Goeiemorgen, Vraagje, ik had vorige week de hele week wel een beetje zeurderig gevoel in mijn buik. Maar sinds gisteren voel ik maar weinig.. Is dat normaal? Help. Groetjes An.
als ik zo al je topics lees ben je vrƩeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk zenuwachtig. Probeer een klein beetje te relaxen want je moet het allemaal echt gewoon afwachten. In onze zwangerschappen nog zo vroeg weet je niets zeker, ik denk dat iedereen daar wel mee te kampen heeft. Ik probeer zelf om mijn leven een beetje door te laten gaan, afleiding te zoeken en er niet heel erg veel aan te denken omdat ik het zelf niet in de hand heb hoe alles zal verlopen. Ik hoop dat dit voor jou ook kan helpen? Sterkte
Hoi hoi, Ja.... Heb je een beetje gelijk in ja.. Moet ook me gedachtes eigenlijk op andere dingen zetten, anders duren die eerste weken heel erg lang hahah. Ben gewoon zo benieuwd hoe alles zal gaan en zo. Maar bedankt voor je berichtje! Groetjes An.
Ikke kan niet anders zeggen dan dat ik het met Beby eens ben. Iedereen is onzeker de eerste weken want er kan van alles gebeuren. Relax en geniet dat is het enige wat je nu kan doen.
Ik was ook zo vreselijk nerveus (en alles nog goed hoor hier en inmiddels een stuk relaxter). Probeer jezelf de vraag te stellen wat het voor zin heeft erover te piekeren? Je verandert er de koers niet mee. Natuurlijk wel even op je voeding letten en indien je rookt direct stoppen. Je moet maar zo denken: alles voelt anders ook als je niks voelt. Het is gewoon een vreemde tijd. Zo ongeveer alles hoort erbij; even niks voelen tot en met pijn. Natuurlijk is er ook zoiets als karakterverschillen en als je van jezelf al meer piekert dan een ander of de zaken graag onder controle houdt, dan is het gewoon moeilijker mee om te gaan dan andere vrouwen die wat relaxter van zichzelf zijn. Maar als je aan het stressen bent; stel jezelf bovenstaande vraag. Heeft het zin? Nee.
@blondie007 Ik weet wat je bedoeld, ik open hier vorige week precies zo'n topic als jij... alles werd ineens minder, borsten, buik, rug. Nou vandaag moge het weer duidelijk zijn dat ik zwanger ben hahah. Alles doet weer net zo'n zeer als ervoor! Dus please: DONT WORRY
graag gedaan, ja het is gewoon superheftig, maar je kunt niet al die weken in de stress gaan zitten....dat is voor jezelf niet leuk maar ook niet voor je mannetje ; )
Nee je hebt helemaal gelijk, is zkr niet leuk voor hem hahah, hij is super relaxt en ik zit alleen maar van 'joehoe vind je het zo normaal allemaal?' Haha. Maar goed. Komt allemaal goed.
Ik herken die onzekerheid wel.. en de dagen gaan zo langzaammmmm... Ik denk dat we het niet kunnen forceren. Je moet gewoon goed en gezond leven nu... en meer kun je helaas niet doen! Dus probeer te genieten, doe ik nu ook.
Hey beby, Beetje late reactie, lees nu pas je berichtje.. Hier gaat alles goed, de ene dag voel ik van alles en zoals vandaag weer nop... :S Maandag heb ik mijn eerste echo.. Spannend! Termijnecho dus volgens mij gaan ze dan alleen maar kijken hoever ik werkelijk ben. Maar goed, ik ben heeeel benieuwd! Hoe gaat ie met jou?
Hey Blondie007 Als je volgende week eerste controle hebt, kunnen ze via inwendige echo zien of het hartje klopt. Succes Lentel
Ik heb met 8 weken alleen een gesprek of doen ze dan altijd inwendige echo of het hartje klopt? Ik krijg met 12 weken de 1e echo zeiden ze door de telefoon.
okay.. hier een duidelijk antwoord op je vraag of het normaal is.. ik ben 17 weken zwanger en voel niks. behalwe (.)(.) en af en toe trekken in de buik . de buik steken komen en gaan..
Hey laus, Of dat altijd is weet ik niet, toen ik een afspraak ging maken zei de assistente dat bij de afspraak op 8 weken, vastgesteld wordt hoelang ik werkelijk zwanger ben en dat dat gebeurt aan de hand van een inwendige echo. Dus ik neem aan dat dat bij iedereen het geval is...En nu begreep ik dus dat dan ook gezien kan worden of het hartje klopt.. Maar ik moet nog even in spanning afwachten tot morgenavond.. dan heb ik de afspraak.. En pixie, thnx voor je reactie ook! Hahaha nou als jij bijna niks voelt op 17 weken dan zal ik me minder zorgen maken.. Het is ook zo spannend allemaal. Groetjes An.
is ok zo maar niet elk zwangerschap is hetzelfde.. dat moet je hier ook snel gaan realiseren.. ik zit vaak te lezen bij anderen zo van tja.. waarom ik niet? er is dan ook een reden waarom sommige meiden pas na 3 maanden achter komen dat ze zwanger zijn wanneer ze opeens aangekomen zijn hahaha
Is waar.. Haha ja nou, dat snap ik eigenlijk nooit, want je weet na de 1e maand als je niet ongesteld bent geworden toch al dat er iets niet klopt..? Dat dan sommige meiden zeggen, ja ik ben al 3 maanden zwanger en ik weet het nu pas.. Raar is dat.. Tenminste, ik hou het altijd wel bij wanneer ik ongesteld moet worden..Maar goed. Het kan.. Heb jij al een buikje..?
Er zijn ook nog altijd mensen met een hele onregelmatige cyclus zeker als je nog niet zo lang van de pil af bent komt dat vaker voor. Dus ja, die denken dan vast dat het weer lang duurt.