al zo lang veel slijm verliezen

Discussion in 'Zwangerschap' started by lovelybaby, Feb 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

Sep 30, 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    hoi,

ik verlies elke dag best wel wat slijm, heb dan ook een natte onderbroek wat ook erg gaat stinken. ik draag nu elke dag een inlegkruisje.
    Ik heb al zalf voor een eventuele schimmel infectie, maar dat helpt ook niks.
    Hebben jullie daar soms ook last van?wat is dat?

liefs lovelybaby

2. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

Mar 6, 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Bij mij lekt het ook behoorlijk...ik douche gewoon 2 x op een dag en gebruik inlegkruisjes... zou anders niet weten hoe het anders moest.. helaas kan je geen kraantje dichtdraaien.

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,179
    0
    0
    Den Haag
    Ik had precies het zelfde en heb toen de verloskundige gebeld die heeft me naar het zhuis gebracht en daar zijn ze er achter gekomen dat het slijm te maken had met de gsb bacterie waar ik drager van was.

Wat ik er mee wil zeggen is bespreek het met je verlosundige, wie weet is het neits en wie weet ben je ook drager ( als je drager ben kan je daar neits aan doen, je hebt het of je hebt het niet )

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ze zeggen ook wel dat het heel normaal is dat je meer slijm verliest.

5. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

Mar 6, 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Ja dat hebben ze tegen mij ook gezegt, de een heeft er meer last van als een ander, maar als je twijfeld, gewoon laten checken ;)

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb het ook veel meer nu, niks aan te doen, het duurt al 30 weken dus ik vrees dat het niet minder wordt tot na de bevalling ;)

ik douche elke dag en was me met een washandje met lauw water ook tussendoor.

7. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Jep heb hier ook last van.

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Dat heb ik ook , heel normaal hoor. De ene keer meer als de andere. Ik gebruik ook inlegkruisjes als het erg is, zou ook geen andere oplossing weten ;)

9. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

Jan 17, 2008
    298
    0
    0
    Ik heb er ook veel last van, de ene keer ook minder als de andere keer. Soms als ik bezig ben, voel ik het zelfs lopen (beetje vies praatje).

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er voor me zwangerschap soms ook wel eens last van had, vooral voordat ik ongesteld moest worden. Het is niet zo prettig natuurlijk, maar de inlegkruisjes zijn een goede uitvinding ervoor ;)

De vk zegt bij mij ook dat het normaal is als je zwanger bent, vriendinnen van mij hadden er ook altijd veel last van. Maar als je twijfelt zou ik het ook aangeven, dat kan nooit kwaad toch!

Share This Page