Alles van SBS6 mag van de buis en dan mag (kw)albert verlinde mee....gatverdamme wat een eikel vind ik dat zeg
pfff zijn er wel wat Beau van erven dorens albert verlinde patty brard paul de leeuw al die achterbakse gasten van het kabinet(die het zogenaamd zo goed met ons voor hebben...hmmm ECHT NIET!!!) ohja die irritante oude vent uit weg missbruikers weet even niet hoe die heet!
Met stip op 1 Carlo Boszhard. Verder ook nog Chantal Janzen, Nienke vam Zappelin, Hans Kraaij jr., Ellemieke Vermolen, Jeroen van der Boom en vast nog wel een paar.
Oohh vergat nog 2 hele erge. Die twee koks van topchef. Altijd alleen maar de kandidaten afzeiken,nooit eens opbouwende kritiek. Snap niet dat mensen nog graag aan dit programma mee willen doen.
Emiel Ratelband zou nooit meer op tv mogen verschijnen. Hij doet nu weer mee met schat van de oranje, maar wat een nare nare man!
Eric Bouwman (presenteert nu gocycling of zoiets) Johnny de Mol Chantal Janzen Patrica Paay Cas Jansen
Terwijl Kranenborg in het echt een hele aardige man is.. Van mij mag Linda de Mol verdwijnen, alleen dan kan je RTL4 in het weekend ook wel op zwart gooien ben ik bang.
Serieus. Kan me door dat programma bijna niet voorstellen. Jammer dat hij zichzelf door dit programma in een verkeerd daglicht zet.
Tooske, die schreeuwt altijd zo. Haar man vind ik ook een vervelend hoofd hebben. Thomas Berge: verschrikkelijke gast. Die ene vrouw die het weer presenteert bij het journaal, willemijn hupseflups, ik kan haar heel moeilijk verstaan en ze slist! Paul de Leeuw idd, verschrikkelijk gewoon, veel te grof op ook vaak de verkeerde momenten. En al die mensen die werken bij dat astro/toekomstvoorspel/tarotkaartenleggen en weet ik wat nog meer op net 5. Dat daar nog mensen naar bellen!
Chantal Jansen (poppetje, blegh) Kim Holland, walgelijkkkkk gewoon, dat hooooffffddd. Foei! Carlo Boshard, vind zichzelf heel wat.. En tsja, Barbie, wat een leeghoofd en dan dat taalgebruik, te erg gewoon.
Ik kijk alleen maar 1,2,3 scheelt me een hoop ergernis. Die lelijke vent die de Reünie presenteert mag van mij ook een enkeltje naar de maan; wat een loser!
- iedereen is gek op jack. vreselijk geacteerd en lijkt zoooooo NIET op everybody loves raymond - ik hou van holland, brrr - patty brard, tatjana - gordon die anderen naar beneden haalt om zichzelf beter te voelen
Ohhh gelukkig iemand die het ook al is opgevallen. Zei het ook al meteen toen het voor het eerst op tv kwam. Btw vindt dan everybody loves raymond ook veel leuker om te kijken.
Heel SBS mag weg, bagger zender *kots* (en dus ook iedereen die daar werkt). Carlo Boshart (vond hem echt vreselijk in kwestie van kiezen yak, arrogante kwal) Irene Moors, vergane glorie Kwalbert Verlinde Marc van der Lind (walgelijke vent) Daphne-ik praat mega irritant en kan niet presenteren- Dekkers Lieke-ik kan niet presenteren- van Lexmond Linda de Mol Tatjana Patty Brard Patricia Paay Even nog wat namen erbij Rick brandstichter (hahah hij werd vroeger vet vaak inelkaar geslagen arrogante kwal) Jeroen van der Boom Natasja Froger (yak rot hoofd) Chantal Janzen Oh enne hoe lekker Dan Karaty ook is, kan hij niet even een inburgeringscursus gaan volgen?? Net zoals de rest van de mensen die hier willen wonen en werken? Die gast komt nou al een paar jaar in NL en hij kan nog geen 1 woord NL praten, daar begin ik me steeds meer aan te ergeren... En waar ik meer van zou willen zien, Dennis Storm en Valerio Zeno!!! hahah geniale gasten
Grappig hoe iedereen dingen toch weer anders ervaart. Chantal Janszen en Beau van Erven Dorens vind ik allebei juist altijd wel leuk. En heeeeeeeeel stiekem moet ik soms ook toch wel een beetje lachen om de foute grappen van Gordon Bij de rest van de tot nu toe genoemde namen kan ik me eigenlijk alleen maar aansluiten, allemaal naar het huize Avondrust!
Chantal Janzen en Linda de mol vind ik dan wel weer leuk, Linda blijft gewoon hollands, geen graatje mager figuur, kan humor ten koste van zichzelf hebben. Jeroen van koningsbrugge is alleen leuk als het geen voorgekauwd script is zoals iedereen is gek op jack, maar in ik hou van holland, die smoelen die hij trekt, lachen!!
Als eerst beginnen met al die vervelende Teleshopping weg te halen echt... waar betaal ik nog voor???!!!