Wendy dankjewel voor je reactie... Ik zie dat jij aan de clomid zit? Wat houdt dat precies in? En wanneer zou ik naar de dokter kunnen gaan denk je? Want ik lees hier op dit forum dat de meeste dokters er niks aan doen omdat het bij het ontpillen hoort... Maar dat wachten duurt zooo lang... :x
Ik heb nu ook alles in huis: foliumzuur, teunisbloemolie, tarwekiemolie en monnikspeper. Hoop dat het gaat helpen om wat meer regelmaat te krijgen want ik baal als een stekker. Ben blij dat ik daar niet de enige in ben!
Waar kun je die monnikspeper krijgen? Ik zit ook al aan de theunisbloemolie en de tarwekiemolie dus misschien helpt het!
Andere meiden hebben het bij "de tuinen" gehaald. Die winkel hebben wij hier niet dus ik heb het bij een soortgelijke natuurwinkel gehaald.
Ik ben vorig jaar april gestopt met de pil en gelijk begonnen met Gravitamon. Me2 waar kan je deze capsules kopen? Ik heb visolie van de etos staan, maar weet niet deze dezelfde werking hebben als Efanatal. Groetjes Divi
Bij de Etos heb je pillen speciaal voor vóór het zwanger worden, tijdens de zwangerschap en voor erna... Zit alles in..
Ik zit aan de clomid, omdat ik pco heb... dat betekend, dat ik wel allemaal kleine eitjes heb in mn eierstok, maar dat ik een hormoon mis, die ervoor zorgt dat die eitjes gaan groeien en uiteindelijk gaan springen. Meestal kun je na de h.a. na een aantal maanden, want in het begin kan het idd ontpillen zijn. Bij mij was dat na 7 maanden niet het geval.
Dankjewel voor de informatie, ben je in die 7 maanden helemaal niet ongesteld geweest dan? Wat vervelend allemaal.. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden!