Ik heb morgen mijn NOD en ik vind het erg spannend. Ik ga morgen ook testen. Normaal heb ik een aantal dagen voor dat ik ongesteld ga worden al menstruatieklachten en die heb ik nu eigenlijk niet. Ik ben bang dat ik te veel hoop koester. Ik ben weer bang voor beide uitslagen. Wat als ik wel zwanger ben? Kan en mag ik dan gelijk genieten? Gaat het wel goed? En als ik niet zwanger ben, dan ben ik niet zwanger en dat is ook zeker niet wat ik wil. Als ik deze ronde niet zwanger ben heb ik nog 1 ronde voordat ik bij mijn 1e uitgerekende datum zou zijn (19 augustus). Ik had niet verwacht dat die datum zo in mijn hoofd zou blijven zitten. Nog één dagje en dan hoop ik toch echt meer te weten.
Lief liwf, natuurlijk mag je dan genieten en dat moet je zelfs ook doen!ik duim voor een positieve test morgen! Hier gaat het vandaag weer een stuk rustiger. Had gisteren echt een emotiebom haha zal vast ook te maken hebben met de doorbraak. Bah bah vrouw zijn is niet makkelijk...
Hier sinds gisteravond rugpijn, vanmorgen bloedverlies.. Zojuist een test gedaan en veel lichter. We gaan t weekend afwachten en waarschijnlijk ff een pauze inlassen, dit was teveel en te snel op elkaar. Succes meiden. X Joyce
*breekt even in* Oohw Joyce, ik volgde je nog steeds.. niet eerlijk dit! Ik hoop voor je dat het onschuldig bloedverlies is, sterkte Tis je zo gegund! *breekt uit*
Dank lieverds, Het is goed zo , we gaan waarschijnlijk ff stoppen.. in ieder geval houden we ons er niet zo mee bezig.. laten de onderzoeken doen en dit even verwerken. Bloedverlies is niet veel.. maar wel rood en mijn test is veel lichter + de rugpijn, we gaan er maar van uit. Sinds maart gieren de hormonen op en aan door mijn lijf, word me nu wat teveel.. misschien denken we er volgende week weer anders over maar voor dit weekend... Denk dat ik een borrel ga nemen X Joyce
Och Joyce het zal toch niet weer.. Hoop dat het bloed verlies niks betekend en dat het toch nog goed zit, maar ben ook bang van niet, mijn zus had precies hetzelfde als jij Heb zo met je te doen
Dank meiden, ben wel realistisch ingesteld.. weet dat het mis is. Dus geen hoop meer.. ben inmiddels ongesteld en nog steeds erge rugpijn. Hou alleen mezelf voor de gek als ik hoop houd We gaan even 1 "normale" menstruatie afwachten en dan als ik er (mentaal) aan toe ben gaan we verder. Dit was een iets te grote impact zo vlak op elkaar. Denk ook bij gyn bloedstolling laten onderzoeken en vragen of chromosoom onderzoek iets uithaalt.. Ik kom gewoon weer bij jullie op t bankie zitten X Joyce
hihi niet echt.. heb net echt ff als een malle lopen janken. Ik ben zo'n iemand die intens boos kan worden op eigen lichaam... Vind het vooral moeilijk dat die hormonen een mens zo labiel kunnen maken. Heb gelukkig een man die dingen heel goed kan relativeren dat heb ik ook wel nodig, maar hij was ook blij dat ik eerlijk aangaf dit niet nog 3 keer mee "kan" maken... t word op een gegeven moment een taak.. en dat moet het niet zijn. We hebben nu wat dingen besproken maar zullen na t weekend verder kijken en praten als alles weer wat "helder" is.. Ik wil ook niet het gehele onderzoektraject door, word anders ook weer een opgave. Blij met mijn nuchtere gyn waar ik alles aan kan vragen. Kinderwens is er nog volop.. maar het moet wel leuk blijven ik was nu al bang voor ik uberhaupt zwanger was.. en dan onverwachts.. gevolgd door de 3e mk binnen een jaar. Kleine pauze is wel op zn plaats.. even lichaam weer tot rust laten komen. En blij met fora zoals deze.. van je af kunnen praten helpt ook enorm. Fijn weekend dames, X Joyce
Maar dan ben je nog wel sterk! Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Kom er bij zitten op de wachtbank en laad je vol met alle stressfood die ik heb gekocht. Popcorn, chocolade pinda's van alle markteb thuis. Fijn dat je veel steun aan je vriend hebt. Dat is nu wel belangrijk
Dank je Voel me alleen altijd zo zwak op dit soort momenten, maar tja we moeten er toch door he. Had vanmiddag al de balen erin en een pak chocolate chip cookies gekocht.. die moet er aan geloven ook! Van t weekend mezelf maar eens verwennen hihi ... Chocolade ijs? yum! X Joyce
Hee Joyce hoe is het met je? Hier alles rustig. Ongi wordt alweer minder, gelukkig. Heerlijk weertje is het he! Hier al aardig bijgekleurd, lekker veel in de tuin bezig.
