Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    LIeve meiden!!

ALles was goed met de kleine uk! gelukkig, hartje gezien en gehoord..wat een goed gevoel zeg.

volgens de echo was het nu 6 weken 5 dagen en ikzelf 6 weken 6 dagen dus komt goed in de richting dacht ik.

wel is gelijk gevraagd voor de combinatiestest, maar daar gaan we nog even over nadenken..

Bijgevoegde bestanden:

2. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Yay!!! Geniet ervan meis!!! :D
    Ben zo blij voor je!

X Joyce

3. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Leuk!! gefeliciteerd!

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    wat fijn!!! en snel al dat je het hartje hebt gehoord!!! super! geniet ervan. Mooi ook dat je het voedingszakje op de echo goed kan zien!

5. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Wat ontzettend fijn sunflower!! Gefeliciteerd en nu lekker proberen te genieten :)

@floor, ik ben ook rond die dag begonnen, zelfs pas dag 11 of 12 en had mijn ei pas rond dag 25, wat ook wel klopt met mijn laatste cyclus van 39 dagen. Ben benieuwd of we deze ronde geluk hebben, maar dat blijkt volgende week pas :)

Vannacht een vreemde droom gehad, had een positieve test gedaan met 3 streepjes hahaha, vraag me af wat voor een rare test dit was haha

6. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    @ Kim, een tweeling? :p streepje per kind :D

@ hier, vannacht gedroomd dat mn man me verlaten ging... zonder reden.. werd zo overstuur wakker... wat zijn dat toch rare dingen.. droom eigenlijk bijna nooit,tenzij ik zwanger ben.. of althans ik weet ze meestal niet meer.. maar dit soort dingen blijven de hele dag hangen..
    Man zei al.. ben je soms zwanger? :p Ik meteen nee! veel te vroeg voor om dan al te dromen.
    Was wel vervelend! Dan vergeet ik de dromen liever!
    Zweetse vandaag dames!

X Joyce

7. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi meiden,

@ Sun, fijn dat de echo goed was!! Nu op naar de 12 weken grens!! Wanneer is je volgende echo?

@ Floor, hier altijd rond dag 13/14 gestart met ovutesten. Had ook een cyclus rond de 30 dagen. Sterkte meid!! Duim voor je!!

@ Kim, 3 streepjes?? Hopen dat het een goed teken is en dat er snel 2 verschijnen!!

@ Joyce, gelukkig zijn dromen vaak bedrog ;).

@ Hier, morgen 12 weken echo. Spannend!! Als die goed is, komt het wel goed denk ik. Al blijft de onzekerheid aanwezig. Fijne dag vandaag meiden. Rustig aan maar!!

8. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Geniet er van! Super!

9. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Dames, mag ik jullie idee hierover:

Vorige week maandag heb ik een mk gehad met 4+5 weken. 3 dagen later kv 2v5 test al negatief.
    Nu had ik gister een pijn wat hetzelfde is als eipijn. Met meer heldere afscheiding.
    Maar... Ik zou nu toch nog geen eisprong kunnen hebben??
    Of kan dat na een mk als al het hcg al uit je lichaam is?

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Kan vrij snel weer hoor... Zodra hcg er uit is idd

11. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ooh hier straks voor een echo bij de vk... Toch even goed kijken wat we vrijdag gezien hebben. Ik hoop dan ook dat we antwoorden krijgen... Zoals dat tweede vruchtzakje enz...

En vrijdag naar de gyn... Ik ga denk ik voor cytotec, hoop dat ik dat gelijk mee kan krijgen

12. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    We hebben 2 juli intake en 10 juli weer een echo!!

Ik praat continue tegen onze frummel dat ie wel moet blijven zitten 😊

13. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Oke, dat wist ik niet haha!
    We waren alvast wel weer voor de zekerheid aan het klussen.

Helaas heb ik alleen geen ovulatietesten meer. Dus zeker weten doe ik het nooit helaas!

14. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Gewoon lekker klussen als je er aan toe bent!
    Komt vast goed

15. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Zijn jullie allemaal met vakantie gegaan ofzo? ;) het is even helemaal stil hier...
    Heb zelf ook niet veel te vertellen, ben aan het wachten op mijn nod, hoop dat we deze ronde geluk hebben, maar wil niet teleurgesteld worden met een witte test, dus denk dat ik iets na de nod test als ik dan nog niet ongesteld geworden ben..
    Vind het wel erg moeilijk er niet teveel mee bezig te zijn, gaat toch vanzelf dat je ermee bezig bent.

Jullie nog nieuwtjes?

16. mounia05

mounia05 Niet meer actief

hahahaha kim :p.

Heb zelf ook niet zoveel te vertellen. Ben zo sloom door het weer :S.

17. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Ja heel herkenbaar mounia, ben net thuis van m'n werk en val al bijna in slaap op de bank haha, maar gauw opstaan nu en eten maken, anders komt er niks van ;)

18. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Morgen heb ik waarschijnlijk wat te vertellen na t gesprekje met de gyn... Maja ach t gaat waarschijnlijk over een curettage...

19. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Dat is minder jeniyah :(
    Lees ik nou goed dat het er ook nog eens 2 waren?

20. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Jeniyah sterkte!

Heerlijk die regen bij ons vandaag. Niet extreem zoals in het oosten, maar net genoeg. Daarna trok alles weer open en kon de bbq aan haha

Deel Deze Pagina