Ik kreeg zelf mijn eerste tand met 13mnd, vervolgens ging ik ook pas laat wisselen. Geen probleem hoor!
Hier pas met 1 jaar 2 ondertandjes dus kan zo maar ineens dat er een tandje door gaat komen. Mij is verteld hoe later de tanden komen hoe sterker ze zijn waar of niet weet ik niet Misschien met de 14 maanden controle even vragen mocht er niets komen wat het uiterste leeftijd is om ze te krijgen..
is normaal, hoef je niet voor te bellen. Onze dochter is 13 maanden en de eerste begint nu net door te komen.
Precies hetzelfde hier. Mijn vader vond het overigens vreselijk. Mijn moeder vond een baby-kunstgebit wel een leuk idee Vader boos hihi Maar is helemaal goed gekomen met mijn tanden
Dat zo verschillend per kindje. Ik heb een neef die met 1 tandje was geboren! En mijn nichtje van 14 maanden heeft er nog geen. Zit er wel aan te komen, maar ik vermoed dat zoonlief (5maanden) haar mss wel gaat inhalen. Als ze er veel last van heeft kun je dentinox gebruiken. Daar heeft dat nichtje iig wel baat bij.
Ooh wees blij, nou ja bij jou komt de ellende later , Liv is 8 maanden en heeft er 6 is ook niet alles pff
Ik gebruik al Dentinox,Chamodent en zetpillen voor als ze echt veel last heeft. Ze heeft ook 3 bijtringen waar ze elke dag wel op bijt. Soms lijkt het of niets helpt,zo sneu.
Ik zou me daar geen zorgen over maken eigenlijk. Ediz was ook heeel laat met tanden. Ieder kind is weer anders..