Ik ben begonnen met slikken van foliumzuur een week voor ik ben gestopt met de pil. Ik heb van mijn Gyn een recept gehad voor multivitamine met foliumzuur. Volgens haar zit in deze pillen meer foliumzuur dan in de gene bij de drogist (hoeveel folium zuur zit er in de tableten die jullie slikken?)
Ik slik ook al sinds ik gestopt ben met de pil in september. Alleen haal ik het gewoon bij de apotheek daar kost een doosje van 30 stuks 1,70 geloof ik.
Ik slikte een maand voor dat ik stopte met de pil al foliumzuur en toen ik stopte met de pil ben ik overgegaan op VSM Puur Mama. Echt ideaal.
ik slik ook foliumzuur. Ben begonnen met esavin,daarna(toen was ik zwanger)gravitamon en nu heb ik etos eigen merk en als deze opzijn heb ik een pot van de tuinen staan
ik slik ook foliumzuur. Ben begonnen met esavin,daarna(toen was ik zwanger)gravitamon en nu heb ik etos eigen merk en als deze opzijn heb ik een pot van de tuinen staan
Ook ik slik al vanaf augustus foliumzuur en sinds mijn zwangerschap in september gravitamon. Ben hier na de miskraam mee doorgegaan, omdat hier zulke goede bouwstoffen inzitten!
Ik slik alleen foliumzuur maar die van mij zijn behoorlijk prijzig. Ik zie dat de meeste van jullie goedekopere pilletjes hebben. Ik zal daar nu ook maar eens naar gaan kijken.
Ik gebruik vitaal zwanger van kruidvat. Dat is ook voor tijdens de zwangerschap. Eigenlijk gewoon een multivitamine die een beetje aangepast is en niet duur.
Ik slik foliumzuur van de kruidvat, idd niet erg duur. Ik vergeet ze alleen nog weleens. Behalve mijn ouders weet verder niemand dat we voor een baby gaan, dus ik kan ze ook niet open en bloot neerzetten ( terwijl ik ze dan misschien minder zou vergeten) Groetjes Debby
Ja, daar heb ik ook last van Deb. heb een geheugen als ene zeef en als die dingen dan in de kast staan...
Ik heb de mijne in de kast bij de borden gezet, dus al ik een bordje pak om mijn ontbijt klaar te maken zie ik vanzelf het potje staan
Ik slik ook al 8 maanden foliumzuur. Ik heb ze van het merk, Sunwell. Vergrijgbaar in de meeste drogisterijen. Ik dacht een euro of 6.
ik ben gelijk begonnen met het slikken van foliumzuur. Eerst van het etos eigen merk en nu slik ik gravitamon. In het begin vergat ik het vaak. Na mijn vroege miskraam weten ouders en zussen dat ik zwanger probeer te raken dus nu staat het potje op het aanrecht. Veel makkelijker !
Ik slik ook foliumzuur van sunwell,ben er mee begonnen toen ik gestopt ben met de pil. succes allemaal!
hoi, Afgelopen februari ben ik begonnen met foliumzuur slikken, in juni gestopt met de pil en in augustus zwanger geraakt. Ongeveer een maand voordat ik zwanger raakte ben ik begonnen met prena fem van Orthica. Dit is een multivitamine op organische basis. Hier wordt naar vehouding veel meer van in je bloed opgenomen dan de chemische multivitamines als. vb Gravitamon of Fem Natal enz. Ik gebruikte altijd al een multivitamine, en heb na mijn zwangerschapstest nog een tijdje losse foliumzuur door geslikt, dat was eigenlijk niet nodig.