Ik heb de pil ingerolen voor foliumzuur... ben begonnen met de foliumzuur die je online kunt bestellen: 85 pilletjes voor bijna 8 euro... slik nu foliumzuur van AH, 150 pilletjes voor 2.50 ofzo... is nu bijna leeg, ga daarna denk ik eens kijken of ik iets anders kan vinden..
Ik ben van plan om nog voor het stopppen met de pil met foliumzuur te gaan beginnen. Ik denk dat ik idd een multivitamine versie wil gaan gebruiken, omdat ik ook nog wel eens los de andere vitamine's slik.
Hi, Ik slik nu sinds 5 maanden sinds het stoppen van de pil foliumzuur,eerst heb ik 3 maanden een doosje van de apotheek geslikt maar daar kreeg ik last van in mijn maag, nu slik ik pillen van DA en hier voel ik me erg goed bij tot nu toe,dit zijn er 90 voor 2.30. Iedereen heel veel plezier (hihi) toegewenst met het klussen! En natuurlijk hoop ik dat de wens voor ieder snel uit komt. Groetjes tijgertje82
Ik slik foliumzuur van de kruitvat.. het is niet duur en ik ga zodra ik zeker weet dat ik zwanger ben gravitamon gebruiken... wat zijn de voordelen van Gravitamon?
Ik slik al enige maanden de foliumzuur van de Trekpleister. Aardig goedkoop , nog geen 3 euro voor 120 tabletjes (ze zijn gelukkig niet groot daarvoor heb ik ze genomen).
Ik gebruik al sinds we begonnen zij foliumzuur wat ik van me huisarts kreeg voorgeschreven. Foliumzuur schijnt trouwens ook goe te zijn voor de vruchtbaarheid van de man! Groetjes en suc6! Marjo
Ik zou niet weten wat de voordelen zijn,maar ik weet wel dat er meer vitamines in 1 zitten,kijk maar bij vorigere reactie van mij,daar heb ik het neergezet
ik gebruik ook al vanaf de pilstop foliumzuur .. moet toch ook? Tenminste mijn HA heeft mij dat wel gezegd iig. Ik gebruik EVASIN van de da drogist. Liefs Swiggy PS @muuske : ja muus dat hoorde ikook laatst ergens.
Ik gebruik ook evasin..En je moet als je zwanger bent een maand langer doorslikken! @muus:Ik krijg mijn mannetje echt niet zo ver om foliumzuur te slikken!
Ik ben in augustus gestopt met de pil en ben een maand ervoor begonnen met foliumzuur. Dat is wat mijn huisarts me geadviseerd heeft omdat ik epilepsie heb. Vrouwen met epilepsie en een kinderwens moeten min een maand voor possible conceptie beginnen met foliumzuur. Sommigen zeggen ook wel 3 maand, maar daar zit ik nu in ieder geval wel op....... Ik neem etos "Zwanger worden" pillen. Dat is multivitamine en foliumzuur en wat extra om zwanger te worden (?grote twijfels, maar wie weet....). Ik heb het bij de apotheek laten controleren of er voor een vrouw met epilepsie voldoende van alles in zit. De apotheek heeft het goedgekeurd voor me. greetzzzz
Ik heb heel lang Foliumzuur/Gravitamon geslikt, maar de afgelopen 3 maanden was ik er even mee gestopt. Nu sinds deze cyclus ronde ben ik er weer mee begonnen en ben van plan het gewoon te blijven doen zolang het nodig is. Liefs Mirre