Ik krijg het hier vergoed!is wel heel goedkoop, 2 voor 28 tabletjes!Is alleen foliumzuur hoor, niks geen andere vitaminen. Is hier in FR nog in de "test" fase...pffff. Ben al meteen na mk begonnen met slikken
ik slik sinds gisteren vitaal zwanger daar zit 200% foliumzuur in en alle vitamines die je nodig hebt...gekocht bij de kruidvat
Pil eruit foliumzuur erin. Zo heb ik dat gedaan en doe dat nog steeds,....al bijna een jaar Ik neem foliumzuur van Evasin. Ik slik ook visolie capsules van Efanatal (voor voor tijdens en na de zwangerschap) en die mogen in combinatie met foliumzuur. Ook slik ik extra vit. C.
Toen ik gestopt was met de pil, ben ik het wel trouw gaan slikken... maarre nu vergeet ik het heel vaak.... stom maar jah...eerst maar ns mn cyclus een beetje op gang krijgen, daarna zie ik wel verder...
Wendy, je weet niet wanneer je je eisprong gaat krijgen, dus ik zou het wel consequent slikken. Winter, als ik jou was zou ik nu al gaan slikken en niet tot de gyn het aanraadt. Dan heeft het waarschijnlijk geen zin meer. Zelf slik ik sinds november 2005 foliumzuur. Een vriend van ons is geboren met een open rug. Het enige waar hij last van heeft is incontinentie, is echt heel erg vervelend, maar op zich wel goed mee te leven. Maar voor mij een reden om voor de zekerheid foliumzuur te slikken, ook al laat een zwangerschap misschien op zich wachten. Ik gebruik altijd gravitamon of vsm puur mama, omdat het een multivitamine is. In gewone multivitaminen zit onder andere teveel vitamine A voor als je zwanger bent. groetjes, Snoopy
Na langdurige gebruik van de anticonceptiepil helpt Monnikspeper de normale ovulatie en menstruatie weer op gang te brengen. Tevens verbetert de plant de vruchtbaarheid, door de eierstokken te ondersteunen bij het vormen van hormonen in de tweede helft van de cyclus. Monnikspeper heeft daarnaast een stimulerende invloed op de melkproductie en werkt voor zowel mannen als vrouwen libidoverhogend. Klachten die samenhangen met het premenstrueel syndroom (PMS), zoals pijnlijke en gevoelige borsten, vochtophoping in gezicht, voeten en handen en hoofdpijn, kunnen met Monnikspeper doeltreffend aangepakt worden.
Bij mij ist ook precies zo... Baal als een stekker.. En de Tuinen hebben we niet in de buurt.. Heb wel sinds een week dat ik Theunisbloemolie en Tarwekiemolie slik.. Alles voor het goeie doel zeg maar... Misschien dat ik ook nog wel monnikspeper haal, maar hebben ze dat niet bij de da of zo? Of etos? Na hoeveel dagen weet je dat het wel of niet helpt.. Ik slik het nu al een week en nog neit ongesteld..
Ik heb zeker 2 maanden voor ik zwanger werd foliumzuur geslikt en ik slik het nu nog tot week 12. Het word ook aangeraden er mee te beginnen als je zwanger wil worden
hoi meiden kan je die pillen ook vijn maken wand ik kan niet goed sliken als het zo groot is. en dat is goed om zwanger te worden. goetjes mis
Heej meisje.... ik heb er zelf geen goeie ervaringen mee..want bij mij hielp het niet.... maarre je moet rekening houden dat die spulletjes ervoor kunnen zorgen (met nadruk op kunnen) dat je cyclus weer een beetje netjes wordt. dat wil dus zeggen dat er een eitje gaat groeien, die springt en als ie is gesprongen duurt het zo'n 12 tot 17 dagen totdat je ongesteld wordt. dus ik denk dat je het zeker een goeie maand moet slikken, wil het nut hebben.