Jaja, wij zitten alweer wakker beneden. Dl is een beetje zenuwachtig want we gaan zometeen naar K3. jammergenoeg kan papa niet heen omdat hij moet werken dus nu ben ik het slachtoffer. Zijn er hier meer meiden die vandaag heen gaan??? Wij gaan naar de voorstelling om 11:00.
En?? Wat vonden jullie ervan? Het kan eraan liggen dat ik ziek was/ ben maar bij vlagen was het erg vals en ik vond de show wat saai. Het liedje over koning Willem is naar mening echt verschrikkelijk en kon ook mijn dochter niet boeien en dat terwijl ze groot fan is van koning Willem. Maar dochter vond het geheel super en ze wilde eigenlijk blijven zitten om te wachten tot de volgende show.
Mijn dochter vond het prachtig dus ik ook! Ik vond het vooral fijn dat de muziek niet heel hard was..Leuk gedaan... en die meiden moeten flink werken met drie shows op een dag. Josje wordt wel als een heel grote gans neergezet hè?
ja is ook altijd zo in de wereld van K3 ze moet altijd een beetje het domme blondje spelen heb ik het idee. zaterdag waren er zelfs 4 shows 11 uur 2 uur 5 uur 7 uur ennnn ze zijn natuurlijk ook geen 18 meer
saai??? vals???? nee sorry kan je mening niet delen en ook het liedje over Koning willem vind mijn dochter wel leuk en ook ik zing m met volle borst mee mischien heb je mij wel horen zingen.... ik zing wel vals namenlijk