wie mogen er met de kerst testen ik mag zelf de 2de kerstdag testen ik hoop dat het met de derde ronde raak is van mijn eerste was het ook in de derde ronde ik zal voor jullie duimen
hey hey ik mocht gistere al testen maar durf niet ik denk dat ik gwn ongie nog ga worden want heb zooooon pijn aan me boobs maar dat heb ik ook als ik ongie maar niet zo erg geloof ik of zo lang ieder geval ... maar jah hope voor jullie dat jullie poitief testen met de kerst zou een mooi geschenk zijn he heb je al synthome waar je van dacht zou wel eens raak kunne zijn? vriendelijk groetjes van ons
nou ik heb bijna alle symptonen al gehad maar die zijn allemaal verdwenen ik heb er nu niet zo,n gevoel dat ik zeg ja ik geloof dat ik zwanger ben maar bij mijn eerste heb ik 1 dag flinke krampen en steken gehad en verders helemaal niks dus ja het zeg allemaal niks geen ene zwangerschap is hetzelfde ik hoop voor je dat je toch positief test gr beertje
ikke mag morgen testen,maar denk gewoon ongi te worden/vanaf gisteren ben iker plots zo zeker van! had gisteren echt ongi krampen en toch een pijn in me onderrug.maar tot op hede niks! vanacht werd ik ook wakker van me buik en wat ene gerommel zeg!je kon het zo goed horen.
ik ga ALS ik mag testen zaterdag testen.maar alles wijst er nu eigenlijk op dat ik gewoon ongi word. dus zit nu geduldig te wachten op me ongi
nou ik hoop het voor je van niet ik hoop voor je dat je ongi weg blijft en dat je een mooi kadootje krijgt voor de kerst gr
hey dames heb gisteren en eergisteren ongelofelijk last van me rug ,maar als ik ongie moet worden heb ik ook altijd dat gerommel net boven me schaambot en dan weet ik meestal dat ik ongie geworden! maar hoop voor jouw niet ... en zou inderdaad een mooi cadeau zijn tog ben wel vaak duizelig,pijn aan me boobs,trekkerige gevoel in me lieze ook bij bepaalde bewegingen en omdraaien in bed of bukken en en soms als ik zit voel ik het gwn wat trekke en brande in me beide lieze maar jah na bijna 1 jaar proberen heb ik geen hoop meer! heb wle deze maand voor het eerst ovulatie test gebruikt ! toen die positief waren gemeenschaps gehad in die dagen en tijdje gewacht en 3 dagen voor nod denk ik ga een weer op zun test plasse kijke wat die doet en waren 2 strepen ...! een wat paarsiger vond ik maar lijke bijna zelfde vind het gek maar jah je lichaam ken je egt verdomd voor de gek houde pffffffoeffffff en zit al 2 dage om de uur naar wc gaan om te kijke of ik geen nod heb dus vet iritant ! maarjah groetjes
ik durf niet meer te testen na bijna jaar testen te gezien hebbe en loos alarm was heb ik egt geen hoop meer dus wacht gwn af tot na het weekend of zo maar zal heus wel vandaag nog ongie worden ben ik bang v wel hoop voor jullie dat het beters af loop gun het jullie wel zwanger worden is inderdaad een wonder !
nou dat gerommel komt dus niet boven mijn schaambot vandaan het zit meer boven mijn navel. voor de rest veel last vage kwaltjes zolas pijnlijke tepels en de zijkant van em borsten doen pijn,misselijk gevoel al 3dagen!,steekjes hieren daar.zo ene jaar is idd lang zeg:S! en ik geef de moet al een beetje op met 9maanden sorry! ik hoop voor je dat het raak is meid. en ze zeggen dat als een ovu test net voor je NOD(dus ook 3dagen er voor)positief is,je ook kans hebt dta je zwanger bent dus meid wie weet!
