Ik trek niets aan wat niet lekker zit..want als ik benauwd uit mn ogen kijk is het ook niks haha er is naar mijn idee genoeg comfortabele mode wat toch modieus is en ook lekker zit.
Nopes ben niet echt modebewust...het moet vooral lekker zitten. Tuurlijk ook wel leuk staan, maar op nr.1 staat bij mij dat het makkelijk zit.
Ja maar jij kan wel zeggen dat je je lekker voelt in je kleding, kan je niet zeggen van die mensen die zich in een maatje 36 wurmen ..
tweede keuze gedaan.. hier probeer ik zo comfortabel mogenlijk, maar ik heb nog wel eens last met een panty /legging die te strak zit(nu zeker).ben niet van plan om elke maand nieuwe kleren te kopen, dus als iets dan een beetje strak zit 5 maand na de bavelling terwijl ik weet dat er nig meer af gaat , ga ik niet mijn hele garderobe aanpassen hoor. daarnaast wel eens "zit"schoenen aan, niet zozeer om de hak alswel dat ze niet zo goed zaten of toch op 1 punt te strak zitten.
Ik ben sowieso niet bepaald een fashionista, dus kon makkelijk voor optie 4 gaan Kleding moet voor mij comfortabel zitten en ík moet het leuk vinden. Het zal me werkelijk een zorg zijn wat m'n omgeving er vervolgens van vindt. Schoenen met een hak zijn hier sowieso not-done, dat trekken m'n enkels simpelweg niet. Koop dus ook alleen maar platte schoenen. Last van een net iets te hoge hak zal ik dus ook niet krijgen