Hoi mensen, Ik heb gister een inwendige echo gehad om te kijken naar onze baby.. Na het 'wroeten' om te kijken of ik iets abnormaals in de baarmoeder had begon het een beetje gevoellig te worden in mijn buik.. ik dacht dat het erbij hoorde dus verder ook geen aandacht aan besteed. Maar nu voelt het toch wel heel onprettig aan! Het voelt een beetje trekkerig/zwaar aan onderin m'n buik. Geen bloedverlies gehad of wat.. en ook niet echt heel erg buikpijn. Hebben meer mensen dit gehad na een inwendige echo? Ik weet dat als je zwanger bent daar beneden alles gevoelliger is.. misschien is het een soort van kneuzing door het wroeten? Als dat mogelijk is.
Ik heb ook meerdere inwendige echo's gehad en lag daarna vaak op bed met buikpijn! Na een gewone buikecho heb ik dit ook. Geen zorgen maken en gaan genieten. Je buik/baarmoeder is dat gewoon gevoellig. Het helpt als je ereen kruik tegenaan legt.
Tijdens mijn allereerste controle toen ik nog niet zwanger was had ik daar ook wel last van. Maar sindsdien niet meer gehad.
Had ik ook na een inwendige echo. Heb dat zeurderige gevoel trouwens wel gehad tot ongeveer 14 weken. Voelde alsof ik ongesteld moest worden. De ene dag was het soms wel vervelender dan andere dagen... Je baarmoeder is gewoon wat gevoeliger dus met een echo, veel hoesten, niezen ed. is het mogelijk dat het wat vervelend voelt.
Nee, sorry. Meerdere inwendige echo's gehad, maar nooit last van gehad. Bij twijfel zou ik toch even de verloskundige bellen. Een belletje is snel gedaan en misschien kent zij het verhaal wel en kan ze je gerust stellen Succes meid!
Ik had er geen buikpijn door maar wel wat contactbloedingen, het is allemaal erg gevoelig en doorbloedt, dus het zou idd kunnen dat je er een beetje last van krijgt.