Krampen en licht bruin verlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alysaj, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alysaj

Alysaj Lid

21 okt 2011
    46
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb momenteel 4 maanden het Mirena spiraaltje en ben 1 keer ongesteld geweest( 3 maanden geleden). Nu voelde ik me de afgelopen 2 dagen heel erg misselijk en had continu het gevoel dat ik moest overgeven. Ook slaap ik al 2 nachten super slecht. Ik ben moe, maar kom gewoon niet in slaap. Vandaag is de misselijkheid eindelijk weg, maar heb ik de hele dag krampen gehad in mijn baarmoeder. Deze heb ik niet meer gehad sinds mijn ongi. Ook had ik net wat bruin verlies bij het afvegen...
    Wat moet k hier van denken? Ik weet dat het spiraaltje je voor de gek kan houden en dat de krampen en wat bloedingen normaal zijn, maar de misselijkheid en het niet kunnen slapen zijn toch vreemd....

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik had tijdens gebruik van mirena ook veel "zwangerschapskwaaltjes" maar anders een testje wagen?

3. Alysaj

Alysaj Lid

21 okt 2011
    46
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik durf niet zo goed. Heb al zo veel testen gedaan sinds ik dit ding heb. Ik heb zo'n ongelofelijk grote kinderwens, maar ben er gewoon nog te jong voor. Daarom heb ik ook gekozen voor het spiraaltje zodat ik niet "per ongelijk" een pilletje kon vergeten ;)

4. Alysaj

Alysaj Lid

21 okt 2011
    46
    6
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    kramp is er nog, en momenteel heel erg.. wil gewoon niet dat mijn lichaam me voor de gek houd.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

misschien wordt je gewoon ongi nu?
    Je moet toch echt een test gaan doen als je iets wilt weten?

Deel Deze Pagina