Hallo meiden Ik ben helemaal in de wolken. Gisteravond kwam ik eracht dat ik zwanger was! Al 10 mnd bezig en gynacoloog zei dat ik te dun baarmoederslijmvlies heb? Nu was ik wat wanhopig en heb op internet een middeltje gevonden, wat in noorwegen, waar ik woon, de hemel in werd geprezen. Ze noemen het de babyplakker. het zou voor goede doorbloeding, dikkere slijmvlies. Ach ja baad het niet dan schaad t niet. Ik ben een paar dagen voor de eisprong begonnen, 3 x daags 10 druppels en nu zwanger..... Nu maar hopen dat t blijft plakken. Of het door t middel kwam of toeval is, dat weet ik niet. Maar wil t toch wel heel graag met jullie delen. Babyklister - Lynhurtig levering af Babyklister
Wauw! Dat is super, als ik het omreken dan kost het 30euro. Is bijsluiter ook in Engels? Kan geen Noorse 😉 Hoe voel je je? Gefeliciteerd
Jemig. T is een hoop geld. In noorse kronen viel t niet zo op. Ik denk dat ze wel een bijsluiter in engels hebben, anders maken ze t wel. Staat geloof ik ook niet zo heel veel. Maar goed, als je wanhopig bent dan doe je wel eens wat. Voel me prima, alleen af en toe ongesteld gevoel, maar verders heb ik nergens last van.... dat komt vast nog wel.
Ik wacht mijn cyclus even af.... Als ik nu niet zwanger ben, wil ik het best proberen die druppels..... Spannend! Geniet van de zwangerschap!
Hier nod, jammer had goed voorgevoel. Ik ga dat,spul proberen te bestellen?, miss heeft mijn baarmoeder ook hulp nodig na MA. Ik houd op de hoogte. Wanneer ermee starten en hoeveel?
Zo besteld, kost wel inclusief verscheepskosten 39,50 eurootjes.... Hoop dat het de moeite waard is.... Wordt vervolgd!