Wie na 8 rondes toch via natuurlijke weg zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nonja, May 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hallo dames
    De titel zegt het al: wie is na 8 rondes toch nog via de natuurlijke weg zwanger geworden?
    Normaal ben ik niet zo wanhopig, maar ben nu zo bang dat er iets mis is en ik nooit zwanger zal zijn. Ik weet dat er dames zijn die al veel langer proberen en die wil ik zeker niet voor
    het hoofd stoten! Maar ik zie het gewoon even niet meer zo zitten. Ik heb alleen maar meiden om me heen die in max. 3 maanden zwanger waren, dus ik heb even geen vergelijkingsmateriaal. Misschien kunnen jullie me even moed in praten. Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Salsa

Salsa Lid

Apr 10, 2009
    52
    0
    0
    Ik :) ik ben na 10 maanden gewoon zwanger geworden van mijn eerste kindje

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Jeeehhh!!! Dat doet me goed. Ben je nu bezig voor je tweede kindje?

4. joanne1982

Apr 15, 2009
    72
    0
    0
    sorry ik kan je niet helpen ik ben altijd heel gauw zwanger maar ik wil je wel heel veel succees wensen en dat je gauw een positieve test mag hebben

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Meid! Ik heb precies eenzelfde topic geopend maar dan "wie na een half jaar..."
    Ik word er ook zo onzeker van! Ik weet nog dat wij in het begin samen (jij ronde 3 en ik ronde 1 ofzo) een keer best lang overtijd waren en negatief testte. Ik zag je hier bijna niet meer en dacht en hoopte dat je zwanger zou zijn.
    Ik kan je niet helpen met je vraag. Ik hoop dat we samen heel snel zwanger zullen zijn!

6. Lyst

Lyst Bekend lid

Aug 29, 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Hierboven in het balkje staat "Kinderwens", als je daar je muis cursor op laat rusten, krijg je een drop down menu, als je "Kansen om zwanger te worden" aanklikt, kun je een heel stuk lezen met cijfers en al.
    Dat zou je enigszins gerust moeten stellen, denk ik.
    Houd moed! (En plezier met het "maken" van de baby) ;)

7. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Saskia1984 Hai meid! Ik kan me dat nog wel herrinneren ja!Heb hier een tijdje alleen meegelezen en niets gepost maar ben niet weg geweest ;). Had voor jou ook gehoopt dat je zwanger zou zijn! Ik word er de laatste tijd ook onwijs onzeker van. Krijg allemaal van die vragen in mn hoofd, en maak mezelf soms lekker gek haha! Ik las van jou net goede symptomen... wil je niet gek maken natuurlijk maar houd hoop meissie! Ga lekker genieten van je vakantie (ook als de duivels komen) en ik hoop je hier zwanger terug te zien!!!
    Ik zal voor je duimen! XXX

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Bedankt voor je reactie! Die cijfers heb ik al tig keer doorgelezen, maar toch blijft het een beetje spoken in mn hoofd. Zie dat jij al 24 maanden bezig bent, jeetje meid dat is een lange tijd! Zijn jullie al onder controle bij de gyn? Hoop dat je snel zwanger mag zijn.
    Enne we houden zeker plezier met het "maken" van baby's!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Meid, wat leuk dat je je dat nog herinnert :)
    We leefden toen ook al zo met elkaar mee en dat heb je af en toe gewoon nodig hè!
    Ik heb inderdaad een zeer positief symptoom.. bruinverlies een week voor NOD en een week na eisprong. Maar... ik heb wel ongipijn: restless legs, lage rugpijn en zeurend gevoel in mijn buik. Kan beiden kanten op dus...
    Bah, die spanning hè hahahaha!

We gaan zeker genieten op vakantie! Hopelijk met een beeb in mn buik!

Lieverd, ik hoop dat je snel zwanger bent. Sterker nog, ik hoop dat we samen door kunnen naar het zwanger zijn forum binnenkort!

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Haha volgens mij zat ik toen in ronde 3 en jij in 2, dat zijn ook onze uitschieters.Jij had die ronde volgens mij ook hardgelopen en was niet lekker geworden, toch? Die spanning maakt je soms gek he! Je kan het meid!! Niet voor je NOD testen en "gewoon" rustig blijven. Ik ga aan je denken en hopen dat het helpt! Als je terug bent van vakantie dan zoeken we elkaar weer op en dan hoop ik dat je heeeeel goed nieuws hebt en anders gaan we saampjes vrolijk door! Heb net ook even jouw topic doorgelezen en daar staan hele mooie antwoorden in. De kans dat je deze maand zwanger wordt is groter dan dat je nooit zwanger wordt: die houden we erin. Dikke knuffel!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Hahaha, ja dat klopt. Ik werd toen niet lekker tijdens het hardlopen. Dat was die cyclus van 45 dagen. Dat was mijn eerste ronde. Die 34 dagen was de eerste cyclus na de pil, maar toen deden we het nog veilig.
    Het is wat meid!
    De kans dat we geen beebje krijgen is enorm klein. We houden de moed erin. Ooit gaat het ons lukken, lieverd. Dat weet ik zeker!
    Maar toch... ik weet hoe onzeker je ervan word. Soms zie je het gewoon ff niet meer zitten, heel dat zwanger worden. Ik ken het gevoel helaas. En ook in mijn omgeving schieten de baby's als paddenstoelen uit de grond en is iedereen binnen 4 maanden zwanger (behalve een vriendinnetje, maar die kan niet natuurlijk zwanger worden, maar is nu overigens wel mama van een prachtdochter!).
    Succes met klussen deze ronde en ik hou je op de hoogte!

12. brightness

Aug 25, 2006
    8
    0
    0
    hallo
    van mijn eerste kindje ben ik in de 11e ronde zwanger geraakt, ik was ook al wanhopig aan het worden. ondertussen zit ik alweer in de 4e ronde voor een tweede kindje.
    Als ik er aan denk dat het weer zo lang zal duren word ik echt verdrietig.
    Maar ik ben al blij dat ik op natuurlijke wijze ben zwanger geworden, sommige mensen hebben gewoon meer tijd nodig...Geef de moed niet op!

groetjes

13. Salsa

Salsa Lid

Apr 10, 2009
    52
    0
    0
    Code:

ja nu voor de tweede...... hoop dat het snel zo ver is

14. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Van Emme waren we heel snel zwanger(3 rondes) en ons tweede kindje heeft 13 rondes geduurd. Het zegt dus niets.

Veel succes!

Pim

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    ik was na 10 rondes spontaan zwanger van de 1e, dit is helaas een miskraak geworden, na de 3e miskraam zijn we nu 16 rondes. We zijn totaal al drie jaar bezig voor een wondertje.

Ik zou ,als je in ronde 10 nog niet zwanger bent, vragen of je doorgestuurd wordt kunt worden naar de gyneacoloog. Dit om je onzekerheid misschien weg te krijgen.

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

liefs Noesje

16. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Noesje wat een verdrietig nieuws! Ik zie aan je onderschrift dat je wel in de mmm zit.
    En nog veel beter dat je in juni mag starten met IUI!! Hoop dat jullie snel een mooi wondertje mogen krijgen!!
    Ik had bedacht om na mn vakantie de huisarts op te zoeken als het nog niet raak is.
    Dus nog 3 rondes zelf proberen. Ik zal voor je duimen meid!!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Hey Nonja, das een goed idee. Vooral als het je zo onzeker maakt.

Ik had bedacht om vanaf ronde 7 (die is er vandaag of morgen wel) even 3 maanden niks te doen. Gewoon eindelijk eens mezelf te zijn, want bewust en onbewust ben ik er veel te veel mee bezig en ook al neem ik mezelf voor om het niet te doen, ik reken toch uit wanneer mijn eisprong is en mijn NOD en daar word ik eigenlijk alleen maar gestoord van. Vanaf ronde 10 ga ik tempen en weer ovulatietesten doen. Tot die tijd ga ik proberen om het los te laten. Haha, ik ken mezelf.. denk dat het niet gaat lukken hoor ;)

18. Crepe

Crepe Actief lid

Sep 3, 2008
    297
    0
    0
    Ik ben pas na ongeveer 15 rondes zwanger geworden. Helaas kreeg ik na 3 mnd een miskraam. Nu vier rondes later ben ik opnieuw zwanger. Geen pijl op te trekken dus...
    Succes, en probeer positief te blijven!

19. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Crepe gefeliciteerd meid! Hoever ben je nu? Er is idd geen pijl op te trekken, maar waarschijnlijk herken je deze stress periode nog wel. Lekker genieten nu!!
    @Sas zo'n rustperiode is altijd goed! Lekker even niks aan je hoofd, misschien dat het helpt!Heel goed idee van je en tuurlijk lukt je het! Je weet nu iig wanneer je je eisprong hebt en je weet wat je moet voelen. Dus nu gewoon even op je lijf en gevoel afgaan, dat kan geen kwaad! Heb hier ook alle ovutestjes, templijstjes en thermometer aan de kant gelegd. De volgende 3 rondes maak ik er geen gebruik van. Alleen nog maar genoeg klussen!

20. Crepe

Crepe Actief lid

Sep 3, 2008
    297
    0
    0
    @ nonja, iets meer dan 7 weken dus het duurt nog even voordat ik kan 'relaxen'
    Ik ben zelf na ongeveer 1 jaar naar de huisarts gegaan en bij een fertiliteitskliniek terecht gekomen. Na diverse testen bleek dat 1 van mijn eileiders dicht zit. Dat verklaarde wel het een en ander dus ik was blij dat ik die stap gezet had.

Share This Page