4 dagen terug, begon ik te bloeden na gemeenschap. Dat nam af .. Bleef wat oud bloed verliezen ( weinig ) Nu sinds vanmiddag 2 uur .. Is het van bruin naar donkerrood gegaan, na het plassen dit er wat helderrood bloed in de wc. Verloskundige gebeld, moet morgen even terug bellen voor een echo afspraak ( begin volgende week ) 18 mei was de laatste menstruatie, de ene keer een cyclus van 28 dagen de andere keer een cyclus van 32 dagen. De verloskundige gokte op een zwangerschap van 5,5 week nu! Ik ben gewoon zoó bang, dat als ik daar kom .. Dat ik nog veel korter zwanger, dus echt nog maar net .. ( 4 weken ofz ) 2 dagen voor nod hebben wij 3 hele goeie positieve testen gehad, de eerste was licht .. De andere 2, duidelijk positief. Ik heb nog steeds hele gevoelige tepels, dat neemt niet af .. Maar maak me zo zorgen ook door de miskraam van febr. Ik zit te denken: komt dit ook nog wel van de gemeenschap? Zal ik bijv morgen nog een test kunnen doen, om te kijken? Of zouden jullie de echo afwachten?
Ik zou sowieso geen test meer doen. Als die dan lichter is raak je helemaal gestresst. Daarbij zegt zo een test op dit moment helemaal niks, hcg blijft nog wel even in je lichaam ook bij een miskraam. Gewoon afwachten hoe moeilijk dat ook is.
Ik heb bloed verlies gehad met 9+2 begon de loop van de dag een beetje met oud bloed en voordat ik ik ging slapen was het echt helder rood.. echter was er de volgende dag op de echo niets te zien waar de bloeding mee te maken heeft gehad... ik moest dit wel in de gaten houden van de vk ivm met een eventuele infectie maar met de baby was alles helemaal goed ik ben nu 18+5 Ik heb het vaker gelezen dat vrouwen zo nu en dan bloed verliezen en in verschillende hoeveelheden en aantal dagen bij mij was het echt alleen die dag en verder geen last meer van gehad, ik snap heel goed je ongerust bent dat was ik ook probeer even de echo af te wachten hoe moeilijk dit ook is xx
Het is nu nog het zelfde als gisteren. Het lijkt precies een menstruatie .. En omdat ik 2 dagen voor NOD heb getest, denk ik ( ja heel stom ) dat het mijn menstruatie is en dat de weken helemaal fout zijn berekend .. Ja stom he? Maar dan zouden er alsnog toch geen 3 positieve testen zijn waarvan 2 echt goed positief.
Heb je geen foto? Ik denk dat je dan wel weet wanneer je zwanger bent. Als die test positief is. Misschien toch even de vk bellen. Je kan er vast wel tussen gedrukt worden.
Jeetje, wat een onzekerheid voor je. Helaas kun je in het hele prille begin niets meer doen dan afwachten. Ik hoop en duim in ieder geval dat het goed mag blijven gaan.
Kunt er zo weinig van zeggen.. t is 50-50. Helder rood bloed doet mij wel heribn aan mijn miskraam. Die was wel later.. maar ook zonder pijn en zonder verandering in mijn zwangerschap gevoel zeg maar. Ik duim voor jullie dat dit anders is!succes