Vandaag iui4 gehad met maar 300.000 zaadjes... Zijn er meiden die tijdens de iui wel zwanger zijn geraakt met zo weinig zaadjes?
Beste Flippo123, Ik heb zelf geen ervaring met IUI, maar heb toevallig gister een stukje gelezen over iemand die zwanger werd na IUI met zaadwaarde van 0,4 mln. Ongeveer gelijk dus.... Heb het even nagezocht: haar forumnaam is Caecilia. Ze is vorig jaar al bevallen en ik weet niet of ze nog online is, maar je kunt haar misschien terugvinden via de zoekagent. Heel veel succes! Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent! Het is in ieder geval zeker niet onmogelijk! Groetjes Zazu
Thnx voor je reactie... Ik geloof dr niet zo in maar goed we zullen t weten over (in mijn geval) een goede week.
Iemand in een topic waar ik veel heb geschreven is zwanger geworden van 400.000 zaadjes en heeft een dochtertje gekregen. Misschien reageert ze zelf nog, maar dan weet je dat alvast...
Hey Flippo, Wij hebben ook erg weinig zaad en daarom is onze 3de iui de laatste als het weer te weinig is. Maar mijn gyn zei dat ze zelfs al heeft meegemaakt dat er iemand met maar 100.000 zaadjes zwanger is geworden, dus het kan wel! Groetjes Diene
In mijn vorige zh (Spaarne in Hoofddorp) hadden ze vorig jaar iemand met 0,3 en iemand met 0,8. Weet je, ik heb inmiddels op dit forum ook vrouwen 'ontmoet' die op gingen voor icsi (dus: erg weinig goed zaad) maar op de valreep spontaan zwanger werden. Ik denk dat dat wel vergelijkbaar is. Verwacht dus niets, maar blijf wel hopen!