we hebben in de familie veel narigheid meegemaakt in 2008 2008 is een rotjaar geweest en we hopen zo dat we het toch met iets moois af kunnen sluiten
dahm meid wat vervelend zeg!ik hoop voor je dta ej 2008 toch nog leuk kind afsluiten! *Duimen gaan over uren draaien*
jah ik hb ook egt een klote 2008 gehad met partner zware periode gehad en famelie en meer dingen ik hoop dat we gwn met zun 3tjes zwanger mogen zijn voor de feestdage en jah weet niet vind maar gek heb me blind gestaart op die laaste ovulatie test wat eentje moet wat donkerder uit slaan tog, vond de test vakje wat paarsiger en de controlle streep rosige whahaha weet het niet hoor.... ken maybey negatiefe uitslag geven vertrouw er niet zo op heb ook deze week kopijn gehad met vlagen maar jah kan ook nod tekens voor me zijn pfff wat ik nu op dit moment voel is helemaal niks aleen als ik iets drink ken ik hondert keer na wc gaan omdat ik voel dat me blaas steeds vol zit whahahaha maar jah ik hou me erbij dat ik obgie geworden om terleur stelling te verkomen en me zoontje heeft het maar over broertjes en zusjes pfffffffff en heb dan zoon moeite ermee en voel dan gelijk verdrietig omdat ik het hem gun maar lukt ons niet ook al zette we het van ons af maar jah wonder moet nog gebeure! zoon geluk mens ben ik niet whahahah lol maar spannend dames voor ons alle en hoop een leuke berichie te leze dat iemand positief heeft getest lol groetjes
mijn zoontje vraagt om een zusje hij zet al dingetje waar hij niet meer me wil spelen in de kamer wat de babykamer moet worden lief he mijn moeder zit elke te hopen op goed nieuws ze hoop dat er nog een kleinkind bij komt maar ze weet niet dat we ermee bezig zijn dus ik hoop dat we het goede nieuws met de kerst of met oud en nieuw kunnen vertellen
aaaaaaaaaah wat lief whahhahaha en die van mij geeft ze al namen whahaha hij word in mei 5 jaar pffff dat gaat snel bha maarjah wij mogen blij zijn dat we al een kindje hebben somige krijgen helemaal geen dat lijkt me pas erg joh maar jah ik denk enk dat ik me tijd verdoe op deze site word tog ongie zal wel weer later kome denk ik of vanaaf wil ook wel een test doen maar zal wel negatief uit slaan denk ik dus wacht ik nog ffe ook al word ik gek whahahhaha grtjes
aah dankje lief zeg maar gun het jouw ook een eerste kindje is allemaal iets moois en zekers als je het voelt bewegen in je buik is gwn fantastisch aleen op het laaste niet zo deed meer pijn dan leuk gevoel whahaha komt dat de baby minder plaats heeft whahahahhaa maar moeite zekers waard egt iets wonderbaaaaaaaaaaaaaaaaarlijks zoon ukkie die in je buikje groeit tot eeen egte beebje fantastich gwn whahaha succes allemaal grtjes xxxkjes
Hier mag ik binnen 3 dagen testen. Voel mij wel moe en deze nacht héél misselijk wist ook niet hoe ik mij moest op bed leggen. Heb héél slecht geslapen. Ik deed deze morgen ovulatietest en die tekende maar de lijn was iets minder donker dan de testlijn. Zou ik zwanger kunnen zijn? We zitten in de 12 de ronde na herstel sterelissatie en heb al teveel zwangerschapstesten versleten dak nu keer wil afwachten en zien wat er van komt want ik hoop der niet teveel op alhoewel we heel goe geklust hebben Ik was ook een maand gestart met tarwekiemoliecapsulles en mijn ventje ook . Wie weet alle beetje kunnen helpen. Ik hoop dat er tegen eind dit jaar nog vele een mooi eindejaarscadeaux in hun handen mogen houden.Namelijk positieve zwangerschapstest. Groetjes Bollemieke