wie mogen er testen met de kerst

Discussion in 'Eerste symptomen' started by beertje1978, Dec 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kenzogirl

kenzogirl Lid

Oct 6, 2008
    56
    0
    0
    gefeliciteerd enne ga er maar lkkr van genieten meid.

2. 2dogs

2dogs Lid

Dec 16, 2008
    22
    0
    0
    assistente afdelingshoofd biometrie
    Houten
    hoi Mamasabrina,

Gefelicteerd met je zwangerschap!
    Na 12 pogingen jeetje.... super man!
    van Harte. Het nu genieten he?!

gr Annette

3. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

Jan 22, 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    dankjeeeeee wellll dames!

ja had de moet al op gegeven en zo zie je maar whahahaha en bedankt voor de felicitaties :) egt lief en aardig :)

en 2dogs ook nog gefeliciteerd he en geniet er ook van whhahaha :) super he voor de feest dage aleen weer beetje wenne :) whahhahaha

groetjes en xxxxxxxx en veel vruchtbare maanden voor jullie

4. Revenant

Revenant Lid

Oct 22, 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel
    Mag 1 dag voor kerst testen..

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Hoihoi ik kan tweede kerstdag testen als t goed is, cyclus ligt behoorlijk door de war omdat ik waarschijnlijk eisprong dwars door primolut kuur heen heb gehad.. :) maar heb nu opeens een posi ovu test, tenminste, er dik tegenaan, zie album.. wat denken jullie, is ie posi?

6. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi meiden,

Bij mij is het een beetje lastig. Ik had vorige ronde een lf van 10 dagen, dat zou voor deze ronde betekenen dat morgen mijn NOD is. Moet zeggen dat er nog niets van ongi te bekennen is. Ga ik uit van een lf van 14 dagen is maandag mijn NOD. Vorige ronde had ik echt alle mogelijke zwangerschapsklachten maar werd toch ongi. Deze ronde zijn mijn kwaaltjes aanzienlijk minder. Heb gister wel overgegeven en heb een soort van spierpijn in mijn buik. Verder met mate bruine vloed in mijn broekje en zo nu en dan een stipje witverlies. Verder niet bij afvegen en het mag ook geen naam hebben. Hoef er geen inlegkruisje voor te gebruiken. Mijn temp is mooi hoog...dus het word echt heel spannend. Ik ga denk ik vrijdagochtend een testje wagen.

iedereen veel suc6

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Hoi kweb, je hebt idd een heel mooi kaartje hoor! hoop dat je de mooiste kerst krijgt die je je kunt wensen! ben zelf vanochtend ontzettend ongesteld geworden, dwars door de primolute en clomid heen. lichaam houdt dus toch eigen cyclus aan :) eindelijk na 83 dagen werd t wel eens tijd he ;)
    Fijne dagen allemaal!

8. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    Dank je wel... hoop ook dat ie morgen gewoon lekker hoog blijft. Heb me laten vertellen dat het op zich al positief is als je de 10 dpo hebt gehaald. En dat je nog niet kunt testen omdat die testen uitgaan van een gemiddelde lf van 14 dagen, dus dat hou ik dan maar in gedachte.

Weet nu niet of ik je moet feliciteren met je ongi hahaha wel fijn dat het nu eindelijk gekomen is en je op kan naar de volgende ronde. Hoop dat het snel raak is voor je :)

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Ja ik ben er wel blij mee maar ook weer niet omdat ik eergister net klaar was met mijn clomid kuur.. dus die kan ik nu niet meer nemen en ik weet niet of ik dan evengoed nog zelf een eisprong kan hebben he..
    dus wachten, wachten wachten, maar daar ben ik inmiddels goed in ;)
    Dat je het volhoudt om nog niet te testen joh :) ik had er allang al wat doorheen gejaagd als in jouw situatie zat.. haha
    succes en laat t wel even weten he [-o< zal voor je duimen!

10. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat chlomid is/doet...
    Maar snap wel dat je blij bent met je ongi, hoe onlogisch dat ook klinkt als je graag zwanger wilt worden. Hoe lang ben je bezig?

Ik heb er ook wel moeite mee hoor, maar de kans dat ik nega test 5 dagen voor NOD is zo groot. Morgen vliegt de dag zo voorbij, dus het duurt nog maar even voor het vrijdagochtend is. Weet niet zo goed wat ik moet voelen nu...soms voel ik van die ongi krampjes en dan denk ik....zie je wel ongi komt gewoon....maar dan later heb ik weer soort steekjes links onderin thv mn lies en dat heb ik normaal nooit bij ongi...achja, we weten allemaal hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden.

Gister had ik wel mazzel bij het kruidvat, daar hadden ze nog wel testen 2 voor 5 euri, dus gelijk maar 2 verpakkingen meegenomen haha

11. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

Dec 15, 2008
    1,200
    0
    36
    In principe mag ik 2e kerstdag testen, maar vandaag expres geen testen gekocht. Als ik zaterdag dan nog niet ongi ben, dan ben ik in ieder geval al over tijd en is de kans op een positieve test groter. En de dagen tussen kerst en oud en nieuw hebben voor mijn man een nare herinnering ivm het overlijden van zijn vader. Zou wel leuk zijn als er in ieder geval ook een leuke herinnering bij zou kunnen komen he!?

12. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

Dec 15, 2008
    1,200
    0
    36
    Helaas ongi gekomen vanmorgen. Balen en op naar de volgende ronde!

13. beertje1978

beertje1978 Actief lid

Oct 3, 2008
    207
    0
    0
    ben vandaag ongi geworden
    op naar de volgende ronde

14. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

Sep 29, 2008
    576
    1
    0
    Ik ben ongesteld geworden op kerstavond..
    Lichtpuntje is dat ik nu een gewone cyclus (26d) had, hopen dat het zo blijft.. Of ik niet meer ongesteld ga worden. zou nóg beter zijn :)

15. wonderen

wonderen Lid

Dec 26, 2008
    95
    0
    0
    ik heb positief getest op tweede kerstdag nu zo'n 14 uur geleden, wat een feest, wat een feest :) :) :)

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    de meiden die ook ongi zijn geworden, op naar de volgende ronde! jammer :(

wonderen gefeliciteerd met je zwangerschap, dat is toch wel heel bijzonder op tweede kerstdag :D

kweb hoe is het bij jou?

17. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

Sep 29, 2008
    576
    1
    0
    PROFICIAT !
    wat een kerstcadeau !

18. bollemieke

bollemieke Actief lid

Dec 18, 2008
    236
    0
    0

Hey wonderen alvast dikke proficiat en geniet er maar van .
    Zijn er nog die al getest hebben ?
    Hier zitten we weer in de klusperiode mijn temperatuur is al met 0.2 gestegen .

Share This Page