Nog even snel heel veel succes vanaf hier gewenst angelhope, over 15 minuten krijg je je echo, zal aan je denken en duimen dat alles goed is! Knuffel!
Hey Joyce, Wat heftig weer zeg. Ik lees het nu net pas. Bah. Super, super, super veel sterkte!!! Liefs, Lieflief
Dank lieflief Vanmorgen met gyn afgesproken dat ik 23 augustus toch langs kom voor eventuele onderzoeken. Heb ik nog ff paar weken rust, en ze heeft zelf ook vakantie tussendoor dus komt goed uit. Voor de rest gaat het weer goed.. bloeden alweer zo goed als gestopt. We gaan gewoon verder. Kwam eigenlijk hier om te kijken of er al nieuws was van Angelhope! Ben benieuwd! X Joyce
Ha meiden, Even heel kort want ik heb bezoek en wil niet onbeschofd zijn Alles ziet er super goed uit! Hartslag van 117 (slagen per minuut? ). Wel drie dagen teruggezet, maar dat is in ieder geval geen week zoals voorgaande keren. Ook zei hij dat het vruchtje mooi bovenin zat, en hij zei dat als het laag zit, het vaak al onderweg naar buiten is. Had ik nog nooit gehoord, maar het gaf wel extra geruststelling. Ik ben zo opgelucht en zo blij! We zijn er nog niet, ik heb vaker hartjes zien kloppen, maar het begin is er. Vanmorgen nog op de valreep te horen gekregen via huisarts dat mijn schildklierwaarde veel te hoog is, en zij weet er niets van, dus moet het op mezelf gaan zien aan te passen. Ik dacht daardoor echt zeker dat het mis zou zijn nu. Godzijdank dus (nog) niet. Gauw medicijnen aanpassen en hopen dat ik er op tijd bij ben! Morgen voor het eerst naar de dokter in het ziekenhuis. Ik hoop dat die een beetje verstand van zaken heeft... Bedankt voor jullie medeleven meiden, ik waardeer het enorm. Binnenkort weer minder ego, maar gewoon erg hectisch hier op het moment
Blij te horen dat alles goed is! Blijf in dat boontje en je lichaam geloven meid.. hoe moeilijk dat ook kan zijn! Dikke kus Joyce
Wat fijn angelhope dat de echo goed was! Schildklier problemen zijn ook lastig hè, hopelijk snel onder controle weer met aanpassing van de medicijnen., heb het zelf ook
Balen joyce angelhope fijn dat de echo goed was het is je gegund en ga voor je duimen dat dit gewoon een plakbeeb is chantal hoe is het verder bij jou afgelopen??
Volgens mij is iedereen of met vakantie of van het mooie weer aan t genieten waar zijn jullie allemaal, zo stil hier.. Laad elke keer de pagina opnieuw op m'n telefoon, maar komt niks bij
hehe sorry.. was een beetje down laatste paar dagen. We gaan weer kijken of de cyclus op gang komt.. en ja tuuuuuuurlijk ook van t prachtige weer genieten! X Joyce
Sterkte meis!! Valt ook allemaal niet mee. Goed dat je het weer wat positief in kunt zien!! En idd geniet van het lekkere weer!!
Snap wel dat je wat down bent Joyce, is ook logisch.. Hopelijk gaat het snel weer wat beter en is je cyclus ook weer normaal.. Blijft moeilijk om de moed erin te houden.. Hier ook hoor.. xxx
Ha meiden, Daar ben ik ook weer even met een update. Hier hectische en zenuwslopende dagen achter de rug. Gisteren verloor ik ineens bloed Schrok me helemaal lam natuurlijk. Dus naar de emergency department gegaan. Een uur of 5 daar doorgebracht met wachten en onzekerheid. Uiteindelijk kon er daar ter plekke niets voor me worden gedaan, volgende dag om 8 uur terug komen. Tja, dat is nog niet zo eenvoudig voor mij, het is een uur rijden en ik moet ook iemand regelen die op de jongens past... Gelukkig lukte dat, dus ik vanmorgen om 8 uur daar. Niemand wist ergens iets van en ik werd van het kastje naar de muur en weer terug gestuurd. En ondertussen de zenuwen gierend door mijn lijf natuurlijk Uiteindelijk, twee uur later kreeg ik dan een echo. Ik lag te shaken op dat bed van de zenuwen! Godzijdank klopte het hartje nog, 130 slagen per minuut, dus iets sneller dan vorige keer. Het zat nog steeds mooi hoog in de baarmoeder en de baarmoedermond zat nog dicht, en dat zijn allemaal goede tekenen. Ook zag ze een bloedstroming bij het vruchtje. Ze zag wel bloed achter de placenta, en dat is dus waar mijn bloedverlies vandaan kwam. Blijkbaar komt dat best vaak voor en is het niet iets waar ik me erge zorgen over hoef te maken. Als ik nou weer meer ga bloeden of me erge zorgen maak, moet ik terugkomen. Ik zou eigenlijk ook nog naar een dokter moeten vanmiddag, maar dat kon niet, want de vriendin die op de jongens paste, moest om half 1 uiterlijk weg. Nu moet ik dus nog zien uit te vogelen hoe en wanneer ik met die dokter afspreek. Maar goed, dat vind ik toch minder belangrijk dan die echo, dus als het me niet lukt of het levert te veel stress op om er te komen, dan laat ik dat maar zitten denk ik. Voor nu ben ik gerustgesteld, en ik weet dus dat ik nog wel meer bloedverlies kan verwachten (ze kon niet zeggen hoeveel er zat, maar wel DAT er wat zat). Het blijft heel naar natuurlijk, maar ik raak er nu niet meer zo van in paniek, zolang het niet enorm veel is.... Al met al nu 4 dagen achter elkaar in het ziekenhuis doorgebracht, ik ben werkelijk doodop! Hopelijk een paar rustiger dagen in het verschiet Ik wens jullie allemaal een fijn en vruchtbaar weekend!
ik denk inderdaad vakantie en genieten van het lekkere weer angelhope wauw wat een stress maar gelukkig goed afgelopen deze keer gaat het gewoon goed !!
yep... vakantie idd. Angelhope... wat erg meis! Lekker met dit weer... ipv genieten zoveel stress!! Ik hoop echt dat je je rust kan vinden en dat alles goed gaat meis!
@ angelhope, hè bah wat een stress, maar gelukkig zag alles er goed uit.. Lijkt me ook lastig als je zover van het ziekenhuis woont.. Hoop ook op vruchtbaar weekend, zal dit weekend mijn eisprong hebben als t goed is
Hee meiden, Hoe gaat het hier? Kim, heb je het weekend goed benut? Jineyah, hier is het weer niet zo denderend hoor, het is winter in Australie! Mounia, ik hoop het zo, maar kan er nog maar moeilijk vertrouwen in hebben. Hoe gaat het met jou? Hier nog even lekker extra geslapen op zaterdag overdag, want nu kan dat voorlopig even niet meer aangezien ml op zakenreis is. Verder die 'dure' dokter gesproken. Die was toch wel ongerust over het bloedverlies. Hij wilde dat ik stopte met aspirine nemen en mijn dosis progresteron verdubbelen om de baarmoeder te 'kalmeren'. Hij vond het ook maar niets dat er niet iemand was die deze zwangerschap intensief in de gaten houdt tot aan de 12 weken. Uiteindelijk bood hij aan om te 'bulkbillen' wat betekent dat de rekening volledig vergoed wordt door de overheid. Fantastisch natuurlijk. Ik ben er zo blij mee. Dit betekent dat ik tot aan de 12 weken bij hem onder controle kan blijven zonder dat het me zoveel geld kost. Elke week een afspraak met echo. Ik ben zo opgelucht dat ik het niet weer alleen hoef te doen tijdens die eerste moeilijke weken! Misschien dat het dan toch dit keer met goede hulp gaat lukken en dit kleintje bij me mag blijven. Ik hoop het zo!
Haaah Angelhope.. dat is toch een droomland!!! XD Haha how could I know!!! T staat niet bij je profiel Waar woon je in Aussie?? Heb er ook kennissen wonen. Hopelijk slaat het allemaal goed aan en gaat alles goed meis!