Hoi ik heb zo een digitale test van cleurbleu een ovuluatietest en op het schermpje stond alleen een rondje maar toen ik dat dingetje eruit haalde stonden er wel dik 2 streepjes op dt vlakje wat er normaal hoor te staan als je vruchtbaar bent......... weet iemand hier iets over kan dat apparaatje dan niet goed werken ofzo nou alvast bedankt
ik snap je niet helemaal, na gebruik van de test 2 dikke strepen? dan werkt ie toch goed en komt je eisprong eraan? of zonder dat je hem gebruikt hebt?
nee die staafje zat in dat digitale ding maar die schermpje op dat digitale ding gaf alleen een rondje aan en er moet normaal een smiley zitten als je vruchtbaar bent maar ik haalde dat staafje eruit want die moet je dan weg gooien en daar stonden 2 dikke strepen op en die staan er altijd alleen als je vruchtbaar bent
hmmm oke ja das wel een beetje vaag. ik zou morgen nog een keer testen. hoop dat je dan een big smiley ziet. Succes!
nee daaar mag je niet op letten! staat in de bijsluiter er staan altijd 2 streepjes! als het een gezichtje is klussen! heb ze ook altijd gebruikt! er staan dus altijd 2 streepjes ook al heb je geen ei!
lees de bijsluiter maar daar staat het in! je moet het zelf meten maar bij mij heeft ie het 8 maanden goed gedaan soms gaf ie een heel licht streepje aan en soms haast niks!
nou ja dan merk ik het vanzelf wel hoor snap er allemaal niks meer van iedere x was het 28 dagen me cyclus 6 maanden lang en nu niks nou ja ik ga ook wel ff naar de dokter om alles na te laten kijken