Wie na 8 rondes toch via natuurlijke weg zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nonja, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @Nonja. Doen we samen lekker 3 maanden rust nemen en gewoon klussen op het gevoel :)

Ongi wil hier niet doorzetten. Vanmorgen beetje bloed, dus denk... Nou komt het! Nu weer lichtbruin in inlegkruisje en heel lichtroze bij afvegen. Vaag hoor! Van mij mag die ongi lekker wegblijven, maar het duurt veel te lang voor een innesteling volgens mij... ik hou het nog even spannend!

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je meis, ik ga voor jou duimen dat je binnen de 3 rondes lekker spontaan zwanger bent en niet de slepende lange mmm in hoeft.

3. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Ik ben in ronde 9 zwanger geworden. Ik weet het sinds afgelopen zaterdag. Nog allemaal heel pril dus. Ik had er deze maand niet echt vertrouwen in, mede omdat we echt geklust hadden 'omdat het moest'. Maar nu dus toch een blije, welkome verrassing!!!
    Ik heb nu wel een blaasontsteking, maar verder gaat alles nog prima. Nergens last van. Een positief bij-effect is dat ik totaal geen trek meer heb in snoep, chips etc. Normaal plunder ik regelmatig onze snoepkast, maar als ik die nu open trek doet het me nix. Zal vast nog wel veranderen... :)
    Het is nog wennen en natuurlijk hopen dat alles goed blijft gaan.
    Iedereen sterkte ermee en hou de moed erin.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sanne, das geweldig! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina