Afgelopen zaterdag heb ik mijn eisprong gehad. Sindsdien heb ik buikpijn, lage rugpijn en diarree (heb dit vaker enkele dagen voor mijn menstruatie). Normaal zijn mijn klachten gauw na mijn ovulatie over, maar ze houden nu al 5 dagen aan. Mijn menstruatie kan echter nog niet op komst zijn. Zouden dit tekenen van een zwangerschap kunnen zijn?
Bentee2008, ik heb hetzelfde klachten als jij! Precies het zelfde... IK HOOP HET MEID!!! IK HOOP DAT WE ZWANGER ZIJN...
Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar het zijn gewoon de hormonen. Na je eisprong komen zoveel hormonen vrij, daar kun je klachten van krijgen. Kunnen ook van een zwangerschap zijn, maar probeer hier niet vanuit te gaan. Dat kun je net na je eisprong namelijk nog helemaal niet voelen. Pas na de innesteling komen de zwangerschapshormoontjes. Hopen is natuurlijk altijd goed
Hoi meiden, Ook ik heb sinds de eisprong af en aan zeurende buikpijn, een opgezette buik en ook af en aan minimaal 'rozeverlies' bij het afvegen, volgens mij vanaf rond de eventuele innesteling. Vooral het laatste is voor mij nieuw. Heeft iemand hier ervaring mee en bleek zwanger [-o< ? Ben erg benieuwd!!!
Jep, afgelopen ronde... dag 15 eisprong, dag 22 bruinverlies. Dat zou ongeveer dag van innesteling zijn, maar helaas... ik werd vandaag (een beetje te vroeg) ongesteld. Maar het kan natuurlijk ook een innesteling zijn. Ik hoop het voor je meid, succes!
Ja jammer Saskia ik zag het Sterkte met je voorgenomen pauze. Het gekke is in mijn geval dat het nu roze en af en aan sinds een week is. Dit heb ik nog niet eerder gehad, wel oud bloed en bleek dus idd altijd voorbode MS te zijn, helaas pindakaas.... We wachten weer af....
@Melek42: zou het misschien kunnen komen door de Clomid? Ik had de eerste ronde met Clomid ook menstruatiekrampen/rugpijn vanaf mijn eisprong...........maar helaas werd ik gewoon ongi Tweede ronde met Clomid had ik het weer niet. Toen begonnen die klachten pas een week na m'n eisprong. Zit nu in m'n derde ronde met Clomid en nu heb ik (week na eisprong) weer menstruatieachtige krampen zo af en toe. Irritant he? Je blijft altijd maar hopen dat het tekenen van een zwangerschap zijn. Maar wie weet is dat in jouw geval nu wel zo??? Laten we maar duimen!!! Greetz