Wie mooi wil zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

... moet pijn lijden?

1. Ja, ook al knelt die schoen, snijdt die riem en zit die rok te strak, je moet er goed uitzien!

2. Soms doe ik wel eens iets aan wat pijn doet, maar liever niet.

3. Dat is helemaal niet nodig! Er is genoeg te koop wat ook nog eens lekker zit.

4. Ik zou nooit iets aantrekken wat niet lekker zit. Dan maar niet met de mode mee.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou in feite doe ik echt niet aan of om of weet ik veel wat gewoon zeer doet. Ik zei vroeger altijd ik ben geboren op gympen en ik ga er op dood, i love them. Maar goed heb dus ook een paar laarzen met een (voor mij) aardige hak en daar kan ik prima oplopen hoor, maar ik moet ze niet aantrekken als ik ga shoppen want dan loop ik er te lang op en krijg ik zere poten, en toch trek ik ze wel eens aan als ik langer moet lopen (maar dat doet ook niet echt pijn, maar gewoon heeel vermoeide voetjes) deze zijn het maar ik heb zo in donkerblauw, dus ken je nagaan dit vind ik dus al hoog zat :D Productdetails DOLCIS - ? 49,95 - (art.nr. 292703) | Dolcis.nl - Verrassend & Betaalbaar! Damesschoenen, herenschoenen, kinderschoenen, tassen#

Voor de rest, nee hoor. Moet gewoon goed zitten. En killer heels? :$:$:$ Ik kan niet eens 3 stappen zetten zonder door me enkels heen te knikken, dus nee niets voor mij.

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik loop altijd op (killer)hakken maar ze doen nooit pijn, ja alleen na een hele nacht dansen ofzo.

pijn doet mijn kleding nooit, maar ik ben wel vaak ' onpraktisch ' gekleed wegens altijd in jurkjes en korte rokjes.
    omdat ik dat nou eenmaal t mooiste vind :p

enne, ik vind de poll niet helemaal goed geformuleerd want wie mooi wil zijn die weet dat knellende riemen en te strakke rokken juist lelijk zijn ;)

3. 4days

4days Niet meer actief

Ik probeer pijn wel te voorkomen ja... Maar soms heb je van die superleuke schoenen die NET iets te hoog zijn, waar je dan NET iets te ver op loopt... ;)

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    en dan loop je zonder schoenen midden in de nacht op je panty door de stad!!

heus niet zelf gedaan hoor! heus niet best vaak! *lieg*

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Niet altijd je panty hoor, blote voeten ook wel eens. ;) Te kleine kleding doe ik niet aan. Maar soms draag ik echt wel dingen die minder comfortable zijn. Zo had ik een hele leuke combinatie van een bloesje/corset. Nou die balijnen voelde ik echt wel aan het einde van de dag. En ook heb ik schoenen die niet helemaal lekker zitten. Maar eigenlijk ben ik zelden schoenen tegengekomen (behalve laarzen) waarvan ik geen pijnlijke voeten/hielen krijg. En ik kan moeilijk in harte zomer of op een bruiloft (past niet bij mijn coctailjurkjes) met laarzen verschijnen.

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb voor de laatste gekozen, als iets niet lekker zit ga ik het echt niet aan doen .. Dan loop ik maar niet met de mode mee ...

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Ja dat snap ik dus ook niet..

OF als je net als ik een buikje van je zelf hebt dan toch nog even een straks truitje op die leuke broek aan zodat EN je buik over die broek hangt... EN je alle kraters van je buik in dat truitje kan vinden..
    ( nee ben zelf ook niet slank )
    En dat doe ik mezelf echt niet aan..!!

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Nee..ik ga echt niet iets aan doen wat zeer doet..er is zeker genoeg tekoop wat echt lekker zit..
    Maarrrrrrrrrrrrrrrrr...heb helaas ook zat dingen in de kast die bij het passen in eerste instantie heerlijk zaten...en bij thuiskomst toch niet zo ....bon weg gegooid..je kent het wel...
    Maar daar blijven ze dan ook...hmmm...toch maar even marktplaatsen hahahahah

@ Draak86...LOVE the boots !!..het is dat de zomer eraan komt en ik gek op zon ben..maar vind de laarzen tijd ook echt heerlijk !!