Jee Joyce, kan me voorstellen dat het even genoeg is. Hier ook mezelf voorgenomen als ik dit nog een 3e keer mee moet maken ben ik er klaar mee. Gelukkig gaat het nu goed. Kan me dus goed voorstellen dat je even pauze wil. Sterkte meid!!!
Heel af en toe kom ik hier nog even meelezen tussen de drukte door, maar ik schrijf niet veel meer. Joyce, ik wilde toch even van me laten horen nu hoor. Meis, ik vind het zo rot voor je. Gun jezelf de tijd om bij te komen. Mocht je er wel weer voor willen gaan, laat je dokter je dan even checken op dat MTHFR gen en je homocysteine level. Het is een simpel bloedtestje en mocht je het gen blijken te hebben kun je door simpele medicatie je kansen een volgende keer enorm verbeteren. Sterkte meis! Hier morgen een echo met 6 weken 6 dagen en ik ben echt doodsbang. Ik kan me letterlijk niet voorstellen dat het goed komt. Steeds als ik in gedachten naar die afspraak ga probeer ik me een goede afloop voor te stellen, maar steeds dwalen mijn gedachten af naar een 'slecht nieuws gesprek'. Ik hoop maar dat het geen voorteken is
Hey lieve meiden, Het gaat weer goed hoor, ik was vrijdag enorm van slag door de hormonen en zat echt in een negatieve spiraal. We hebben het hele weekend nagedacht en gisteren samen heel lang gepraat en manlief vond dat ik alles moest beslissen. Mijn lijf en ik zit met die hormonen Hij is echt mijn grote liefde.. en dat al ruim 20 jaar... Ik heb bedacht dat we nog niets doen.. even een maandje voorzichtiger dan er gewoon weer voor gaan, maar geen temp meer , geen ovulatietesten, enige wat ik nog doe is bijhouden wanneer ik bloedverlies heb. Voor de rest laten we helemaal los, ook de gyn bellen we nu nog af. Zwanger worden kunnen we wel dat is duidelijk, nou nog blijven Als we nou nogmaals een miskraam of missed abortion krijgen gaan we de molen in, maar door al het getrek vanaf maart heb ik er nu even geen behoefte aan. Deur bij gyn staat altijd open dus we hoeven maar te bellen als we er wel onderzoek naar willen laten doen. 85% van de onderzoeken komt toch niets uit, ergens hoop ik nog dat we gewoon botte pech hebben gehad en dat t vanzelf goed zal gaan, maar het is wel de laatste keer dat we er voor zullen gaan nu zonder molen. @ Angelhope : bij jou zit het gewoon eens een keer goed hoor. Voortekens geloof ik niet meer in.. Hoe je ook denkt of voelt het gaat zoals het gaat, we hebben het niet in de hand. Probeer erop te vertrouwen! Ik ga heel hard aan je denken! Dus lang verhaal kort.. ik denk nog niet in de molen te gaan.. tenzij bloedtestje alleen voldoende is.. moet ik nog met gyn overleggen. Maar na zo'n weekend gaat het weer goed Zonnetje schijnt.. we moeten verder! X Joyce
@angelhope, hoe was je echo? Hoop zo dat alles goed is! @joyce, even rust is misschien wel goed, is niet niks de afgelopen maanden bij elkaar.. Hopelijk brengt de rust je over een tijdje een goede zwangerschap.. Ik doe deze ronde ook geen ovu testen, heb het 1 keer gedaan vorige ronde en heb nu zoiets van: zie wel wat ervan komt..
Ha meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Nog geen nieuws hier hoor, vandaag is het pas de dag van de echo. Vanmiddag om 1.45 uur om precies te zijn, dat is 7.45 uur s'morgens voor jullie Ik ben bloednerveus. Voel krampjes en 'dingetjes' in mijn buik sinds een dag of twee. Soms ook het idee dat mijn symptomen afnemen. Ik heb echt moeite om te geloven dat het goedkomt... Ik hoop zo dat het tegendeel bewezen zal worden. Willen jullie voor me duimen alsjeblieft? Ik kan alle positieve gedachten gebruiken Ik laat het weten zodra ik kan. Ben pas laat thuis uit ziekenhuis (ver weg) en dan heb ik een logee die morgen op onze jongens past terwijl ik dan weer naar het ziekenhuis ga. Donderdag met mijn beste vriendin mee naar het ziekenhuis omdat haar borstkanker is teruggekeerd Kortom druk en heftig. Maar als het ff kan, laat ik wat horen hier.