Jeniyah, sterkte vandaag!!! Als het vloeien is gestopt (ook geen oud bruin) dan mag je weer beginnen. Als je er zelf nog wat twijfels over hebt kan je nog een paar dagen wachten, totdat je je er wel goed bij voelt.
Hier: Weer lekker aan het wachten. Vandaag voor het eerst in tijden dat ik me weer wat beter voel en weer wat hoop begin te krijgen voor de toekomst. Dat voelt wel heel erg prettig. Zijn er al mensen die hun NOD naderen? Hoe gaat het? Hoe gaat het met de zwangeren van de groep?
Hier ook aan het wachten, vanmiddag vonden mijn stomme hersenen het genoeg en heb ik een test gedaan hahahah natuurlijk omo wit, had eigenlijk ook niets anders verwacht. Zit als ik mijn ei goed heb berekend, 6a7 dagen van nod af haha
Had ik ook, was het bijna weg en een dag of halve dag later begon het weer. Kan wel even duren. man man wat ik me net toch had. Werd ineens echt moe op het werk, dus ik dacht effe een bakkie koffie er tegen aan. Neem me mok mee, doe een grote koffie erin en neem een slok. Denk nog oh zit een rare geur aan, maar verder niets en loop terug naar kantoor. Eenmaal daar nog een paar slokken en werdme ervan bewust dat er toch echt een smerige smaak aan zat. Kijk ik in het kopje, zie ik allemaal cupa soup resten eraan zitten...... gatver had ik mijn soep beker gevuld... Het wordt tijd dat ik naar huis mag hahaha
@floor, hopelijk volgende week een positieve test ongeduldige dame snap het wel hoor haha @hier is alles rustig, nooit veel te melden als je net ongesteld geweest bent.. Elke keer als ik ongesteld word ben ik wel meer bang dat het nooit meer gaat lukken, maakt me erg onzeker, hebben jullie dat ook?
@ Kim , ja hoor heb ik ook iedere keer weer. Vraag me regelmatig af of het ons wel gegund is, ben ook al 35 jaar, volgens gyn maakt dat niets uit, onderzoeken waren allemaal goed dus moest me er niet druk om maken.. maar doe ik toch... Nu deze ronde twijfel ik weer of er wel een eisprong zal zijn deze maand, door hogere temperatuur dan normaal voor de lf.. Warme weer heeft de vorige keren geen invloed gehad op basale temperatuur maar wordt deze ronde iedere keer snikheet wakker en basale temp dus ook hoger dan anders. Maar ook daar zegt gyn op dat de temp opeens kan zakken voor eisprong dus.. Kan helaas niets meer doen dan afwachten he Succes weer meiden! X Joyce
Maar dat is ook het erge! Al het wachten. Wachten op ei, wachten op ongie bla bla Je worst er gek van. Ik moet nog vier dagen wachten voor ik weer een test doe. Dat is dan de zelfde dag als dat ik positief teste bij de eerste zw schap. Maar ze duren echt lang! Gelukkig ben ik het weekend erg druk en zal die snel voorbij gaan.
Floor: Ik heb ook zo de balen van dat wachten. Ik hoop zelf dat ik kan wachten tot 2 dagen NA NOD, maar of dat lukt. Ik ben vanmorgen bij de HA geweest vanwege langdurige duizeligheidsklachten (heb ik al een paar weken) en om mijn zorgen te delen en te checken of ik daar wat mee moet. Ze was heel begripvol. Zij gaf aan dat je hormoonhuishouding na een zwangerschap pas na 3 maanden weer rustig is. De duizeligheid komt waarschijnlijk van spanning/zorg in combinatie met de hormoonschommelingen. Verder gaf ze aan dat hoe ik denk en me voel heel gewoon is en zolang het mij niet beperkt in mijn dagelijks leven (werk, nachtrust) het niet zorgwekkend is. De zorg zal pas echt weggaan als ik in een volgende zwangerschap veel verder ben en alles er goed uit ziet. Ik mag mezelf die tijd gunnen. Als het me wel gaat hinderen in mijn werk of nachtrust moet ik terug komen. Dit consult stelde me gerust, wel fijn.
Fijn idd zo'n huisarts! Het is ook niet niets. Ze zeggen dat het ontzwangeren even lang duurt of langer. Ik merk ook dat mijn lichaam niet helemaal nog op orde is. Heb zelfs zitten denken of ik niet pms heb sinds de bevalling. Je kunt het alleen te weten komen door alles op te schrijven, maar ik herken het wel. Heb iedere maand vanaf ei de zelfde klachten als toen ik zwanger werd, alleen wordt ik gewoon ongi en dan zijn de klachten ook weer zo goed als weg. Nog drie dagen voordat ik kan gaan testen met de vroege test! spannend!!!! Dan test ik op de zelfe dag als toen ik positief testte bij de vorige zw. cyclus is het zelfde, dus moet ongeveer kunnen haha We zullen zien. Cindy jij mag binnen kort ook weer testen toch??
Spannend Floor! Ik ga volgende week testen, ik heb ongeveer gelijk met jou mijn NOD. Ik heb echt zere borsten (zo heb ik het alleen maar gehad bij mijn eerste zwangerschap), maar wil daar geen hoop op vestigen. Sinds vandaag ook behoorlijk moe. Ik heb afgelopen nacht heel goed geslapen, bijna 9 uur (doe ik anders bijna nooit) en ik heb het idee dat ik wel weer 2 tot 3 uurtjes kan slapen. Vanmiddag moet ik werken, dus ik kan daar niet aan toegeven. Ook kan ik niet tegen het warme weer.... Eindelijk mooi weer en dan kan ik er niet van genieten, haha. Ik hoop maar dat het een goed teken is en niet een griepje.
Lief lief heb je al getest?? Cindy hoe is het met jou? Jij moest al testen toch?? Hier vanmorgen een test gedaan, misschien wel wat vroeg, maar omo wit...
Hey meiden... Hier een heel raar weekend en nog apartere maandag meegemaakt... Van het weekend steken aan 1 kant in de lies gehad.. best wel pijnlijk ook.. Uurtje of zo erna wat bruinverlies.. wat er nu nog steeds is.. Vanmorgen op aanraden een test gedaan... en tot onze grote verbazing zagen we t onderstaande tevoorschijn komen... We zijn nog heel voorzichtig.. wel aan iedereen verteld die dichtbij staat.. maar kunnen nog niet de echte blijdschap ervaren.. hopelijk komt dat snel. Dokter zegt in ieder geval dat het een nieuwe zwangerschap is en de bloeding die ik als menstruatie zag of een pseudo menstruatie doordat lichaam van slag is na MA of een innestelbloeding. Het bruinverlies van nu schijnt erg vaak voor te komen... Lang vreemd verhaal.. en als je naar mn FF linkje in handtekening kijkt nog vreemder.. maar.. we zijn weer zwanger http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/444412-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-21-a-249.html http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/451336-erge-kramp-bloedverlies.html#post15380530
Wow!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!! Ga heel hard voor je duimen dat het goed blijft plakken! Succes en geniet ervan, helemaal top!
Dank je Floor... wel vreemd allemaal Maar het maakt me niet uit hoe.. als het maar goed mag gaan! X Joyce