9. 4days

4days Niet meer actief

Dat komt gewoon doordat je van die dames hebben die koste wat koste maatje 36 (of 38, of 40... in ieder geval veel te klein) kopen... Ze moeten zichzelf ongeveer erin slaan, maar zijn vervolgens wel in hun nopjes dat zij maar maatje 36 hebben. ;)

10. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Tuurlijk loop ik liever de hele dag in mijn pyjama, lekker rommelen in huis en geen make-up. Maar helaas werkt het niet zo want ik wil er alleen al voor mezelf goed uitzien. Dus draag ik (soms iets te) hoge hakken, rokjes en jurken, sta ik elke dag zeker een half uur voor de spiegel om mijn haar en make-up te doen en erger ik me elke avond dat het er ook weer vanaf moet. Maar niet alleen voor mezelf, ook voor mijn werk én mijn man wil ik er verzorgd en goed uitzien.
    Heeft trouwens niks met de laatste mode te maken want daar hou ik niet van, ik heb een eigen en redelijk klassieke stijl.

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Klopt te smerig voor woorden echt.. Ziet er niet uit..

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Meestal zoek ik even door naar iets wat lekker zit. Maar het kan gebeuren dat ik helemaal verliefd wordt op een item dat knelt, maar wel fantastisch staat. Als het dan ook nog eens goedkoop is, neem ik het zeker mee :D

13. Ik moet meteen aan die clip van Skinny Jeans denken :D
    YouTube - skinny jeans

Ik draag echt alleen dingen die lekker zitten.. Maar ik loop sowieso niet met de mode mee ;)

14. adi

adi Niet meer actief

ik heb maar één kledingstuk gedragen die echt afknelde, maar dat is omdat ik dat zo wou, en dat was mijn bruidsjurk.
    Het bovenstukje was een corset met touwtjes op de rug die aangetrokken moesten worden (vond ik zo leuk Victoriaans). Heb toen met het aankleden mijn vriendin gevraagd of ze haar voet in mijn rug wilde duwen en zo hard mogelijk aan die lintjes trekken bij de taille zodat deze mooi smal zou uitzien ;)

Heb die dag elke 10sec even ingeademd, want ik kon niet gewoon adem halen hihihi

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou ik heb weleens hoge hakken aangehad die ontzettend pijn deden en ik de blaren op mn voeten had hoor.... maare te krappe kleding ziet er zowiezo niet uit dus daar doe ik niet aan...

16. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Ik heb op de laatste gestemd dan maar niet met de mode mee,
    let nooit op wat er in de mode is wat ik mooi vind koop ik.

Ik epileer mijn wenkbrauwen maar dat is niet zo heel pijnlijk en verder eigenlijk niks dat me pijn doet :D

17. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik heb op de eerste gestemd.:)Er is bijvoorbeeld geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om bijv met uitgaan platte schoenen te dragen. Ookal zit dat 100 keer lekkerder, ik vind hakken gewoon veel mooier staan. Dan maar aan het eind van de avond pijnlijke voeten en blaren. Ik voel me trouwens ook helemaal niet lekker als ik op platte schoenen uitga, dus dat beetje pijn heb ik er wel voor over.

Voor de rest draag ik volgens mij geen pijnlijke kledingstukken:p

18. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Optie 2: Vooral schoenen met té hoge hakken en sieraden die pijn of heel ongemakkelijk zitten

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    optie 4, ik haat het als iets niet lekker zit!

en jakkes, ken helaas ook genoeg mensen die proberen hun maat 40 in een 36 zitten te proppen, getver! en dan zeggen ja ik heb maat 36, nou ik ben er trots op dat ik maatje 40 heb, maatje 40 draag en er niet als een rollade uitzie! (oke shoppen word nu wel moeilijker en vind me snel een rollade met mn darmenbuik haha)

20. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Tsja, ook ik heb wel eens de neiging om op net iets te hoge hakken net iets verder te moeten lopen dan eerst het idee was... En ik heb ook wel eens een rokje waar een randje aan zit dat aan het eind van de dag toch in je buik gaat snijden... en die doe ik ook heus wel weer aan als ik daar zin in heb. Het is immers wel een hele mooie? Maar meestal draag ik kleding die ik niet alleen mooi vind, maar ook lekker vind zitten. En skinny jeans enzo vind ik totaal niet bij mij passen, dus dat scheelt weer. Jurkjes en rokjes zijn meestal best comfortabel!

Deel Deze Pagina