@ floor, lekker hoor! Hier geen BBQ weer meer gehad, woon nogal oostelijk @ jeniyah, dubbel verdriet sterkte morgen
Och wat kan een mens zichzelf toch gek maken! Wil nog niet testen, heb ook wat kramp in m'n buik, dus mijn menstruatie zal er wel gewoon aankomen, maar elke keer op de wc kijken of ik ongesteld ben geworden, best vermoeiend haha.. Hoop dat het niet komt en dat ik van de week positief ga testen
Hey dames, Wachtbankje duurt weer lang.. heb vandaag wel getest.. was negatief...maar ook wel vroeg(10dpo) en lichte urine.. waarom ik toch testte weet ik niet Verwacht er niets van deze ronde ..maar testje lag er Mn borsten zijn pas sinds vandaag wat gevoelig.. ook wel laat dus denk dat ik na t weekend gewoon mn menstruatie krijg. Anyway.. niets bijzonders te melden dus.... X Joyce
Hoop het ook floor! @ Joyce, heb thuis ook testen liggen, maat hoe moeilijk ook, test pas woensdag (als ik dan nog niet ongesteld ben) Ja 10dpo is ook wat vroeg, maar snap wel dat je getest hebt, jammer dat die negatief was, maar zegt nog niks.. Kan nog komen
Hier ook weinig te melden. Begin vandaag met de ovu testen. Maar Tis altijd een saaie tijd zo na je ongi
Hey dames. De afgelopen dagen vraag ik mezelf af of het wel goed gaat komen en of er het geluk wel mogen gaan ervaren. Dit laat me niet los. Ik wil graag met vertrouwen de in kijken, maar dat lukt me niet zo goed. Hebben jullie deze periodes ook een Hoe gaan jullie ermee om?
Hoi Lieflief, ja hoor die heb ik ook regelmatig, vooral als m'n menstruatie doorbreekt. Bij mij helpt praten met mn mannetje heel erg, hij blijft altijd optimistisch wat verfrissend werkt als ik in mn doombui blijf hangen. Als ik vraag.. "Wat als het nooit mag gebeuren?" is zijn antwoord standaard "Daar hoef je niet over na te denken, want het gebeurt ook voor ons nog wel. We hebben alleen wat meer geduld nodig dan de meesten." Hoe hij zo positief blijft..geen idee.. volgens hem omdat zn hormonen geen spelletje met hem spelen Denk dat we allemaal met de meerdere mk/ma's wel van die periode's hebben.. en we mogen die ook gewoon hebben want t is gewoon zwaar. Denk dat hier op de fora praten ook een goede uitlaatklep is. Lieflief ook jou/jullie tijd komt.. net zoals wij ook onze tijd nog krijgen... we moeten gewoon wat meer geduld op brengen.. Ik denk altijd maar zo .. wij krijgen dit voor onze kiezen omdat we het aankunnen. What doesn't kill you makes you stronger! Geloof er in, Lieflief X Joyce
Ja mooi gezegd Joyce! @lief lief, denk idd dat we allemaal wel eens van die momenten hebben en al dat afwachten kan je de hoop in de schoenen doen zakken.. Mijn vriend heeft ook zoiets van maak je niet zo druk, het komt heus wel, ik denk dan wel eens: jij hebt makkelijk praten, je hebt er al 2, maar ik weet dat hij het goed bedoeld en heel graag samen met mij nog een kindje wil. Het moeilijkste blijft gewoon het loslaten en er niet zo mee bezig zijn, ik kan dat echt niet, ookal zou ik dat wel willen.. Nog niet ongesteld geworden, dus hou hoop, maar dat kan zomaar over een uur of dag ofzo anders zijn.. Hoop dat ik woensdag positief test..
Vanmiddag ben ik op bezoek geweest bij mijn broer en schoonzus. Morgen wordt zij ingeleid. Er kwamen bij mij allemaal emoties los die ik gelukkig heb kunnen delen. Vooral mijn broer, maar ook mijn schoonzus waren heel lief en vol begrip en waren blij dat ik dat ook durfde te delen. Voor hun is het ook dubbel. Het was een goede middag. Dat wilde ik even delen.
@lieflief, lastig is het, maar fijn dat je het kan delen en dat ze zo lief en begripvol voor je zijn.. Daar heb je gelukkig familie voor! <3 @mounia, ga je morgen testen? Of toch al ongesteld? Hier nog niks, ik test woensdag als er dan nog steeds niks is Alvast een hele fijne verjaardag morgen en hoop dat je test dan een aangenaam cadeautje word xx
Spannend we zitten allemaal bij elkaar met de nod's woensdag is ook 14 dagen na mijn ei.. denk dat ik dan ook weer ga testen als nog niets is doorgebroken of als ik het volhoud (hahaha grapjas he) pas vrijdag... Hopelijk hebben we allemaal een mooie positieve zw schaps test deze week in handen! X Joyce
Dankjewel dames! Hopelijk volgen wij jullie snel!! Hoe is het met jullie? Al een beetje aan het genieten? Of nog onzeker? Hopelijk genieten jullie en gaat alles goed
Hehe lief dat jullie duimen! Hier is het alleen denk ik niets deze ronde, temperatuur is gekelderd dus zal vandaag of uiterlijk morgen wel de rode duivels op bezoek krijgen. Wel fijn dat t "klopt", LF van 13/14 dagen en mooie temp stijging enzovoort. Ben nog in twijfel of ik door blijf tempen de volgende ronde.. geen ovutesten meer in ieder geval .. wil het allemaal wat loslaten. Krijg het toch druk, Ik ga aan mn rijbewijs werken(erg laat, ik weet het, maar door omstandigheden nooit ervoor gegaan.) Nu is de tijd! Ook wil ik vanuitgaande dat ik mn rijbewijs haal een baantje vinden! En hopelijk tussen alles door nog zwanger raken Ik duim voor de nog wachtende dames! Zwangere dames geniet ervan! X Joyce
Hallo meiden, Even een tijdje niet meer bij dit topic geweest, omdat er nog veel te leren viel over mijn diagnose (lage eicelreserve en MTHFR gen). Maar als topic starter wilde ik dit nieuws toch graag even met jullie delen: Ik ben zwanger! Natuurlijk ben ik heel blij en dankbaar voor deze 'eerste horde' die nu genomen is. Zonder positieve test kom je nergens maar ik ben ook erg bang voor herhaling. Nu ik weet dat mijn leeftijd, kwaliteit eitjes en MTHFR gen allemaal de kans op een miskraam verhogen, ben ik ongelooflijk bang dat het weer mis zal gaan. Ik ga er alles aan doen dat ik maar kan bedenken om dit kleintje bij me te houden. Zo ga ik zo gauw mogelijk aan de utro, maar ik kan pas volgende week maandag weer bij de FS terecht, en waarschijnlijk niet eerder aan de utro. Daar word ik wel nerveus van. Hopelijk belt ie me nog terug en stuurt ie me een recept toe ofzo. Natuurlijk blijf ik aan dat gezonde dieet, sporten en yoga/ontspanningsoefeningen doen. En dan maar hopen dat dit kleintje bij me mag blijven! Ondanks de angst ga ik ook proberen ervan te genieten. Ik hoop dat er nog veel meiden mogen volgen hier!