wie naar Negenmaandenbeurs?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LiittleOne, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ik ga er samen met mijn vriend heen.
    Hebben lekker de treinkaartjes erbij gedaan, dus we hoeven niet moeilijk te doen met parkeren en hebben de tijd aan ons zelf.

Misschien nog even over de huishoudbeurs heen met mijn vriend hihihihihihihihihihi ;)

Weet iemand of je daar kan pinnen? of is het handiger om cash geld mee te nemen

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wij gaan de 25ste, ik ga samen met mijn man.
    Onze zoon gaat lekker spelen bij mijn moeder en dan halen we hem savonds weer op. Dat is veel leuker voor hem dan mee te moeten naar zo'n drukke beurs.

Mijn man vind het trouwens erg leuk die beurs ;)

3. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Hummeltje: ik neem altijd cash mee, vaak kan je wel pinnen, maar is megadruk. Zo houd ik ook een beetje de uitgaven in de gaten (neem een vast bedrag mee).

4. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Ja dat is waar, dan kan je niet meer uitgeven dan je mee genomen hebt.
    Thanks

5. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
  6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik ga de woensdag

7. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik zou graag een kijkje willen nemen maar ben tegen die tijd 39 weken, ik denk niet dat ik langer dan 10 minuten kan rondscharrelen. :(

8. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

Ik ga samen met mijn moeder heen, met de trein..
    iemand enig idee hoelang het ongeveer lopen is van station RAI naar de RAI zelf?? :(

9. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Mijn moeder en ik gaan elk jaar naar de negenmaandenbeurs. Het is voor ons jaarlijks uitje samen (nu met dochter erbij)
    We hebben dit jaar gekozen voor VIP kaartjes want na even rekenen scheelde dat maar weinig met wat wij normaal zouden uitgeven aan kaartjes, eten, drinken en parkeren die dag. En dat wat we meer betalen (ca €20 op de totaalprijs) is voor ons het gemak meer dan waard!

10. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Wij gaan ook met de trein
    Heb het even gevraagd, maar het station zit naast de rai.
    Hooguit 10 min lopen, dus dat is wel te doen

11. knorretje88

Ooooh dat valt idd nog mee..
    Had er zelf geen idee van :D

12. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Het ligt er maar helemaal aan of mn kereltje vrijdag zijn extra adv dag krijgen kan. Zoja, dan wordt het vrijdag, maar dan wel naar de huishoudbeurs haha en ja we zullen dan ongetwijfeld (gezien de kaart ook toegang geeft aan de negenmaandenbeurs) daar ook rond gaan kijken.

Hier is het overigens juist andersom. Ik ben niet zo'n fan van grote menigten dus hoeft het ook niet zo nodig en mn vent heeft me echt moeten overhalen om met hem mee te gaan. Hij is al eens eerder op de hhb geweest en vind het daar helemaal geweldig haha. Hij wil er dan ook een heerlijke dag van maken samen, dus gewoon rustig wandelen (zal wel moeten, ik loop al redelijk langzaam door die dikke buik nu) ergens zitten om te eten & drinken en dan weer verder kijken.
    Volgens hem is het echt enorm groot daar, dus als we gaan, dan zijn goedlopende schoenen wel een must.
    Eigenlijk toch wel geweldig zo'n kereltje die wel mee wil als er zoiets is of gewoon om mee naar de stad te gaan als hij kan.

Nu dus maar afwachten of ze zijn adv dag vrij geven voor vrijdag, hij zou het vandaag aanvragen.

13. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    ik ga de 23ste in de avond, samen met mijn moeder :)

hebben jullie ook allemaal het afhaalbewijs van het nijntje boekje?
    En weten jullie of er nog meer bonnen zijn waarmee je gratis dingetjes op kan halen?
    (zo ja, waar kan ik die vinden?)

14. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Ik ga ook donderdag met manlief

15. knorretje88

Hier ook het afhaalbewijs voor het nijntje boekje :D
    lees ook even mee voor meer tips ;)

16. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wist eerst niet of ik wel wou omdat ik me steeds zo ziek voel, we hebben nog treinkaartjes die geldig zijn t/m eind deze maand.. vriendlief vroeg zelf aan me of ik zin had om daar heen te gaan erg lief van hem!! (dacht dat hij dat niet wou haha) dus we gaan zaterdag gezellig saampjes!

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb me tijd terug ingeschreven voor het nijntje boekje maar waar hebben jullie het afhaal bewijs bij gekregen? Via de mail? En wat is dan de afzender?

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    wij gaan donderdags eerst in de ochtend in ondertrouw en daarna smiddags de 9maandenbeurs haha leuk dagje ;)

wij gaan wel met de auto hadden we bedacht.. hoop dat dat niet al te ver lopen is...?

dat bewijs voor dat nijntje boekje zit bij ons op de e-ticket.. teminste daar staat iets over op dus neem aan dat dat het is?

19. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Je moet via de site van de negenmaandenbeurs je gegevens registreren. Daarna krijg je een link om de e-ticket te downloaden voor het boekje.
    Entreekaart alleen is niet genoeg, je moet je echt registreren.

Ik kreeg direct na de registratie de mail, misschien nogmaals registreren?

20. Elies25

Elies25 Niet meer actief

ik heb m ook.
    Volgens mij iets van een kettinkje bij prenatal, maar ben even dat papier kwijt, had het uitgeprint.

Deel Deze Pagina