Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hoi meiden,

@ Floor, jammer meis , hopelijk snel raak bij je van een mooie plakkerd.

@ Sunflower, Jaaaaaa strooi maar wat HCG in de rondte!!
    Nog 2 dagen voor je echo! Ben benieuwd! Geniet ervan meis!

@ Hier, Weer op het wachtbankje, overduidelijk m'n ei gehad, rugpijn, moe,puisten! (voel me net een puber), positieve ovulatietest en temp stijging .. we gaan weer afwachten, zal er niets van verwachten na een MA maar we zijn weer terug in de wachtweken.
    Ben woensdag jarig (35 alweer :( ) ik weet een heel mooi lief klein cadeautje...

X Joyce

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik ben eindelijk ongesteld geworden. Ik ben blij dat ik nu duidelijkheid heb. Ik hoop wel dat ik nu een normale cyclus ga hebben.

3. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ floor, wat vervelend dat je je zo voelt :( hopelijk voel je je snel wat beter..

@ lieflief, fijn dat je meer duidelijkheid hebt, maar snap dat je het liever anders had gehad..

@ hier, ook op het wachtbankje, Joyce weet jij al wanneer je wil gaan testen? Merk wel dat ik mezelf er wel gek mee kan maken, heb zulke pijnlijke borsten al een paar dagen, had ik de eerste keer ook, maar durf niks te hopen, gewoon afwachten, maar het is wel moeilijk

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Het gaat alweer wat beter... soms komt er ineens een lading gevoel. Maargoed... Afgelopen paar dagen een aantal baby's geboren. Die stomme doos en overal waar ik zapte op tv baby's..
    Nu zal het ook wel komen doordat ik ongi ben, maar kan het allemaal wat lastiger hebben.
    Vandaag lijkt het weer beter te gaan, zoals meestal.

Dames op de wachtbank heel veel succes, ik ga voor jullie duimen!

Zoals het er nu uit ziet is mijn volgende nod 13 juli

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hier gister ook 10 weken... En helaas.
    Tweede MA achter elkaar. En lijkt t er ook op dt t ongemerkt toch een 2ling had kunnen zijn... Maar daar hoop ik nog duidelijkheid over te krijgen.

Sterkte voor iedereen die door dit verdriet heen gaat of gegaan is.

6. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    @ Jeniyah, He bah wat balen meis, welkom in ons groepje , de meesten van ons hebben meerdere mk/ma's gehad. Jammer dat t zo vaak gebeurt he.

@ Kim, Ik weet het nog niet , zit nu 3 dpo en gil de hele tijd dat ik wacht tot in ieder geval 12 dpo omdat mn lf zo'n 12 was voorheen.. maar laatste keer was de lf 14 dus ik "wil" wachten tot de 12 dpo en eventuele kwaaltjes :)
    Hier heb ik alleen veel witte afscheiding... hoofdpijn, steekjes en puisten :p maar nog niet echt gevoelige borsten.. begint bij mij ook meestal weekje na ei .. wel of niet zwanger maakt niet uit.
    Ik hoop er natuurlijk wel op dat t raak is..maar verwacht toch niets.. na zo'n tijd :)

X Joyce

7. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Hoi dames
    Mag ik ook mee kletsen?....vandaag mk gehad...al was ik maar 5.2 weken doet pijn....dames die tczelfde hebben veel sterkte en knuf xx

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Het is niet 'maar' 5.2 weken! Het verdriet zal er altijd zijn! Heel veel sterkte!

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Veel sterkte! Tis gewoon rot.

10. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ nieuwe dames, welkom :( heel veel sterkte..

@ Joyce, probeer ook niks te verwachten, maar als je het zo erg hoopt dan is het wel erg moeilijk.. Als deze ronde niks word zal het me toch wel weer tegenvallen hoor, maarja, we kunnen niet meer dan ons best ervoor doen en afwachten.. Ik weet nog niet precies wanneer ik wel testen, maar zoiezo pas 12 dagen na de eisprong of misschien zelfs paar dagen later.. Geduld geduld geduld haha

11. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Dank dames....voel me leeg moet slijten...

12. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    @ Nieuwe dames, helaas.. :( welkom hier

@ Kim, inderdaad.. verwacht niet veel..maar hoop des te meer! :D
    Ach t begint volgende week toch wel weer te kriebelen bij me ;)
    Benieuwd of ik de 12-14 dagen dpo volhoudt :p

X Joyce

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Moeilijk is dat altijd het wachten tot je kan testen haha succes!

Tata, sterkte! Ik kreeg zelf dat lege gevoel toen ik voor het eerst weer ongi werd en nu de laatste keer weer. Het blijft naar! Hoop dat je snel weer een positest in handen hebt.

Hier vanmorgen een heerlijke paardrij rit gemaakt, wat een rijkdom kan zo'n paard je geven.

14. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

@ Nieuwe dames, sterkte!!! Geef het allemaal de tijd.

@ Wachten, ja dat wachten vond ik ook altijd afschuwelijk. En het blijft want nu is het iedere keer wachten op een echo. En dan blijft iedere keer de angst dat het niet goed is. Het blijft spannend allemaal.

Meiden, sterkte allemaal en duim voor jullie dat jullie snel een posi test in handen hebben!!!

15. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    helaas zie ik dat er weer nieuwe meiden bijgekomen zijn :( .. helaas maar welkom hier. ik hoop dat je hier wat steun vind.

Dames, ik heb vanmiddag de 1e echo en ben zoooo zenuwachtig... ik ben zo bang...
    pff hoop zo dat het goed is

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Sun veel plezier! Hier zal ik voor je duimen dat je dat ook hebt!

Zo wasjes aangezet, opgehangen, huisje schoon en nu even genieten van de zon! Straks avonddienst... Blek geen zin in haha

17. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Hoi allemaal,

Het is even een tijdje stil geweest hier. Elke maand braaf geklust, nog geen succes. We gaan nu maand tien in. Over een paar dagen ovuleer ik als het goed is dus hopen op deze maand meer succes :)

Wel zie ik veel oude namen die weer zwanger zijn! Gefeliciteerd meiden!!! Wat een geluk!!!

Sun, ga er gewoon vanuit dat het goed is, genoeg verdriet gehad!!! Ik heb er alle vertrouwen in! ;) Hoe laat mag je?

18. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Heel veel succes vandaag sunflower! Duim voor je!
    Laat je even weten hoe het was?

19. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Sun probeer te genieten meid!
    Vertrouw op dat kleine frummeltje!
    Plezier vanmiddag en laat je het even weten?

X Joyce

20. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zo ongi is weer weg, meteen maar ovutesten en zw testen besteld. We gaan de nieuwe ronde in. Wanneer beginnen jullie met de ovutesten? Dat 10 lijkt me vroeg genoeg. Of niet? Cyclus van rond de 30dagen

Deel Deze Pagina