Wie na 7 – 12 rondes zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luminis, 29 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Hier de eerste keer ronde 13 geluk. Helaas ging dat mis en zitten we nu in 35 ongeveer.
    Succes met je onderzoeken.

2. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Wat jammer dat het toen is misgegaan… Ik zie je soms weleens voorbij komen en duim dan elke keer dat het raak is. Heel veel succes met jullie samenlevingstest en ik hoop dat je snel mag beginnen met het spuiten van hormonen (of iets anders)! Hopelijk helpt dat!

Bedankt trouwens!

3. Logan

Logan Niet meer actief

4. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meid je ziet mijn onderschrift dus je kunt zelf rekenen...
    ;)
    Heel wat rondes bezig.
    Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik na 7 maanden nog niet zwanger was en huilde aan tafel.
    Ronde 8 was ik zwanger ;)
    Wel 2x miskraam gehad maar heeft daar niets mee van doen.
    Na de miskramen wachten wij alweer 18 maanden en nog altijd niks. Probeer je hoofd koel te krijgen, het komt echt wel en zie in dat nu je de mmm in stapt her nog langer gaat duren want deze bestaat uit wachten, wachten en ehm... Had ik al wachten gezegd ;)
    Succes... Ps 12 maanden is nog normaal... Al is elke maand te lang.

Xxx

5. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Jeetje, wat heftig wat jij allemaal meemaakt… Is je vierde IUI-behandeling al voorbij, of moet je nog op het resultaat wachten? Mijn duimen draaien in ieder geval voor je! Na zo'n lange tijd mag je geduld echt wel beloont worden! Dat van het wachten, wachten en wachten had ik inderdaad al van anderen hier begrepen! De onderzoeken duren al lang, laat staan de behandelingen zelf…

En ja, zo zit ik dus ook… echt tranen met tuiten. Kan het gewoon niet bedwingen. En blijf er constant aan denken. Ik moet echt stoppen met het kwellen van mezelf.

6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meid elke maand is te lang! Ook 7 maanden! We hopen allemaal net zo hard!
    Probeer weer rust te krijgen (hoe moet je zelf doen) maar helpt echt! Stel niets uit van wat ke wilt en leef je leven! Deze jaren krijg je nooit meer terug! Wij over paar weken 21 dagen Indonesië. Zouden we eigenlijk uitstellen voor t geld... Nu: LEEF en geniet! Verdrietig zijn doen we al genoeg!
    Ps ben echt niet altijd zo'n vrolijke flierefluiter hoor, als je m'n Bløg leest zie je dat ook ij mijn momenten heb ;)
    Ps; je bent dus volkomen normaal ;)

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dl was ronde 27.. ronde 17 had ik een mk
    Gelukkig nu "al" in ronde 10!!

8. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Vandaag ben ik dag 29. Afgaande op vorige cyclus die 34 dagen was, zal ik nog tot volgende week wachten om te testen.
    Maar ik vrees ervoor, ik heb denk ik geen eisprong gehad ( ovulatietest gaven een streep maar nooit zo donker als de controlelijn).
    Ik merk ook dat mijn hormonen op hol zijn geslagen, ik heb ineens veel pukkels op mijn kin en pijnlijke tepels ( typisch ontpil fase nog zeker? :()

9. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ Meissie: bedankt voor je lieve woorden en tips! Ik probeer er wat positiever in te staan en er minder aan te denken. Door de reacties lukt dat wel een beetje! Ik hoop dat het zo blijft en ik weer wat meer kan genieten van het leven. Ik ben er veel teveel mee bezig, vooral sinds de vorige ronde. Wat heerlijk dat jullie over een paar weken een tijd op vakantie gaan! :) Heel goed dat jullie het hebben gedaan, ondanks de twijfel. Soms moet je dat gewoon doen. En hopelijk kunnen jullie daar alles even loslaten en lekker genieten!

Ik zal je blog binnenkort eens bekijken trouwens. Ik ben er best benieuwd naar. ;) Dikke knuffel!

@ Fidel: gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het deze keer niet heel lang duurde!

@ Annelke: ik heb geen idee of dat nog aan de pil ligt. Hoe lang was je daar ook alweer mee gestopt? 7/8 maanden? Toen ik stopte, duurde het ruim een half jaar voordat ik weer een cyclus had, maar (volgens mij) heb ik sindsdien wel iedere maand een ei. Mijn ovulatietesten worden in ieder geval al een half jaar positief. Als je twijfelt of je iedere maand wel een eisprong hebt en denkt dat je hormonen zijn, zou ik als ik jou was even contact opnemen met de huisarts. Misschien kunnen zij jou helpen!

10. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Hier al een jaar bezig en nu pas ronde 8.

11. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Ik denk dat de huisarts mij nu nog gaat 'uitlachen'.
    Pas na een jaar zal hij mij serieus nemen vrees ik

12. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik denk dat het uitlachen wel mee zal vallen, vooral als je meldt dat je ovulatietesten niet altijd positief worden en je denkt dat je niet elke maand een eisprong hebt. ;) Ik zou de gok gewoon wagen als ik jou was. Een nee heb je, een ja kun je krijgen.

13. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier van zoontje ook 'pas' in ronde 7 raak. Objectief gezien helemaal niet zo lang maar het voelt inderdaad anders.

Nu weer in ronde 7 beland voor de tweede. Hopelijk is 7 ons geluksgetal...

Probeer nuchter en ontspannen te blijven, hoe moeilijk dat ook is... Vecht er verder niet tegen, het loslaten en er helemaal niet mee bezig zijn lukt toch niet. Je wilt het zo graag... Sterkte ermee, ik hoop dat je snel zwanger bent!

14. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve Luminis, ik snap heel goed wat je bedoeld. .. Zoals je weet bij duurde het ook 8 rondes en hoop dat het bij ons blijft! Ik duim voor je en hoop dat ik je volgende maand zo mag feliciteren als dat jij nu hebt gedaan! Dikke knuffel

15. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ Bolleke: in principe is het ook niet heel lang, maar het voelt inderdaad wel alsof het heel lang duurt. Vooral als je iets zo graag wil. Bedankt, ik hoop het ook! En ik hoop ook voor jullie dat 7 jullie geluksgetal is, zou leuk zijn! :)

@ Suus: dat vind ik lief van je! Laten we daar maar op hopen! Ik wil zo graag zo'n test met 2 mooie strepen in mijn handen hebben… Lijkt me echt een prachtig en magisch moment… droom er al maanden van. :p Ik hoop ook dat de kleine bij jullie blijft, zou geweldig zijn als je over 8 maanden moeder wordt. :)

16. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja echt wel! Het is nog heel onwerkelijk! Kan en durf het eigenlijk nog niet te geloven! Maar dat komt hopelijk wel als alles goed gaat! Ook voor jou komt die mooie test dat weet ik zeker!

Deel Deze Pagina