ga er maar van uit van wel hahaha wouden eik de vrydag naar euro disney maar s super duur dus dat doen we niet wachte jaar tot niels er wat aan heeft dus wort de zaterdag
leuk! nou spreek je e rnog wel over denk ik,ik moet nu kleine A wakker maken,aankleden,fruiten en dan grote J wegbrengen en dan ff snel A wegen @ CB ( wil ik zelf ff) en A wegbrengen naar t KDV hoezo druk
hahah ben alleens dinsdag vry geweest hele week is ie al by oma en zondag feest dus dan ook daarheen zijn bezig voor kdv
jaaaa wij gaan ook, en Ook met een maart-mama stelletje met onze kiddies! Ook de 1e, dus we komen een hoop bekenden tegen denk ik............. gezellie!
gewoon een grote hal met allemaal kraampjes van luiers tot speelgoed en leuke boxkleden tot buggy;s e.d. je moet er van houden, hier vonden afegopen jearen de 2 oudste kids het erg leuk! ( nu 8 en 11)
Ik ben dan 38 weken zwanger of al bevallen. Ik hoop dat ik nog mobiel genoeg ben...ik wil namelijk onwijs graag! We gaan dus of met z'n 2e...of met z'n 3e Vind het allebei leuk!
ik ben ook van de partij :-D alleen ik sta daar achter de stand van "kinderen" TIP: als je een quinny hebt is het de moeite waard om naar de pitstop te gaan van quinny daar word alles gecontroleerd van banden tot rem en zelfs de frame word nagekeken en alles eventueel vervangen... en mocht je BV geven dan is er een mooie hoek ingericht voor de mama's waar jullie rustig en relaxt kunnen voeden... drinken staat dan voor jullie klaar. groetjes en wie weet tot ziens ( 1 of 2 nov sta ik daar)
had er zelf zo graag heen gewild maar ben dan rond die datum 38/39 week zwanger of al (aan het) bevallen..! ook indien wij uit het hoge noorden moeten kijken , is dat al een hele reis en dan nog de hele dag lopen/schuivelen.. nee dit jaar slaan we over..maar jammer .. komt zo'n beurs er elk jaar weer ?
ik ga ook! ik wilde eigenlijk naar de negen maandenbeurs maar toen was ik zwanger en kon het niet door de bi. nu dus de jonge gezinnen beurs. ik ga samen met mn moeder, heb er erg veel zin in. ik ga trouwens vrijdag de 31ste. liefs doris
Ik ga ook heen samen met mijn vriend en onze dochter. Ik zou naar de 9 maanden beurs gaan (was toen 6 maanden zwanger, maar kon helaas door trombose niet heen)Ik ben erg benieuwd hoe het is! De kaartjes liggen hier al klaar