hoi, Ik zou gisteren ogesteld moeten worden, maar tot vandaag nog niets. Ik heb zo'n last van krampen in mijn onderbuik en ook moeilijke stoelgang, ook heb ik veel last van pijn in mijn onderrug. Normaal heb ik een dag of 2 voor mijn licht bruin verlies. En zelf dat krijg ik nu niet. Druf haast niet te hopen dat het zo zou zijn. Zou een schitterend kerst geschek zijn he. Maar volgens de pendels kan het deze ronde niet raak zijn . Groetjes Babs xxx
Ja vind ik ook, maar khoop er niet te veel op Wel raar dat ik vorige keer wel bruinverlies had en op de 32ste heb ik ze gekregen. Maar nu? Ohja we zullen wel zien. Groetjes xxx
Hey ik mag testen tussen Kerst en Nieuwjaar. Kheb heel veel last in mijn onderbuik, precies of die hard of stijf is. Mijn broek duwt er tegen en het is gevoelig. Zouden dit tekenen kunnen zijn? Vanaf wanneer zijn de 1e tekenen te bespeuren, O ja, ik was deze morgen misselijk.. maar ik wijt het aan het feit dat ik misschien iets verkeerd heb gegeten gisteren ? want volgens mij is het nog allemaal te vroeg, heb tussen zaterdag en maandag mijn eisprong pas gehad. Wat denken jullie ?
Ik mag als sinds gister testen..maar het bruinverlies houdt me tegen End at heb ik nu al een week sidns 11 december Maar ik ga duimen dat jullie een posi test hebben met de kerst!
Hier were héél slecht geslapen en enorm misselijk. Gisterenavond slijmverlies met beke bloed tussen . Deze morgen klein beetje bloed dus vrees dat were niks is .Als het deze ronde niks is geef ik het op en klus niet meer op bepaalde tijdstippen kan het gewoon niet meer aan.Klussen als het moet en ge raakt toch niet zwanger pffffffffff kweet nie voor de anderen veel succes zou ik zeggen ik blijf jullie volgen.
Tweede kerstdag mag ik testen! Heb vorige week donderdag mijn eisprong gehad en al vanaf dinsdag pijnlijke boobs.... haha Hopen op een positieve test!
weten jullie misschien wat het betekend als er vocht uit je tepel komt ik mag de tweede kerstdag testen dus ik weet niet of dat ik zwanger ben ik hoop het natuurlijk wel gisteravond flink misselijk
Ik mag de 29e testen. Niet met de kerst.. maar iig voor oud & nieuw. Maar ik denk dat ik wel eerst even afwacht. Mijn cyclus is regelmatig tot nu toe. Ik heb wel het een en ander aan symptomen. Maar dat hebben meer vrouwen na hun eisprong heb ik begrepen... Afwachten maar.. Boehoe
hoi dames hier zijn ze toch gekomen gisteren om half 12.het is zeker niet veel maar ze zijn er wel. maar 2009 word ons en jullie jaar dames! en voor de gene die nog moeten testen, me duimen draaien door hoor! ik ga nu lekker aan het werk! en nee baal niet zo omdat ik het aan zag komen. fijne dag allemaal!
Hey snippie23 hier zijn ze dus ook ik voel me enorm misselijk moet wel nie overgeven maar overgeefachtig heb net nog keer ovulatietest gedaan en nu tekend hij nie meer dus zeker nie zwanger . Ben der echt nie goe van de pendel had ook gezegt in december wordt je were zwanger. Ik was weeral in de toekomst aan het denken dromen zijn bedrog zeggen ze . Denk dat er toch iets van waar is . Voor alle klussers veel succes en testers ik hoop dat jullie positieve test in handen hebben
ik mag ook rond kerst testen,ben erg benieuwd.Heb echt last van mijn rug en mijn tepels zijn gevoelig,jeukt ook soms.Weet dat bij mijn eerste zwangerschap ik ook last van mijn rug had,maargoed vorige maand dacht ik ook dat t raak was,dus we wachten maar af,maar wachten duurt lang he.
Ik ga ok rond de kerst testen. We willen eigenlij k pas in maart voor een tweede gaan, maar ik ben laatst behoorlijk ziek geweest, en 3weken aan de race... Mijn cyclus is ondanks de pil heel onregelmatig, dus test ik voor de zekerheid. Maar ALS het een positest is zitten wij heerlijk in een vakantie park te genietne van ons geluk, onze dochter en elkaar. Het zou eigenlijk wel heel mooi zijn, omdat dan er achter te komen dat ik zwanger ben.. Lijkt mij in elk geval helemaal geweldig! Dus nog een dag of 10
hey hey dames vanmorge getest en dik positief meteen dokter gebeld voor alles te chekke en volgens hem ben ik al 9 weke ! dacht dat het nooit zo lukke als je 1 jaar besig bent zo zie je maar en daarom die positieve ovulatie test 3 dage voor nod zie zie je ook maar whahahahah voor de rest succes en blijve proberen groetjes
Proficiat mama sabrina tekende bij mij ook 3 dagen vor nod mijn ov test dus hoopte ik der ook op maar helaas deze morgen de en nog es getest en nu tekend hij niet. Geniet van je zwangerschap en dat alles goed mag verlopen. Hou ons verder op de hoogte.
Mamaabrina gefeliciteerd! Jou jaar heeft in elk geval iets moois mee gebracht! Dus testen met de kerst... neee jij kan gewoon aan je familie met de kerst vertellen dat je zwanger bent! Super! IK ben heel erg aan het twijfelen of ik niet toevallig NU zwanger ben. Heb geen symptomen ofzo maar heb een vaag gevoel in mijn lijf. We zullen het wel zien met de test, en anders gaan we er volgend jaar voor toch. Ik ben benieuwd hoor!
dankje wel allemaaaaaaal ! super en jah wil het liefts iedereen nu vertelle lol wahaha en mijn ouders zulle er niet zo blij mee zijn,zijn nog zelf jong denke ze whahah maar is en was mijn beslissing dus en jah als ik bij de vk zal ik verder iets late weten en jullie ook als bij jullie een wondertje gebeurd ! vind wel superrrrrrr voor de feestdage aleen super last van me boooooooooobs pfff maarjah ben er blij mee whhahaa succes en met testen en volhoude he dames ! groetjes