Hoi, Ik heb dinsdag 2 cryo´s teruggeplaatst gekregen en nu begin ik last te krijgen van de zijkant van mijn borsten, dat heb ik altijd voor dat ik ongesteld wordt, het begint bij de zijkanten en dan de onderen bovenkant. Is dit nu dan al einde verhaal? Zijn er meiden die menstruatie verschijnselen hadden en toch zwanger waren? Ik begin de hoop te verliezen en ik moet nog een week. tot 23 juli.
Last van je borsten kan ook een zwangerschapskwaaltje zijn, hoor! Menstruatieklachten en zwangerschapskwaaltjes zijn over het algemeen vrijwel hetzelfde. Dus de hoop nog niet opgeven! Succes met de wachtweken!
Ik heb altijd nog meer kramp als ik zwanger ben dan waarneer ik ongesteld moet worden. Daarnaast geven PMS (premenstrueel syndroom) en zwangerschap redelijk dezelfde klachten.
Ik wist bijna zeker dat ik ongie werd na TP. Ik had van dag 3 tot dag 5 enorme krampen gehad. Maar toch zit ze echt lekker warm in mijn buikje...Meid, zet hem op, wat zijn die wachtdagen slopend!
Het is moeilijk te zeggen wat het is, ik heb elke TP vreselijke krampen tot aan mijn menstruatie. En zodra ik menstrueer is het over.... De keer dat het raak was, had ik alleen last van mijn borsten, de zijkanten inderdaad. Maar had deze ronde ook last van de zijkanten, maar dat was dus de Pregnyl. Kortom, best moeilijk te zeggen wat het is, maar hopelijk is het een goed teken . Liefs
bedankt voor jullie reacties. De pijn in de borsten is al weer een tijdje weg, het geeft toch weer een beetje hoop, ben sinds 2 dagen ook wat misselijk rn mijn onderbuik is gevoelig, vooral met lachen en niezen. het geeft weer wat hoop. nog even wachten tot zaterdag.
Ik had ook last van menstruatieverschijnselen. Pijnlijke borsten en krampen in mijn onderbuik en onderrug... Maar ik ben inmiddels 11 weken zwanger, dus het hoeft geen einde oefening te betekenen! Sterkte en succes met afwachten, ik hoop dat je zaterdag positief test!
Ik was er bijna van overtuigd dat ik ongi zou worden. Kende mijn lichaam erg goed na 3 jaar mislukte rondes. (dacht ik) Maar.......toch was ik zwanger! Ik had ongikramp, was snel aangebrand, had een ongipuist etc. en toch zwanger. Dus er is echt helemaal niets over te zeggen heb ik ervaren. Sterkte nog even in de wachtweken en hopelijk straks een mooie posi test!
ik had ook zo'n menstuatie achtig gevoel maar verder geen zwangerschapsverschijnselen. alleen zag ik wel dat opeens mijn aders beter zichtbaar waren vooral op mijn borsten. verder geen pijnlijke borsten. ik hoop op een posi test de 23e
heb sinds gister avond wat bruinverlies, niet veel en het wordt ook nog niet meer maar toch een voorbode op ongesteld. Zo stom, anderhalf jaar lang heb ik 1 a 2 dagen voor ik ongesteld wordt bruinverlies, en pijnlijke borsten. Dus dan ben ik daar op gefocust en dan besluit mijn lichaam het gewoon een keer anders te doen, zodat mijn hoop weer lekker in 1 keer de grond wordt ingeboord! voel me echt rot
Hier was ik er ook heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou worden,maar toch niet en het resultaat is nu bijna 8 maanden oud Ik duim voor je meis!
Wauw van harte gefeliciteerd!!!!!!! Je ziet de klachten lijken idd veel op ongi klachten Mogen we ook een foto zien van je test Niet nieuwsgierig hoor hahaha.
wow tammie gefeliciteerd! je hebt het wel spannend gemaakt met je bruinverlies. Pff. Hoeveel dagen na tp heb je posi getest? wel spannend of je nu zwanger bent van 1 of 2