wie moet er verhuizen vanwege zwangerschap

Discussie in 'De lounge' gestart door spooky, 18 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    uhn lift hahaha!
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ohw hahaha :)
    Lift is ideaal... In het nieuwe appartement ook geen lift, maar wonen op de 1e etage (nu ook). 2 trappen is goed te doen :)
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wij hebben ook moeten verhuizen wegens ruimte te kort maar ook vanwegen geen lift (woonde 3 hoog) dus 6 trappen op en af :(
    ook de buurt vond ik niet zo voor een kind
    wij hadden ons ingeschreven bij een makelaar en zijn zo aan dit huis gekomen wat erg snel ging kleine 8 mnd toen kregen we dit aangeboden
    heb nu een grote voor en achter tuin en wil hier niet meer weg :)
    het is wel iets verder van me ouders vandaan maar ik heb de luxe van een auto :)
    iedereen die aan het zoeken is succes
     
  4. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wij hebben twee jaar geleden een prachtig huis met tuin gekocht. Er is meer dan voldoende ruimte ook met baby erbij!
    Als het kindje wat ouder is kan het veilig spelen in de tuin. Park is in de buurt en centrum van de stad zijn we in vijf minuten. Ik vind utrecht heel fijn, ook voor kleine kinderen!
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij zijn van de zomer verhuisd naar een huis waar we oud in kunnen worden. Als het voorjaar nu eens opschiet kunnen we gaan genieten van de tuin!

    Pim
     
  6. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Wij gaan dus toch inschrijven voor een ander huis. Deze huurbaas kan ons doordat dit huis gesloopt moet worden geen toezegging geven voor langer dan een jaar, en dat vindt ik met (als alles goed gaat) een ukkie erbij te riskant....
     
  7. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heerlijk is dat heh de tuin! Wij zitten in de zomer ook alleen maar in de tuin als het weer het toelaat. Ik vind het ook altijd gewoon zo leuk een beetje rommelen met de plantjes en de meubeltjes in de tuin.
    We hebben vorig jaar de hele tuin gedaan. Het is een stadstuin dus niet mega groot. STond wel een schuur in van vier bij twee. Die hebben we dus gesloopt. De stoeptegels eruit gehaald en vernvangen door leuke kleine steentjes een nieuw rommelhok geplaatst. Helemaal geweldig. We hebben ook langer zon nu in de tuin.
    Was net even in de tuin en het is prachtig weer. Windstil hier achter dus ben bijna geneigd om met jas en sjaal in de tuin te gaan zitten met het studieboek (wat dus ook niet lukt omdat ik steeds op het forum kijk..)
    Heb jij een grote tuin Pim en vele planten enzo of moet je nog dingen doen in de tuin?
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    We hebben een nieuwbouwwoning gekocht in de jaren 30 stijl. We hebben de tuin meteen aangelegd. We hebben deels bestrating, deels gras (voor de kids en de honden die er heerlijk op liggen te zonnen) en een groot deel planten. Ik vind het erg leuk om in de tuin te werken en te rommelen. De tuin is ongeveer 100m2. Best groot dus.

    Barbequeen ook zo'n leuke bezigheid in de tuin! Heerlijk op een zomeravond. Kan niet wachten tot het voorjaar/de zomer.

    Pim
     
  9. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jee dat is echt heel groot. Die van ons is maar iets van 7 diep. Vooraan twee breed en achter waar de schuur neergehaald is 5 breed...
    Wel fijn zeg zo'n grote tuin.
    Ons huis is meer dan honderd en dichtbij het centrum. Huizen met grote tuinen heb je wel in de wijk, maar dan kom je meer bij de vier verdiepingen echte herenhuizen met souterrain etc.
    Ach zo lang ik kan rommelen in het tuintje is het ook ok. ben nu ook bezig om cherry tomaten te planten. Was ik vorig jaar te laat mee. Veel tomaatjes aan deplant alleen die kregen niet de kans om te rijpen...
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij zijn bewust net buiten Nijmegen gaan wonen omdat we de prijzen van de huizen daar redelijker vonden in verhouding tot wat je er voor krijgt aan woonoppervlak en tuin etc.

    Maar een oud huis is wel heel sfeervol vind ik altijd! En midden in Utrecht dat is niet verkeerd!

    Pim
     
  11. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Maare we gaan redelijk off topic. Misschien verder via een pb-tje?

    Pim
     
  12. spooky

    spooky Bekend lid

    15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik vind een tuin ook leuk alleen zoveel werk :rolleyes:
    waarom zijn er zo weinig leuke betaalbare huizen?
    zoveel eisen hebben wij niet,misschien wel lastige we willen bij mijn fam in de buurt en een redelijk betaalbare huur hoeft niet erg groot te zijn mag ook in een flat.
    maar we kunnen niks vinden. :cry: :cry:
     
  13. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wij moeten ook verhuizen, wonen nu tijdelijk bij mijn moeder in. Zij vindt dat geweldig :D maar ja...
    Lastig is wel dat we via de particuliere markt iets moeten zoeken want ik kom net terug van een paar jaar buitenland en mijn vriend komt uit Frankrijk dus woonduur/punten hebben we niet. Kopen is gezien onze situatie niet mogelijk (net een eigen bedrijf begonnen) al willen we dat op redelijk korte termijn wel graag. Dus gaan we waarschijnlijk eerst een jaar of anderhalf huren. Met goed zoeken is er hier in het noorden nog best wel wat betaalbaars te vinden, heb ik wel gezien.
     

Deel Deze Pagina