Hoi allemaal, ik voel vanalles in mijn lijf, wie heeft dit ook? Is het normaal... nou ik heb steeds rond mijn eisprong (althans dat denk ik), lichte buikpijn in mijn onderbuik. Lichte kramp of drukkend gevoel? Wat kan dit zijn. Lijkt een soort ongesteldheids pijn en duurt nu al 3 dagen. Zit op dag 14 van mijn cyclus en duurt ongeveer 26 dagen! Ook ben ik altijd wat misselijk! Hopelijk heeft iemand tips / advies. Thanx. Lieve
het kan heel goed zijn dat je je eisprong dan voelt. Dan kan je steekjes of krampjes krijgen. als het lang aanhoudt kan het best zijn dat er iets positiefs gebeurd daarbinnen. Ik heb het nu ook nog steeds. nu worden het meer krampjes. ook mijn borsten zijn weer wat gevoelig. ik hoop het.
Wanneer had je je eisprong? die is ook wat eerder bij je omdat je een kortere cyclus hebt toch? Ik weet niet of je zo snel al wat kan voelen. ik had als het klopt 5 dagen geleden de eisprong en voel nu wel wat, maar ja je lichaam kan je ook voor de gek houden. het is altijd zo jammer dat je zo lang moet wachten tot je uitslag hebt.
Ja dat klopt dat je altijd lang moet wachten haha! Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest. Ik verwacht ergens dit weekend. De ovulatietesten zat wel een opbouw in, maar volgens mij heb ik het hoogtepunt gehad tussen 2 testen door...! Succes en hopen op een goed resultaat. Hoe lang zijn jullie bezig om zwanger te raken. Wij ongeveer 5mnd, alles is voor het eerst dus super spannend.
je denkt dat je ergens dit weekend je eisprong had? heb je op tijd geklust dan? dan lijkt het me we vroeg wat te voelen anders dan je ei. dan denk ik dat je je ei goed gevoeld hebt (wat ook makkelijk kan zijn) spannend hoor! ik hoop het voor je Wij zitten nu in ronde 2 voor ons tweede kindje. over 9 dagen mag ik testen
kan heel goed je eisprong zijn. Ik ben ook altijd iets misselijk rond mijn eisprong en heb last van krampjes in mijn buik.
@lieve: ik heb het ook gehad, alleen bij mn 3 zwangerschappen, vanaf mn ei (die ik duidelijk voel) een duwend gevoel onderin met steekjes rechtsonderin... ik hoop dat het voor jou ook iets moois betekent! succes met wachten!