Ik ga ook waarschijnlijk op donderdag of vrijdagavond samen met vriendlief! Het lijkt hem zelfs leuk hihi....
Ik had heel graag gewild, maar ik ga het niet redden vrees ik. Mijn bekken doet niet meer goed mee. Dan is zo'n dag slenteren geen succes. Zag wel op internet dat je op verschillende sites kaarten kunt winnen *tip* even googlen op negenmaandenbeurs 2012 kaarten winactie ofzo. Scheelt toch weer....
Ik ga met zusje de donderdag, gezellig. Ben er 2jaar terug geweest toenwas mijn dochter net een jaar en ze hebben best leuke aanbiedingen hoor. Ook ff leuk om over de huishoudbeurs te slenteren. Heb er zin in
Ik had graag gegaan, maar durf niet zo goed omdat het een paar dagen voor mn uitgerekende datum is.. Ik heb hier wel een avondkaart liggen voor donderdag of vrijdag.. Had ik bij de kruidvat gekregen.. Als ik hier iemand blij mee kan maken... Laat t dan maar even weten via een PB..
ik ga op de vrijdag heen..... wij gaan elk jaar naar de huishoudbeurs en we plakken er nu de 9maandenbeurs bij gezellig vrouwendagje hoop dat ik het goed volhou, krijg vrij snel last van mijn banden op het moment
ja ik ga ook, vorig jaar was ik net zwanger en de hele dag misselijk niet echt een succes. nu ga ik met cursus collega. heb er zin in leuke dingen kopen voor onze meisjes!
Ik ga met een vriendin die 4 weken verder zwanger is. Of we het redden zien we wel, we doen het gewoon lekker rustig aan en hebben besloten om ons niet te ergeren aan de drukte.
Ik ga samen met mijn moeder, want die wil ook graag over de huishoudbeurs haha. We gaan de woensdag dat de negen maanden beurs voor het eerst open is dus ik ben heel erg benieuwd.
Ik ga ook samen met een vriendin,en ook daarna lekker over de huishoudbeurs slenteren..Ik heb er hèèl veel zin in!
Mijn vriend was juist degene die zei kom zullen we gaan dus jaa ik ga gezellig met manlief, op de eerste dag de 22ste
Ook ik ga op 22 februari. Dan is het trouwens ook papadag! Alle vaders mogen gratis naar binnen. Weet niet of het ook voor aanstaande vaders is. Maar ik ga met allemaal vrouwen, doe ik mijn man maar niet aan.