Hier ook. In 2013 per ongeluk zwanger van een fantastische zoon. Toen hij 9 mnd was gegaan voor een 2e kindje. Veel ellende en zelfs de MMM ingegaan, maar zonder blijvend resultaat. En nu spontaan zwanger, terwijl ik dacht al in de overgang te zitten... Ben alleen super bang dat 't straks weer een missed abortion is (al 2 keer eerder gehad)
Ah ja dan snap ik je angst maar al te goed! Ik hoop en bid voor je dat dit kindje heerlijk bij je blijft! En voor nu: gefeliciteerd!!
Ik ook! Dochter 3,5 jaar en uiteindelijk via ivf zwanger geworden. Nu spontaan zwanger na 4 maanden. Bizar tegenovergestelde! Overigens was ook bij ons nooit een reden gevonden. Succes en hoop dat je snel zwanger mag raken!
Ja idd.. was gelijk raak! Heb toen ook een echo gekregen met 6 weken omdat ik het echt niet geloofde haha de artsen hadden gezegd dat ik en mn ex niet op de natuurlijke manier zwanger konden worden (probleem lag bij ex). Mooi wel dus haha
Even een update: vanmorgen hadden we het opeens over onze derde kinderwens en hebben we een datum geprikt. We zitten hierin op één lijn. Super leuk en voor mij bijzonder. Want de eerste kwam nogal een stuk eerder dan verwacht en bij de tweede was mijn man er veel later aan toe dan ik. Daarna duurde het dan nog eens jaren voor de baby er was. En nu hebben we precies dezelfde wens. Hopelijk lukt het zonder ziekenhuis. Nog tien maanden aftellen en dan gaan we er weer voor! Voor het eerst van mijn leven ben ik blij dat de tijd vliegt haha