ben ik nou starter of doorstromer ??

Discussie in 'De lounge' gestart door nikkie83, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Ik kreeg gister een bericht van de woningcoorporatie dat ik een woning mag bezichtigen . ben helemaal blij want ik ben de 2e :D
    .

ik verlaat dit huis en mijn vriend (of ex vriend) blijft hier wonen dus laat ik geen huis leeg achter ( ja wel leeg maar er blijf nog iemand wonen :p) dus dan ben ik toch en starter ??
    nu staat er in de uitnodiging dat ik een verhuurdersverklaring mee moet nemen , op zich geen probleem maar vraag me dus af of ik dit nogdig heb

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ja die heb je nodig aangezien je al een huis huurt. Ook al ga je nu alleen wonen moet je die wel meenemen. De nieuwe verhuurder wil namelijk weten of je je huur altijd op tijd betaald e.d.

3. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als je via een andere verhuurder gaat huren heb je de verhuurdersverklaring nodig. Je bent doorstromer als je langer dan 1 jaar in een sociale huurwoning woont en daar ook als medehuurder staat ingeschreven bij de verhuurder.
    Sta je nu niet als medehuurder ingeschreven bij de verhuurder of is het een vrije sector huurwoning dan ben je starter.
    Dit zijn de regels voor doorstromer/ starter bij mijn woningbouw.

Deel Deze Pagina