de bon gekregen, maar weg gegooid. Blijkbaar komen ze de doos dan brengen. Balen! Nu maar aan de 0% wiekse rose bier die in de doos zat
OHjee Floor dat is idd echt niet grappig!! ... weet iemand van de al mama's een mega goede tip tegen misselijkheid?? pff ik krijg niks weg vind het zo vervelend..
@ floor, misschien heb ik een speciale gave hihi, maar toch fijn dat het eindelijk doorgezet heeft, op naar een volgende ronde met hopelijk meer geluk.. Balen van die doos, zit je nu niet op te wachten! Ik werd ook nog hele tijd gemaild door wij jonge ouders en daar kreeg ik ook tijdschriften van enz, na paar mailtjes toch maar eens gebeld en even boos geworden en sindsdien niks meer ontvangen.. Blijft confronterend..
Nee niet echt... Totale leegloop hier en het huilen staat me nader dan het lachen. Telkens weer, tranen terwijl er niets aan de hand is... Morgen weer werken, dus maar vroeg naar bed.
ahhh Floor... een hele dikke knuffel voor jou hoor meid!! OP naar de volgende ronde he!! Ik zal wat HCG hier rond strooien omdat jullie zo lief zijn!