Wauw gefeliciteerd zeg!!!! Hier helaas sowieso nog positieve testen... Beginnen nu eindelijk te vervagen. Geniet er van.. hopelijk volgens er gauw meer hier... including me
Joyce: gefeliciteerd! Top zeg. Floor: ja ik heb getest en was negatief, maar ik ben dan ook 5 dagen te vroeg. Oeps. En ik wilde niet te vroeg testen. Nu van het weekend weer. Denk Ik
@joyce, WooooooHooooo!! Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn, hopelijk gaat het allemaal goed spannend hoor, ga echt voor je duimen dat het deze keer goed gaat. Ben helemaal happy voor jou!
Ik wil ook zo ontzettend graag! Vanmiddag lekker de hele middag bij m'n zussen in de tuin gezeten en met hun kleintjes gespeeld en was zo leuk en dan heb ik echt wel even zoiets van.. Wanneer komt mijn tijd dan?? Geduld....... Haha
Geduld opbrengen voor zo'n grote wens is niet zo makkelijk.. Betrap mij zelf er ook vaak op.. Deze zwangerschap is een grote verassing aangezien wij dachten dat ik ongesteld was 27 juni... Jullie komen snel erachter aan.. je moet erin blijven geloven. X Joyce
Idd, komt vast allemaal wel oke. Maar man man wat blijft het spannend iedere keer! Vandaag een bekende die vertelde dat ze misschien zwanger was door de pil heen... net een relatie en ze gaan noodgedwongen nu samenwonen. dan heb je wel zoiets van grrrr. Maar daarna is het ook weer weg en ben ik een test voor haar gaan halen. Die was negatief, misschien maar goed ook. (vond ze zelf ook hoor!)
Hier is het licht rose begonnen.......heel licht, maar zo gaat het tot nog toe iedere maand na de bevalling. Drie dagen rose en dan rood... Damn baal als een stekker
testje vandaag minder duidelijk..dus tis weer afwachten.. Loopt ook allemaal zo raar..urine wel wat minder geconcentreerd.. test morgen nog eens
haha iedereen geeft me op mn kop dat ik toch getest heb... pfft. Tis zo moeilijk accepteren.. Maar huisarts zegt net dat voor/rond NOD hcg enorm kan schommelen.. en mijn urine was zeker minder geconcentreerd dan gister (ben vannacht wezen plassen, 3 uur later t volgende plasje pas opgevangen, nacht ervoor hele nacht opgehouden) Volgens huisarts niet meer testen.. (al snapt ze me wel met mn geschiedenis) Maar zeg al.. misschien toch later in de week nog eens met geconcentreerde urine en indien nog steeds een goed streepje stop ik Vind het gewoon lastig.. voel me niet zwanger, had er niets van verwacht doordat ik dacht mn menstruatie te hebben gehad.... ben dr van in de war. We gaan t afwachten, laat nog wel weten als ik weer getest heb. X Joyce
Ik ga er maar vanuit dat het weer mis is, de testjes worden lichter.. en zo'n schommeling van hcg geloof ik niet in. Helaas.... Het is ook allemaal te raar gegaan. FF rust nu .. geen temp, geen gedonder denk ik.. hou me er meteen weer teveel mee bezig.. X Joyce
sterkte!!! balen zeg! Het testen zou ik ook doen hoor.. al is dat niet altijd even bevorderlijk. Ik hoop dat je alsnog een knaller krijgt. Hier nog steeds licht rose af en toe, vanmorgen voor de zekerheid een test gedaan, maar natuurlijk omo wit. Heb al de bijbehorende buikpijnen, dus kan elk moment doorbreken.
Wat naar Joyce, ookal weet je het nog niet helemaal zeker.. Mijn zus had dit laatst ook gehad met de lichter wordende testen en paar dagen later kwam haar menstruatie toch nog.. Hoop voor jou dat het toch nog gewoon zo is en dat je gewoon zwanger bent en blijft.. Sterkte xx