ik heb op 9jan een mk gehad en op 18,19,20 jan was ik vruchtbaar ,22jan kwamen alle zentomen van zwangerschap ,maar op 1feb begon ik op eens te bloeden , en moet normaal pas op 8feb ongesteld worden kan me iemand helpen ? ik weet geen raad meer , groetjes schokotanja !
Misschien is je menstruatie te vroeg gekomen? of is je eisprong eerder geweest?heb je je eisprong gevonden met een LHtest? Het is ook zo dat de meeste zwangerschappen de datum van menstruatie niet halen , er is dan geen sprake van miskraam. Pas na een positieve zwangerschapstest na NOD is het een vroege miskraam. Maar ook voor die tijd kan het een hele grote teleurstelling zijn natuurlijk...
ik heb al zo veel testen gedaan !en mijn vorge menstruatie is pas twee weken geleden ! dan kan ik toch niet al weer ongesteld zijn? gr schokotanja
Nee in 14 dagen kan je geen eisprong hebben gehad geloof ik. Er is hier op het forum ook een topic vraag het aan de verloskundige. Misschien kan die je wat meer vertellen? Het is ook nog niet lang geleden dat jij die mk hebt gehad ook daar kan je cyclus door van slag zijn... Het beste zou zijn als je naar de gynaecoloog zou bellen vaak kan je daar ook een vraag stellen of een afspraak maken.Die weten meer over de cyclus en menstruatie.