9 jaar oud - Mama er zit bloed in mijn onderbroek. Vanaf mijn 9e jaar al regelmatig en heel erg ongi. Zo erg dat ik altijd flauwviel en echt ziek was een week lang. Vanaf mijn 10e aan de pil, om mijn ongi te verminderen, geen verandering in te krijgen, alleen maar zieker. Toen op mijn 13e dag in dag uit hele erge buikpijn... Op naar de gyn, helemaal niks te vinden, maar bleef full-time buikpijn houden. Op mijn 15e (condoom gescheurd , gelijk zwanger) na 5 maanden ging het fout. 16e jaar voor het eerst onder het mes, cyste van doorsnede 4 cm op mijn eierstok en een kleintje bij mijn baarmoeder. 17e weer een cyste op mijn eierstok, en een half jaar nonstop ongi. op mijn 18e een spiraal laten plaatsen, dat moest helpen zeiden ze. NIET DUS! 19e ineens van de een op de andere dag heel erg ongi en een week lang ontzettende buikpijn. Spiraal verdwenen, was tussen mijn eierstokken gaan zweven.Weer een nieuwe laten zetten. Toen voor een andere gyn gekozen, ben toen in het medische cirquit gekomen. Conclussie: spiraal eruit - spiraal erin zonder hormonen - heb veelste veel hormonen (waardoor ik dus full time ongi klachten had, stemmingswisselingen - onderrugpijn - buikpijn - ens)- ook zei de gyn heel rustig: Zo jij gaat een zware bevalling later te gemoed, want je heb een lief klein baarmoedertje (leuk om al te horen). eind mei (21 jaar) heb ik mijn spiraal laten verwijderen, omdat ik me echt klote voelde met dat ding. toen die tijd gingen we voor een baby, maar nog niet op volle toeren klussen, alleen wanneer we zin hadden om echt te seksen. Nou sinds vorige maand zijn we echt aan het klussen. Tot 3 weken terug (net na mijn eisprong) begonnen de vage klachten Licht misselijk - ontzettend zere borsten (normaal nooit rond mijn ongi) - bepaalde geuren maakte me misselijk - geen koffie meer weg krijgen (ben een koffieleut) - moe - een ander gevoel dan normaal rond mijn ongi - 5 dagen na mijn ei, 's avonds velle steken in mijn onderbuik en onderrug. ik was 2 dagen overtijd toen werd ik vorige week donderdag licht ongi 1e dag bruinverlies een paar uurtjes - 2e dag rood verlies - 3 dag bruin verlies. Test gedaan Negatief. (niet gedaan met de 1e ochtendurine). Maar er blijven klachten hangen en er zijn wat meer bij gekomen. - Heel de dag licht misselijk - af en toe lichte steken in mijn linker onderbuik - als ik rustig ga zitten rommelt mijn buik (links en in het midden onderin) - onderbuik opgezwollen - maagzuur - veel ontlasting - meer plassen - hoodpijn - uitslag in mijn gezicht - zit anders in mijn velletje - en een dinsdag werd ik kotsmisselijk van de lucht van mijn lievelingspizza en kreeg hem niet door mijn strot. 5 pendels zeggen dat ik nu zwanger ben, maar ik weet het niet meer. Me moeder was de eerste maanden ook ongi toen ze zwanger was van mij. (kwam er pas achter toen ze bijna 4 maanden was) Help mij!?!? Weten jullie wat het allemaal met me is. Alvast bedankt meiden voor jullie reactie! Sorry voor mijn levensverhaal, maar ben nog een warboel daaronder. dus wou het ook even neerzetten.
jeetje zeg das wat. heel wat meegemaakt al met je ondergestel zo zeg. en dat van met je 15 al zwanger en dan an 5mnd misgaan heman wat lijkt me dat hefitg. moet zeggen dat ik echt geen idee heb zit idd allemaal beetje raar. hoop vor je dat het toch raak is. het klinkt natuurlijk wel zo met kwaaltjes ed maar jah lichaam kan je ook goed voor de gek houden. je kunt anders naar de ha gaan om bleod te prikken daar kunnen ze dan aan zien of er hcg is. succes en zal voor je duimen
Ik denk dat het enige is wat je nu nog kan doen een bloedtest is. Je huisarts weet je achtergrond dus laten ze maar verder gaan kijken en laat je niet afschepen. Succes meid
Mama suus en Kimmeding, bedankt voor jullie reactie. Ik ben al vanaf mijn 15e met mijn huidige man samen. Heb deze kwestie veel verdrongen want je krijg toch rare gezichten erover. bedankt meiden.
Je kan niets anders dan bij de huisarts aankloppen en vragen voor een bloedtest. Maar onthou dat je lichaam je goed voor de gek kan houden! Als jij nu denkt dat je toch zwanger bent, dan kunnen de klachten aan blijven houden. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!