@kim, hopelijk was je gewoon te vroeg met testen Ik wilde een citroensapkuur doen dus dacht op 10 juni ik ga gewoon een test doen en als het negatief is dan wacht ik nog even want toen waren er nog maar net 5 weken voorbij. Maar ik had gelijk een knaltest dus toen heb ik meteen verloskundige gebelt en ergens die week kon ik terecht en op me verjaardag dus de 1e echo Dus ik weet het inderdaad al een tijdje maarja omdat me zus meeleest kon ik niks zeggen
Leuk verjaardagscadeautje hoor!! Ja snap ik, mijn zussen lezen ook mee hahaha, maar zodra ik positief test vertel ik het toch meteen aan hun alsof ik het voor me zou kunnen houden hihi Maar echt super fijn voor je!
Nou, het is weer mis. Het hartje klopt niet meer Ik had het echt niet verwacht dit keer, na zo vaak het hartje beter zien kloppen en het vruchtje zien groeien. Wat een klap! Morgen nog een echo in het ziekenhuis, dat komt dan nu toevallig wel goed uit als 2nd opinion. Helaas moet ik er alleen naar toe. Ben kapot. Dit is wel einde verhaal voor mij wat betreft kindjes krijgen.... Ik kan niet meer
Aaahhh, nee, meid wat heftig! Het is ook niet eerlijk! Ik heb er geen woorden voor! Heel veel sterkte morgen en natuurlijk de komende tijd!!! Hele dikke (digi)knuffel!
Jeetje angelhope vind het zo erg voor je Sterkte en hoop dat ze morgen ander nieuws hebben, maar die kans is waarschijnlijk maar klein Zo oneerlijk dit..
Verdorie Angelhope, vind het verschrikkelijk voor je. Ik wens jou/jullie alle sterkte toe. Knuffel Joyce
Hoi meiden, Wat een tegenstrijdige berichten. @ Angelhope, k$%^t zeg. Had toch ook gedacht dat het goed zou gaan nu. Sterkte meis!!! @ Mounia, nogmaals gefeliciteerd meis! Geniet ervan!! Hopelijk mogen er nog vele volgen. En voor degene die bijna kunnen testen. Succes!!
Hoe was het in het ziekenhuis angelhope? Hoop zo dat de vorige het verkeerd zag en dat alles toch goed is.. Denk aan jou.. Snap dat je nu niet met het forum bezig bent, maar hoop dat we snel iets van je horen.. Liefs Kim
Weer negatieve test vandaag nog niet ongesteld, maar zal wel komen vandaag of morgen.. Heb echt genoeg van die lange rondes afwachten en telkens weer die teleurstelling, weet wel dat sommige al veel langer bezig zijn, maar ben gewoon bang dat het nooit meer lukt en als het dan toch nog lukt, dat het dan weer mis gaat.. Sorry voor al mijn geklaag, maar moest het even kwijt..
Kim wat balen zeg snap wel hoe je je voelt hoor vooral omdat je cyclus zo lang is. Misschien kan je van etos de multi vitamine zwanger worden pillen proberen. Het zijn gewoon vitamine pillen en zit voldoende foliumzuur in dus die hoef je niet apart te slikken. Ik heb er goede ervaringen mee. De eerste keer dat ik het ging gebruiken was me cyclus onregelmatig en had het toen samen met de ovulatietesyen gebruikt en was meteen zwanger. Het was toen wel een vroege miskraam maarja dat kan niet door vitamine pillen komen. En deze ronde had ik ze ook weer gebruikt alleen nu had ik 2 cyclussen van 6,5 gehad en door die pillen had ik me eisprong eerder en eigenlijk gewoon een cyclus van 4 weken en het was weer raak. Nu wel zonder ovulatie testen gedaan en gewoon om de dag geklust. Het is geen wondermiddel dat een garantie geeft dat je direct zwanger word maar je krijgt zo wel gewoon alle vitamine binnen die je nodig heb. Daarnaast heb ik veel reacties op internet gelezen van vrouwen met een lange cyclus die hierdoor een kortere cyclus kregen. Er stonden ook reacties van vrouwen met een korte cyclus die in een keer een lange kregen maar ik wilde het gewoon proberen want die van mij was onregelmatig en lang dus dacht kan geen kwaad . Ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jou en de ander dames
Ik denk dat ik straks maar eens even langs de etos ga dan, baat het niet, dan schaad het ook niet Ben benieuwd wanneer ik dan wel ongesteld ga worden, had nu 2x cyclus van 39 en wil niet een nog langere.. Hoe voel jij je verder mounia?
Precies zo dacht ik dus ook.. Met mij gaat het wel goed. De ochtenden van beroerd en misselijk voelen zijn voorbij. Af en toe heb ik nog wel zo'n aanval zoals vandaag. Al de hele dag knallende hoofdpijn en voel me beroerd maarja niks aan te doen. Lig rustig op de bank nu. Verder kan ik het soms nog steeds niet geloven. Denk dat dat pas komt zodra ik de baby ga voelen. Ik bekijk het gewoon per dag maar ben wel zekerder dat het nu wel goed gaat.
Dat is wel vervelend, maarja.. Als het goed is krijg je er iets geweldigs voor terug Dat wat je zegt dat je het bijna niet kan geloven, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar denk dat dat wel komt zodra je de kleine gaat voelen ja Vandaag even bij de etos geweest en de multi zwanger worden pillen gehaald Nog niet ongesteld trouwens, maar denk dat het wel komt..
Nee, helaas, hij had het goed gezien. Het is absoluut zeker weten helemaal over. Alweer Ik zal even wat minder op het forum zijn voorlopig. Ik moet echt even proberen het allemaal wat los te gaan laten, anders ga ik er aan onderdoor. Misschien kom ik over een tijdje weer hier meebuurten. Ik wens jullie allemaal veel sterkte en succes. Het valt niet mee allemaal! Liefs van mij
Zo verdrietig voor je angelhope Wens je heel veel sterkte en neem je rust, als je over een tijdje weer wil kletsen dan zien we je wel weer verschijnen.. Hoop dat je jezelf een beetje overeind kan houden.. Liefs Kim