Wie na 7 – 12 rondes zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luminis, 29 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hoi meiden,

Wij zijn in december 2014 begonnen met zwanger worden en hebben tot op heden nog geen resultaat. Dit was de eerste ronde dat ik dacht dat het misschien raak zou kunnen zijn. Ik had ander soort klachten dan normaal en ik voelde me ook heel anders…. Helaas bewijst het streepje bloed dat ik net ben verloren het tegendeel. :(

Toen we begonnen met zwanger worden, had ik er al direct een naar gevoel bij. Ik voelde aan/dacht dat we een lange weg te gaan hadden. Dit komt grotendeels door wat ik vroeger heb meegemaakt. Nu belanden we dus in de 7e ronde en ik ben nog onzekerder geworden dan ik was…. Ik ben gewoon bang dat ik gelijk heb en het dus echt niet goed zit…

Dus, misschien om me wat meer hoop te krijgen en/of ervaringen uit te wisselen: wie werd er 'pas' na 7 tot 12 rondes zwanger?

2. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Helemaal niemand?

3. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Pas na 13 maanden.. geen idee hoeveel rondes dat waren maar had een cyclus van 28 dagen.

4. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Hier pas na 11 maanden met helaas miskraam als gevolg, gaan nu ronde 12 in.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik ben snel zwanger maar nog geen blijvertje. 7 maanden lijkt heel lang en ik snap dat je daar onzeker van wordt. Maar besef je wel dat 7 maanden echt zo lang nog niet is om zwanger te raken.

Uit hier lekker je onzekerheid en je onzekere gevoel en probeer het dan weer positief te zien. De zomer staat voor de deur misschien wel zomervakantie dan zet je misschien makkelijker je gedachte ergens anders op. Knuffel

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ronde 10.

7. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Pas in ronde 15, hoop dat het bij jou snel raak is.

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier met mijn zoontje pas in Ronde twaalf en deze spruit in een keer . .Het zegt niet zoveel ;)

Hoop voor je dat snel een tweede streep hebt .

9. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier na 7 maanden, het leek echt een eeuwigheid. Voor zwanger worden staat gemiddeld een jaar!

10. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier in ronde zeven raak.
    Alle rondes gemiddeld om de dag gedaan en de laatste ronde 6 dagen achter elkaar, we waren nogal op dreef met resultaat haha.

11. evelxx

evelxx Lid

16 apr 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    hier na 10 rondes
    Deze ronde hadden we er echt voor gegaan, van 3 dagen voor mijn ei, tot 3 dagen na mijn ei elke dag geklust!
    Juist toen we besloten hadden toch maar is naar de dokter te gaan, positief getest! Nu hopen dat het blijft plakken! Hoewel het wel al een 'geruststelling' is dat het wel kan...
    Hopelijk voor jou snel ook een positieve test!

12. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ronde 10 (9 maanden) zijn we zwanger geworden :)
    Nu hopen dat het kleintje mag blijven!

Ik weet dat het nu al erg lang lijkt te duren maar probeer het toch een beetje los te laten.. sommige dames worden ineens wel zwanger als ze er iets minder mee bezig zijn..
    De HA zegt niet voor niets dat je niet hoeft te komen voor een doorverwijzing voor je een jaar bezig bent..

13. Leos

Leos Lid

6 apr 2015
    32
    0
    0
    Na 13 maanden nadat we hadden besloten na de vakantie naar de huisarts te gaan... Ik was al zwanger 😊 wachten duurt lang. Vooral als je er zo mee bezig bent. Succes!!

14. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Ik ben ook al 7 maand aan het proberen. Helaas nog niets.
    Ik ken het gevoel! Eenmaal je begint, wil je het zo snel mogelijk.

Succes!

15. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Beide na 10 rondes.

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier nu in ronde 7 (na de miskraam).

Wij waren ook deze maand naar de huisarts geweest (uiteindelijk was ik al zwanger :)), omdat ik bang was dat het door de miskraam niet lukte. De andere 3 keer was ik namelijk heel snel zwanger.

17. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hoi meiden, hier een wat latere reactie i.v.m. drukte, maar bedankt voor al jullie lieve reacties! Dat geeft me al wat meer hoop.

Ik had onze kinderwens deze ronde op een laag pitje gezet in de hoop dat het daardoor juist wel zou lukken, maar helaas! Vanmorgen is mijn menstruatie helemaal doorgebroken. Ik was erg verdrietig natuurlijk, maar zag het al aankomen. Ik vind het gewoon zo moeilijk. In mijn hart bestaat hij al en iedere maand hoop ik zó dat hij er is, maar elke keer is hij er maar niet. Wij gaan deze ronde ook starten met vruchtbaarheidsonderzoeken (dit i.v.m. mijn verleden, mijn vriend en kennissen die ervan weten dringen dit al maanden aan en nu ga ik toch maar eens naar hen luisteren). Hopelijk komt daar niets ergs uit...

@ Zwangere meiden: gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :) Geniet ervan! Ik duim voor jullie dat jullie over een aantal maanden allemaal gezonde baby'tjes mogen vasthouden!

@ Traum: wat heftig dat het een miskraam is geworden…. Ik hoop dat jullie niet weer zolang hoeven te wachten op een zwangerschap en dat het kleintje gezond zal zijn! Dikke knuffel!

@ Annelke: wat jammer! Op welke dag van je cyclus zit je nu? Ik hoop dat het snel raak is!

18. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Luminis, hier dacht ik ook zeker te weten dat het niet goed zat.

Dacht nooit een positieve test in handen te krijgen. Ook had ik een belachelijke lange eerste cyclus. En nu in ronde 7 raak:D.

Dus nog niks om je zorgen over te maken. Ook al is dat vreselijk moeilijk!

19. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Wat fijn dat je in die maand zwanger was!

Je hebt helemaal gelijk. Wachten duurt zeker lang, vooral als je er zoveel mee bezig bent... en 13 maanden is natuurlijk ook vrij lang. Ik wil je alvast succes wensen met de bevalling. Het lijkt me een fijn idee dat je na zo'n lange tijd wachten binnenkort eindelijk je kleintje kan ontmoeten en vasthouden! Ik hoop dat ik snel volg!

20. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Wat fijn, gefeliciteerd!! :)

Ik ben vandaag begonnen met teunisbloem olie en zal na de eisprong tarwekiemolie gaan slikken. Hopelijk maakt dat een (positief) verschil.

Deel Deze Pagina