Wie mooi wil zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

... moet pijn lijden?

1. Ja, ook al knelt die schoen, snijdt die riem en zit die rok te strak, je moet er goed uitzien!

2. Soms doe ik wel eens iets aan wat pijn doet, maar liever niet.

3. Dat is helemaal niet nodig! Er is genoeg te koop wat ook nog eens lekker zit.

4. Ik zou nooit iets aantrekken wat niet lekker zit. Dan maar niet met de mode mee.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    :$

Dat valt inderdaad in de categorie die ik bedoelde :D

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik trek niets aan wat niet lekker zit..want als ik benauwd uit mn ogen kijk is het ook niks haha er is naar mijn idee genoeg comfortabele mode wat toch modieus is en ook lekker zit.

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nopes ben niet echt modebewust...het moet vooral lekker zitten. Tuurlijk ook wel leuk staan, maar op nr.1 staat bij mij dat het makkelijk zit.

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ja maar jij kan wel zeggen dat je je lekker voelt in je kleding, kan je niet zeggen van die mensen die zich in een maatje 36 wurmen .. ;)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

tweede keuze gedaan..
    hier probeer ik zo comfortabel mogenlijk, maar ik heb nog wel eens last met een panty /legging die te strak zit(nu zeker).ben niet van plan om elke maand nieuwe kleren te kopen, dus als iets dan een beetje strak zit 5 maand na de bavelling terwijl ik weet dat er nig meer af gaat , ga ik niet mijn hele garderobe aanpassen hoor.
    daarnaast wel eens "zit"schoenen aan, niet zozeer om de hak alswel dat ze niet zo goed zaten of toch op 1 punt te strak zitten.

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik ben sowieso niet bepaald een fashionista, dus kon makkelijk voor optie 4 gaan ;)
    Kleding moet voor mij comfortabel zitten en ík moet het leuk vinden. Het zal me werkelijk een zorg zijn wat m'n omgeving er vervolgens van vindt.

Schoenen met een hak zijn hier sowieso not-done, dat trekken m'n enkels simpelweg niet. Koop dus ook alleen maar platte schoenen. Last van een net iets te hoge hak zal ik dus ook niet krijgen :p

Deel Deze Pagina