hallo, ik heb een vraag.. misschien is het heel raar ofzo maar moet het echt even kwijt. mijn vriend en ik proberen zwanger te worden. ik kreeg ineenkeer hele erge buikkrampen en dacht dat ik al wel ongesteld had moeten worden... dit duurde nog een paar dagen en werd uiteindelijk toch ongesteld. ik had wel een paar symptomen zoals sneller misselijk, licht in m'n hoofd etc. na mijn menstruatie had ik deze symptomen nog steeds... na een paar dagen had ik ook ineenkeer een bloeding met stolsels... ik heb dit nog nooit eerder gehad en het was ook anders als dat ik normaal met een menstruatie ofzo heb. het bloed werd ook meteen minder en lichtroze. en later op de avond was het ook nog maar een klein beetje. ik ben nog steeds duizelig enzo... kan dit betekenen dat ik toch zwanger ben of een miskraam heb gehad?
ja ik ben van plan om morgen een test te halen maar ben echt heel erg bang ik hoop er zo erg op en wilde ook daarom even jullie mening horen
ja even testen voor de zekerheid, er zijn genoeg vrouwen die bloed verliezen terwijl de baby gewoon lekker door groeit... succes, ik duim voor je! Miek
Klinkt als miskraam als je het mij vraagt. Zeker als je zegt dat na het verliezen van het stolsel, de bloeding gelijk minder werd en lichter van kleur (ik herken het van mn eigen miskraam). Zwangerschapstest zal nog wel positief moeten zijn, dus doe een test en je weet het. Ben heel benieuwd. Sterkte!
nou.. ik heb een test gedaan.. niet zwanger.. ik vind het zo raar want had écht het idee dat het allemaal wel was... kan het ook zijn dat het nog te vroeg was voor een test? of kan je zo vroeg geen miskraam krijgen.
nou dames... ik kan jullie nu met zekerheid zeggen dat het dus echt een miskraam was... bedankt voor het meedenken en hopelijk heb ik de volgende keer beter nieuws.!